Obyčejný crossover nebo speaker management?
-
- Reklama
Obyčejný crossover nebo speaker management?
Pěkný večer,
potřeboval bych poradit ohledně dělní signálu. Při občasných zvučeních buď reprodukované hudby nebo nějakého jazzu a folku bych rád využil subwooferů, které mám k dispozici. Problém je, že vršky nejsou stále stejné, někdy to jsou 12ti palcové aktivky od HK, někdy 15ti pálcová RCF atp. Spodky jsou 18' pasivní ZECKy.
Při mém zkoumání, co v rozumné cenové relaci existuje, jsem narazil buďto na obyčejné crossovery jako DBX 223XS, nebo pak sofistikovanější speaker managementy, např. DBX DriveRack PX.
Je mi jasné, že speaker management má mnohonásobně více možností. Jde mi o to, že na akcích kolikrát není tolik času hrát si s plno čudlíkama na speaker managementu a bojím se zkrátka jisté nepředvídatelnosti této "digitální" utilitky v běžné zátěži. Ne že bych tomu nevěřil, ale v záplavě spoustu funkcí by to mohlo dělat něco, co bych si zrovna nepřál
Zajímalo by mě, jak moc je např. v reálu použitelné
- eliminace vazby (aby to třeba neeliminovalo přirozený pískot nějaké šílenější skladby) - občas mi vlítnou moderátoři před bednu - pomohlo by?
- automatická ekvalizace nastavená po zapojení měřícího mikrofonu - je výsledek použitelný.
Ten speaker management navíc dává další možnosti, jako například možnost zpožďování atp., což by se také mohlo v budoucnu hodit.
Má smysl investovat do levného speaker managementu (DBX DriveRack PX), nebo se raději držet obyčejného crossoveru?
Díky za jakékoliv nakopnutí.
potřeboval bych poradit ohledně dělní signálu. Při občasných zvučeních buď reprodukované hudby nebo nějakého jazzu a folku bych rád využil subwooferů, které mám k dispozici. Problém je, že vršky nejsou stále stejné, někdy to jsou 12ti palcové aktivky od HK, někdy 15ti pálcová RCF atp. Spodky jsou 18' pasivní ZECKy.
Při mém zkoumání, co v rozumné cenové relaci existuje, jsem narazil buďto na obyčejné crossovery jako DBX 223XS, nebo pak sofistikovanější speaker managementy, např. DBX DriveRack PX.
Je mi jasné, že speaker management má mnohonásobně více možností. Jde mi o to, že na akcích kolikrát není tolik času hrát si s plno čudlíkama na speaker managementu a bojím se zkrátka jisté nepředvídatelnosti této "digitální" utilitky v běžné zátěži. Ne že bych tomu nevěřil, ale v záplavě spoustu funkcí by to mohlo dělat něco, co bych si zrovna nepřál
Zajímalo by mě, jak moc je např. v reálu použitelné
- eliminace vazby (aby to třeba neeliminovalo přirozený pískot nějaké šílenější skladby) - občas mi vlítnou moderátoři před bednu - pomohlo by?
- automatická ekvalizace nastavená po zapojení měřícího mikrofonu - je výsledek použitelný.
Ten speaker management navíc dává další možnosti, jako například možnost zpožďování atp., což by se také mohlo v budoucnu hodit.
Má smysl investovat do levného speaker managementu (DBX DriveRack PX), nebo se raději držet obyčejného crossoveru?
Díky za jakékoliv nakopnutí.
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3588
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Co kdyby jsi trochu pohledal, tohle se tu řešilo tak cca 2-3 měsíce zpátky.
Obecně Speaker Management má cenu zvažovat pro zařízení dejme tomu cca od 18k vejš nové ceny, cokoliv pod je lepší radši klasická výhybka.
DBX PA ani PX mezi ně nepatří.
Ale dají se sehnat jeté DSP procesory, třeba Rane RPM-26v tak kolem 6k, RPM-26z kolem 11k, to samé DBX DriveRack 260, atd.
A ano, DSP má podstatně víc možností než jen dělení, lze tam nastavit preset odladění nedostatků beden, některé zvládají i eliminaci zpětné vazby (třeba RPM-26z), dají se i víceméně ovládat na dálku (USB, RS232, RS485, LAN), atd.
