od blaha » pát 04. zář 2015 9:05:56
Já tady do toho vstoupím, řešilo se to několikrát, speaker management nekupuješ dnes a denně a nestojí zase tak malé peníze.
Za to je to poměrně dost důležitá věc řetězce a neměl by to být tudíž nejslabší článek.
Driveracku PA, PA+ se vyhni, psalo se to tu už tolikrát, ASHLY je asi nejnižší hranice pod kterou nechodit, nemusíš se omezovat jen na DBX, jsou i jiné značky (ASHLY, EV, Dynacord, Rane, BSS, atd.), občas se dají sehnat i starší procesory za zajímavou cenu, třeba i levněji než nové PA, PA+, ale minimálně stejně, spíš více kvalitní.
A omezovat se na to, jestli má procesor automatické nastavení podle měřícího mikrofonu, jak už to tu zaznělo, není to samospasitelný. Já ho třeba nikdy nepostrádal, aparát mám "naladěnej" a na akci si podle naposlouchaný nahrávky jen doladím EQ.
Mimochodem to tu nezaznělo, speaker management je dobrej na to sladění, zfázování a srovnání beden, ale ideální je v kombinaci s klasickým EQ (ať analogovým v racku, nebo integrovaným v digi pultu), kde se pak právě doladí vlastnosti prostoru.
On není samospasitelný ani ten eliminátor zpětné vazby, při blbém nastavení ti zvládne spolehlivě vyzobat třeba i kytarová sóla, o tom co to dělá třeba u zpěváků se silným hlasem (třeba Láďa Hron, apod.) o tom ani nemluvím.
Já tady do toho vstoupím, řešilo se to několikrát, speaker management nekupuješ dnes a denně a nestojí zase tak malé peníze.
Za to je to poměrně dost důležitá věc řetězce a neměl by to být tudíž nejslabší článek.
Driveracku PA, PA+ se vyhni, psalo se to tu už tolikrát, ASHLY je asi nejnižší hranice pod kterou nechodit, nemusíš se omezovat jen na DBX, jsou i jiné značky (ASHLY, EV, Dynacord, Rane, BSS, atd.), občas se dají sehnat i starší procesory za zajímavou cenu, třeba i levněji než nové PA, PA+, ale minimálně stejně, spíš více kvalitní.
A omezovat se na to, jestli má procesor automatické nastavení podle měřícího mikrofonu, jak už to tu zaznělo, není to samospasitelný. Já ho třeba nikdy nepostrádal, aparát mám "naladěnej" a na akci si podle naposlouchaný nahrávky jen doladím EQ.
Mimochodem to tu nezaznělo, speaker management je dobrej na to sladění, zfázování a srovnání beden, ale ideální je v kombinaci s klasickým EQ (ať analogovým v racku, nebo integrovaným v digi pultu), kde se pak právě doladí vlastnosti prostoru.
On není samospasitelný ani ten eliminátor zpětné vazby, při blbém nastavení ti zvládne spolehlivě vyzobat třeba i kytarová sóla, o tom co to dělá třeba u zpěváků se silným hlasem (třeba Láďa Hron, apod.) o tom ani nemluvím.