od midimive » čtv 30. lis 2017 19:53:00
Podobně také občas při menších venkovních akcích používám bezdr. přenos signálu např. k dalším aktivním bednám přes davy lidí, kde by kabely vadily. Mám podobný set Sennheiser IEM 300 G2, propojení není žádný problém. Je třeba si akorát zhotovit příslušný stereo kabel vhodné délky, na straně přijímače (sluchátkový výstup) osadit stereo Jack 3,5 mm. na druhém konci podle způsobu připojení buď dva mono Jacky 6 mm (kanál L a R), nebo dva konektory Canon (do vstupů MIC), nebo jeden stereo Jack 6 mm do stereo vstupů LINE. Není třeba žádných odporových děličů, úrovně mezi přijímačem IEM 300 a vstupy mixpultů či aktivek jsou vyrovnané, samozřejmě při vhodném nastavení knoflíku hlasitosti na přijímači přibližně v polovině dráhy (nutno odzkoušet). Kvůli "degradaci" signálu na přijímači vše vypnout, žádné limitéry, či jiné úpravy pro sluchátka. Nechat procházet jen čistý neupravený stereo signál. Úpravu signálu provádět raději na připojeném mixpultu či aktivních bednách. Je třeba mít ovšem na paměti možnost rušení při nevhodné frekvenci či pásmu, rušení blízkých vysílačů a není to zrovna působivé při zesílení v bednách, raději předem tento způsob zapojení na daném místě vyzkoušet. I tak není stoprocentní jistota po celou dobu akce. Mě se při akcích na Kroměřížsku zatím žádné rušení neprojevilo a to používám současně 4 až 5 souprav Sennheiser v pásmu C a D.
Podobně také občas při menších venkovních akcích používám bezdr. přenos signálu např. k dalším aktivním bednám přes davy lidí, kde by kabely vadily. Mám podobný set Sennheiser IEM 300 G2, propojení není žádný problém. Je třeba si akorát zhotovit příslušný stereo kabel vhodné délky, na straně přijímače (sluchátkový výstup) osadit stereo Jack 3,5 mm. na druhém konci podle způsobu připojení buď dva mono Jacky 6 mm (kanál L a R), nebo dva konektory Canon (do vstupů MIC), nebo jeden stereo Jack 6 mm do stereo vstupů LINE. Není třeba žádných odporových děličů, úrovně mezi přijímačem IEM 300 a vstupy mixpultů či aktivek jsou vyrovnané, samozřejmě při vhodném nastavení knoflíku hlasitosti na přijímači přibližně v polovině dráhy (nutno odzkoušet). Kvůli "degradaci" signálu na přijímači vše vypnout, žádné limitéry, či jiné úpravy pro sluchátka. Nechat procházet jen čistý neupravený stereo signál. Úpravu signálu provádět raději na připojeném mixpultu či aktivních bednách. Je třeba mít ovšem na paměti možnost rušení při nevhodné frekvenci či pásmu, rušení blízkých vysílačů a není to zrovna působivé při zesílení v bednách, raději předem tento způsob zapojení na daném místě vyzkoušet. I tak není stoprocentní jistota po celou dobu akce. Mě se při akcích na Kroměřížsku zatím žádné rušení neprojevilo a to používám současně 4 až 5 souprav Sennheiser v pásmu C a D.