Obecně Speaker Management má cenu zvažovat pro zařízení dejme tomu cca od 18k vejš nové ceny, cokoliv pod je lepší radši klasická výhybka.
DBX PA ani PX mezi ně nepatří.
Ale dají se sehnat jeté DSP procesory, třeba Rane RPM-26v tak kolem 6k, RPM-26z kolem 11k, to samé DBX DriveRack 260, atd.
A ano, DSP má podstatně víc možností než jen dělení, lze tam nastavit preset odladění nedostatků beden, některé zvládají i eliminaci zpětné vazby (třeba RPM-26z), dají se i víceméně ovládat na dálku (USB, RS232, RS485, LAN), atd.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Nechápu co to je za teorie "DSP od 18k, cokoliv pod klasická výhybka".
To je jako digitální mixák od 100k, cokoli pod jedině analog. Zesilovač na suby od 50k cokoliv pod je shit. -naprosto nesmyslná rada idiota.
I na tom DBX se dá nastavit zpoždění, parametrická ekvalizace, to na obyčejné analog výhybce nejde.
Faktem ale je, že pokud se tazatel takhle ptá DSP by nastavit zřejmě nezvládl a nikdy by nevyužil potenciál co nabízí. A to je důvod proč mu doporučit co nejjednodušší výhybku - obyčejný crossover, což v případě dělení subu a kompaktu stačí.
To je jako digitální mixák od 100k, cokoli pod jedině analog. Zesilovač na suby od 50k cokoliv pod je shit. -naprosto nesmyslná rada idiota.
I na tom DBX se dá nastavit zpoždění, parametrická ekvalizace, to na obyčejné analog výhybce nejde.
Faktem ale je, že pokud se tazatel takhle ptá DSP by nastavit zřejmě nezvládl a nikdy by nevyužil potenciál co nabízí. A to je důvod proč mu doporučit co nejjednodušší výhybku - obyčejný crossover, což v případě dělení subu a kompaktu stačí.
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3588
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Alespoň podepsat by jsi se mohl, takhle se tomu příspěvku moc váhy přikládat nedá.
DSP by mělo být kvalitativně úměrné, nebo dokonce lepší než zbytek aparátu, není to věc, kterou by jsi měnil každý rok. Pokud bude používat Omnitroniky, Skyteky apod., pak PA i PX asi budou nejsilnějšími články v řetězci, ale k tomu co má určitě procesor kvalitnější, těch 18k je zhruba orientační hranice, kde začínají slušně použitelné procesory. Tuším, že Ashly má i jeden kolem 15k, ale ten nemá připojení k PC, a to třeba mě by u DSP poměrně dost vadilo.
Ale právě mezi 18-24k je dost procesorů. které jsou slušné (Ashly, Sabine, DBX 260, Dynacord, EV, Rane RPM-26v/z-ten se už ale nevyrábí, atd.).
Tyhle mašiny se dají sehnat i bazarově od nějakejch 6k do dejme tomu 15k, a tohle je oblast kam se zaměřit. Teď nedávno jsem někde viděl viset inzerát (myslím, že i tady) na Rane RPM-26z za 11k a to je podstatně lepší investice než DBX PA/PX.
DSP by mělo být kvalitativně úměrné, nebo dokonce lepší než zbytek aparátu, není to věc, kterou by jsi měnil každý rok. Pokud bude používat Omnitroniky, Skyteky apod., pak PA i PX asi budou nejsilnějšími články v řetězci, ale k tomu co má určitě procesor kvalitnější, těch 18k je zhruba orientační hranice, kde začínají slušně použitelné procesory. Tuším, že Ashly má i jeden kolem 15k, ale ten nemá připojení k PC, a to třeba mě by u DSP poměrně dost vadilo.
Ale právě mezi 18-24k je dost procesorů. které jsou slušné (Ashly, Sabine, DBX 260, Dynacord, EV, Rane RPM-26v/z-ten se už ale nevyrábí, atd.).
Tyhle mašiny se dají sehnat i bazarově od nějakejch 6k do dejme tomu 15k, a tohle je oblast kam se zaměřit. Teď nedávno jsem někde viděl viset inzerát (myslím, že i tady) na Rane RPM-26z za 11k a to je podstatně lepší investice než DBX PA/PX.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Kdyby jsi o tom vedel, tak by jsi taky vedel, ze ty levnejsi DBX maji horsi prevodniky, tudiz hraji podstatne hur - proto je zvukove lepsi obycejna vyhybka (zase ne nejlevnejsi, protoze muze vic sumet, nebude sedet nastaveni s tim co je natisknuto apod).Návštěvník píše:Nechápu co to je za teorie "DSP od 18k, cokoliv pod klasická výhybka".
Nikdo ti nemluvil ani o mixu a ani o zesilovaci jak pises, ale opravdu zesilovac, ktery stoji par korun nebude fungovat jak ten co stoji 30k(levnejsi bude mit mekci zdroj, horsi slewrate, odrbany ochrany apod.)
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Upozornění: Pokud vás blbé dotazy amatérů rozčílují, příspěvek nečtěte a neztrácejte čas s odpovědí!
Zdravím, velmi děkuji za reakce.
To Blaha: Ano, vzhledem k tomu, že forum čtu pravidelně, tak vím, že se něco podobného řešilo.
Přesto se raději pro jistotu a odlišnost problému zeptám, než abych udělal botu. Někdo může mít cenné postřehy. Pokud tím někoho obtěžuji a jsem přítěží fora vedoucí k jeho poklesku, jak se jeden z členů nechal slyšet v jiném tématu i s citací DBX DriveRacku, pak se omlouvám. Možná jsem z pohledů zvukařských mistrů pracujícími s obrovskými aparáty a mnoha lidmi "amatér", ale nebojím se tvrdit, že svou práci se snažím provádět co možná nejlépe a vše stále vylepšovat. Musíte uznat, že prostě nemůžu vědět, že produkt DBX DriveRack má být automaticky mršák zvuku, když přeci DBX není ekvivalentní značka různých x-techů. Kdybych tady básnil o omnitronicích a dovíčem, tak je hněv na místě.. Ale takhle?
Dálkové řízení bych asi nevyužil, jsem rád, že uhlídám a časově pozvládám, to co je už na odiv; ještě abych strašil s notebookem. Ale někdy by se to mohlo hodit, to je pravda.
To Návštěvník. To je otázka, jestli bych možnosti nevyužil... Ptám se proto, že sem s tím nikdy nedělal. Člověk jsem snad poměrně učenlivý, a když mám nějaký přístroj, velmi rád testuji veškeré jeho funkcionality . S tím příměrem ceny - ano, vše má své místo v dané cenové relaci. Je to asi tak, jak se ostře diskutuje nad Behringrem X32..
Díky za tipy na slušnější speaker managementy, ještě prověřím návratnost investice. Do budoucna se chystám pořídit subwoofery v aktivu. Takže možná sáhnu po obyčejné výhybce. Ale hlavně obejdu kolegy z okolí a prozkoumám jejich dělení a kvalitu výstupu.
Co se týče výhybek, DBX 223XS je na tom lépe, nebo je to také levný šumák?
Díky.
Zdravím, velmi děkuji za reakce.
To Blaha: Ano, vzhledem k tomu, že forum čtu pravidelně, tak vím, že se něco podobného řešilo.
Přesto se raději pro jistotu a odlišnost problému zeptám, než abych udělal botu. Někdo může mít cenné postřehy. Pokud tím někoho obtěžuji a jsem přítěží fora vedoucí k jeho poklesku, jak se jeden z členů nechal slyšet v jiném tématu i s citací DBX DriveRacku, pak se omlouvám. Možná jsem z pohledů zvukařských mistrů pracujícími s obrovskými aparáty a mnoha lidmi "amatér", ale nebojím se tvrdit, že svou práci se snažím provádět co možná nejlépe a vše stále vylepšovat. Musíte uznat, že prostě nemůžu vědět, že produkt DBX DriveRack má být automaticky mršák zvuku, když přeci DBX není ekvivalentní značka různých x-techů. Kdybych tady básnil o omnitronicích a dovíčem, tak je hněv na místě.. Ale takhle?
Dálkové řízení bych asi nevyužil, jsem rád, že uhlídám a časově pozvládám, to co je už na odiv; ještě abych strašil s notebookem. Ale někdy by se to mohlo hodit, to je pravda.
To Návštěvník. To je otázka, jestli bych možnosti nevyužil... Ptám se proto, že sem s tím nikdy nedělal. Člověk jsem snad poměrně učenlivý, a když mám nějaký přístroj, velmi rád testuji veškeré jeho funkcionality . S tím příměrem ceny - ano, vše má své místo v dané cenové relaci. Je to asi tak, jak se ostře diskutuje nad Behringrem X32..
Díky za tipy na slušnější speaker managementy, ještě prověřím návratnost investice. Do budoucna se chystám pořídit subwoofery v aktivu. Takže možná sáhnu po obyčejné výhybce. Ale hlavně obejdu kolegy z okolí a prozkoumám jejich dělení a kvalitu výstupu.
Co se týče výhybek, DBX 223XS je na tom lépe, nebo je to také levný šumák?
Díky.
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Když mne tvůj dotaz nerozčílil, tak asi mohu odpovědět?
I renomovaní výrobci se občas uchylují k tomu, že nabízejí nějaké "entry-level" výrobky (většinou ze zištných úmyslů, protože v této kategorii sice nejsou vysoké ceny, ale zato často vysoké marže a hlavně - laciných věcí se prodá spousta, řádově víc než těch drahých), které se svojí "kvalitou" často blíží těm čínským šuntům, s tím, že zpravidla jsou "napohled" zpracované stejně pěkně jako ta "vážně míněná" zařízení dané značky. (To je, bohužel, i případ levných modelů dbx - jak řady XS, tak DriveRacků PX a PA.)
Narozdíl od toho čínského sajrajtu máš k dispozici alespoň seriózní servisní zázemí.
http://www.music-store.cz/recenze/dbx-driverack-px
Pro vážně míněnou práci bych asi začínal někde v DriveRacku 260.
Pakliže většinu funkcí v DSP nevyužiješ (např. nepotřebuješ zpožďovat měniče proti sobě v komplikovanější vícepásmové bedně), máš už nějakou slušnou ekvalizaci na master atd. a jde Ti o co nejpříznivější cenu a přitom dobrý zvuk, asi bych se držel toho analogu. Ten dbx XS bohužel taky není zvukově zrovna výhra, je to takové trochu "pod dekou" (dokonce i starý behringer CX2300 byl zvukově krok vpřed - samozřejmě nové Super-X PRO jsou už horší...) Asi nejlepší z těch dostupných analogů je RANE.
Pokud se nebojíš second-handů, tak se pořád dají na e-bay, solarisnetwork.com nebo digibid.comnajít BSS FDS360, symetrix 524E nebo Harrison AC400 - ono totiž dnes už nikdo žádné "drahé" analogy nevyrábí, ale tohle jsou mašiny, které svého času stály ke 40.000 a jejich zvuk i spolehlivost a životnost tomu odpovídá...
V "zaplatitelných" digitálech opravdu dobře hraje ASHLY Protea (o něco lépe než Sabine a Driverack 260)
anebo Dynacord DSP260 / EV DC-One (což je totéž), kde je k dispozici i dobrý grafický EQ. a pak jsou tu opet samozřejmě secon-handy, třeba XTA DP224...
I renomovaní výrobci se občas uchylují k tomu, že nabízejí nějaké "entry-level" výrobky (většinou ze zištných úmyslů, protože v této kategorii sice nejsou vysoké ceny, ale zato často vysoké marže a hlavně - laciných věcí se prodá spousta, řádově víc než těch drahých), které se svojí "kvalitou" často blíží těm čínským šuntům, s tím, že zpravidla jsou "napohled" zpracované stejně pěkně jako ta "vážně míněná" zařízení dané značky. (To je, bohužel, i případ levných modelů dbx - jak řady XS, tak DriveRacků PX a PA.)
Narozdíl od toho čínského sajrajtu máš k dispozici alespoň seriózní servisní zázemí.
http://www.music-store.cz/recenze/dbx-driverack-px
Pro vážně míněnou práci bych asi začínal někde v DriveRacku 260.
Pakliže většinu funkcí v DSP nevyužiješ (např. nepotřebuješ zpožďovat měniče proti sobě v komplikovanější vícepásmové bedně), máš už nějakou slušnou ekvalizaci na master atd. a jde Ti o co nejpříznivější cenu a přitom dobrý zvuk, asi bych se držel toho analogu. Ten dbx XS bohužel taky není zvukově zrovna výhra, je to takové trochu "pod dekou" (dokonce i starý behringer CX2300 byl zvukově krok vpřed - samozřejmě nové Super-X PRO jsou už horší...) Asi nejlepší z těch dostupných analogů je RANE.
Pokud se nebojíš second-handů, tak se pořád dají na e-bay, solarisnetwork.com nebo digibid.comnajít BSS FDS360, symetrix 524E nebo Harrison AC400 - ono totiž dnes už nikdo žádné "drahé" analogy nevyrábí, ale tohle jsou mašiny, které svého času stály ke 40.000 a jejich zvuk i spolehlivost a životnost tomu odpovídá...
V "zaplatitelných" digitálech opravdu dobře hraje ASHLY Protea (o něco lépe než Sabine a Driverack 260)
anebo Dynacord DSP260 / EV DC-One (což je totéž), kde je k dispozici i dobrý grafický EQ. a pak jsou tu opet samozřejmě secon-handy, třeba XTA DP224...
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
např.tady: musel by jsi samozřejmě přeosadit karty, 350Hz není zrovna moc šikovný dělicí kmitočet (pokud jsem to pochopil, dělil tím nějaké hifi bedny v biampu), ale díky tomu že to měl nadoma, tak je v luxusním stavu!
http://www.ebay.com/itm/Rare-Vintag-UK- ... 0966902179
http://www.ebay.com/itm/Rare-Vintag-UK- ... 0966902179
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3588
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Teď jsem koukal, že na bazaru PD je v nabídce EV DX-38, ten se dá považovat za slušný a cenu k jednání bych já viděl někde kolem 6k.
http://www.prodance.cz/vas-bazar.html?t ... t=&s=dx+38
http://www.prodance.cz/vas-bazar.html?t ... t=&s=dx+38
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Ahoj,
pro na starším aparátu jsem mel Driverack PX a byl jsem spokojený, něco se dalo vychytat i přibaleným měřícím mikrofonem (pro start) a pak už upravoval podle poslechu.
Dělal sem stejné rozhodnutí a výsledku sem nelitoval.
pro na starším aparátu jsem mel Driverack PX a byl jsem spokojený, něco se dalo vychytat i přibaleným měřícím mikrofonem (pro start) a pak už upravoval podle poslechu.
Dělal sem stejné rozhodnutí a výsledku sem nelitoval.
KV2 Audio ES | ALLEN&HEATH GL2400 | Sennheiser | Audix | Beyerdynamic | Rode
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Také uvažuji již dlouho o zkoušce "entry-level" zařízení DBX Driverack PA+ hlavně kvůli oddělení subwooferu a satelitu, také funkce AFS by se mohla hodit jako poslední záchrana nečekané akce moderátora ale mám trochu obavu, že nejlepší zvuk mám na surovo bez všech kompresorů, limiterů a dalších pomocníků (protože základní DSP mají již 422A v sobě) a to, že odlehčím satelitům o pásmo, které je zatěžuje zbytečně a paralelně se subem to deformuje frekvenční průběh si vlastně zvukově moc nepolepším. Došel jsem k závěru, že bez zkoušky varianty s a bez se ničeho nedoberu a tak zbývá risknout a zainvestovat na zkoušku. Kdybyste se někdo za rozumnou cenu chtěl tohoto zbavit nebo věděli o někom třetím, kdo již tuhle zkoušku absolvoval a zařízení má navíc, dejte vědět.
PS: nebo někdo spokojený kdo by byl ochotný zařízení na chvíli půjčit na vyzkoušení, čemuž moc nevěřím.
PS: nebo někdo spokojený kdo by byl ochotný zařízení na chvíli půjčit na vyzkoušení, čemuž moc nevěřím.
- blaha
- Uživatel
- Příspěvky: 3588
- Registrován: úte 30. pro 2008 18:13:14
- Bydliště: cca 10km od Jaroměře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Jestli myslíč RCF422A, tak ty až tak blbě nehrajou, ale jemná korekci by dle mne prospěla. ROzhodně si ale nemyslím, že to co by jim mělo pomoct je Driverack PA, PA+ nebo PX.
Modely DSP, kterými se má cenu zabývat už tu zmíněné byli 100x, to že se dají sehnat z druhé ruky za cenu toho PA+ apod. to už se tu zmiňovalo taky x-krát a nejen v tomto vláknu.
Modely DSP, kterými se má cenu zabývat už tu zmíněné byli 100x, to že se dají sehnat z druhé ruky za cenu toho PA+ apod. to už se tu zmiňovalo taky x-krát a nejen v tomto vláknu.
Zdeněk "Bláha" Blahovec, ozvučení, světla, stage, instalace, poradenství, divadlo Jaroměř
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Nebylo to myšleno tak, že RCF422A hrají špatně, naopak, na moje hraní je to víc než dobré, ale při jejich podložení subwooferem, který si sic ořízne vrchní frekvence pro sebe, ale dále do satelitů jde stále celé pásmo. Tímto bych satelitům odlevil od nejnižších tónů, nechal by se SUB doladit do fáze, zajímala mne funkce generování subfrekvencí, jestli by to v některých případech neznělo lépe a vyrovnaněji, nežli prosté zdůraznění spodních frekvencí, funkce AFS mne též zajímá, rychlé autonastavení ekvalizeru dle akustiky prostoru... prostě ten celý soubor funkcí. A co by se nehodilo, nechá se jednoduše vypnout, ale není tam toho tolik, že bych se v tom ztratil. V čem je špatný Driverack? Znehodnotí zvuk už z principu ? Jak? Je ten rozdíl takový, že jej pozná i nezkušené ucho? Vždyť 80% lidí už vnímá 12 kHz jako neurčitý tlak a ne jako frekvenci. Proč se stále držím tohoto? Protože nevím, který jiný výrobek by splňoval stejné funkce a po čem jiném se tudíž poohlížet.
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Robert: jaky mas mixpult?
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.
- Zdeněk Prodance
- Uživatel
- Příspěvky: 4039
- Registrován: pon 18. dub 2011 11:17:46
Re: Obyčejný crossover nebo speaker management?
Pusť z hlavy podobné poučky o 80% lidí a neurčitém tlaku, to vychází z naprostého nepochopení a naprosto nevhodné metody "zkoumání". Zrovna tak dobře bych mohl říct, že všechno pod 100Hz se vnímá jako jakési neurčité změny pohybu nohavic a ne kmitočet (proč bychom nakonec měli vnímat hlavně kmitočet, nemáme na tom založenou řeč, jako například Číňani a muziku můžeš dosti libovolně transponovat a furt to bude ta samá muzika).
Celý ten soubor atypických funkcí je v DSP typu speaker management dost naprd a kromě Harmana je tam málokdo dává i jednotlivě, natož všechny najednou a to i u těch mnohem dražších. Přitom je to jen něco připsáno v SW, žádné další HW není potřeba. Klidně si s tím vyhraj než tě omrzí, ale rozumnější by bylo rovnou sáhnout po lepším DSP. Rane, Ashly, není to o moc dražší a na rozdíl od nejlacinějšího driveracku najdeš to samé i v lepších aparátech.
H.M.
Celý ten soubor atypických funkcí je v DSP typu speaker management dost naprd a kromě Harmana je tam málokdo dává i jednotlivě, natož všechny najednou a to i u těch mnohem dražších. Přitom je to jen něco připsáno v SW, žádné další HW není potřeba. Klidně si s tím vyhraj než tě omrzí, ale rozumnější by bylo rovnou sáhnout po lepším DSP. Rane, Ashly, není to o moc dražší a na rozdíl od nejlacinějšího driveracku najdeš to samé i v lepších aparátech.
H.M.
Prodance, http://www.prodance.cz