Audio-Technica PRO 35 na saxofón
-
- Reklama
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
To samé řeším při snímání klarinetu. Jsem z toho poměrně na prášky. Čím víc snižují gain pro útlum na spodních frekvencích, tím více musím zvyšovat citlivost mikrofonu a to je zlé. Můžete mi někdo poradit jak z toho ven? Používám xair 18.
- TomasVv
- Uživatel
- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
Klarinet prostě klape. Můžeš zkusit nechat nástroj seřídit, nebo se s tím smířit. V mikrofonu chyba nebude, ten snímá, co je reálně slyšet.
Dělám, co mě baví.
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
A znizenie gainu nema ziadny vplyv na frekvencnu charakteristiku signalu. Nech robis s gainom co chces, signal bude stale rovnaky, iba bude silnejsi alebo slabsi.
Kde vznikla tato fama o praci s gainom to nechapem, ale takych zvukarov by som strielal.
Kde vznikla tato fama o praci s gainom to nechapem, ale takych zvukarov by som strielal.
"Keď je zvuk dobrý, tak je zvuk dobrý"
http://www.hrbikmedia.eu
http://www.hrbikmedia.eu
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
.... ale to by bylo za chvíli zvukařů nedostatek
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
Bassman píše:A znizenie gainu nema ziadny vplyv na frekvencnu charakteristiku signalu. Nech robis s gainom co chces, signal bude stale rovnaky, iba bude silnejsi alebo slabsi.
Kde vznikla tato fama o praci s gainom to nechapem, ale takych zvukarov by som strielal.
Měl jsem namysli Gate ty chytrolíne
- TomasVv
- Uživatel
- Příspěvky: 1215
- Registrován: pon 25. čer 2007 21:19:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
No tak Gate je tomto případě úplně na nic a ještě ti sežere doznívání.
A jasně, zvedneš práh gejtu, vono to nehraje, tak přidáš gain a jseš tam, kdes byl, akorát víc nahlas.
Tvůj nástroj při hraní klape. Buď je s ním něco špatně, nebo je to prostě součást jeho zvuku.
A nedurdi se.
A jasně, zvedneš práh gejtu, vono to nehraje, tak přidáš gain a jseš tam, kdes byl, akorát víc nahlas.
Tvůj nástroj při hraní klape. Buď je s ním něco špatně, nebo je to prostě součást jeho zvuku.
A nedurdi se.
Dělám, co mě baví.
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
Ak nie je podmienka kontaktne snimanie a pohyb po podiu, tak stativ + mic + vzdialenost by potlacenie klapiek vyriesili.
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
libor14:
1. Ako mozem vediet ze myslis GATE ked napisas GAIN???
2. GATE nema na frekvencku uz ale absolutne ziadny vplyv.
Neber to osobne, z toho co pises predpokladam ze nie si zvukar iba si riesis ozvucenie svojho nastroja. Klepanie klapiek potlacis iba vymenou podlepiek, nic ine sa robit neda.
Ale ak predsa len si aj zvukar, tak odporucam knihu Valclav Vlachy - Praxe zvukove techniky. Tam sa dozvies okrem iného, co je Gain aj Gate a ako sa pouzivaju. A mozno tam najdes aj nejaku radu ako sa popasovat s klepanim klapiek. Ja tu knihu mam prestudovanu a myslim ze tam takyto problem neriesi, ale uz to bolo davno co som ju cital.
Z brucha este dodam dve riesenia. Hrat na mikrofon silnejsie a z vacsej vzdialenosti. Tym sa zmeni pomer klepania a tonov. Otázkou je, nakolko silnejsie sa da hrat a ci to nebude diskomfortne pre hraca. Druha moznost je nasledovna. Aj to klepanie ma nejaku svoju "frekvenciu", teda na nejakom kmitocte je najsilnejsie. Skusit teda S CITOM VYREZAT danu frekvenciu s Q aspon takých 4-5 (vyzaduje to samozrejme parametricky EQ). To by zvuku nemuselo zasadne ublyzit a klepanie by mohlo byt o poznanie slabsie. Ja som takto "vyrezaval" na nahravke klepanie paliciek, ktore mi uspesne preliezlo do vsetkych mikrofonov (husle, cimbal, kontrabas ... nemal som bohuzial k dispozicii potrebne akusticke upravy).
1. Ako mozem vediet ze myslis GATE ked napisas GAIN???
2. GATE nema na frekvencku uz ale absolutne ziadny vplyv.
Neber to osobne, z toho co pises predpokladam ze nie si zvukar iba si riesis ozvucenie svojho nastroja. Klepanie klapiek potlacis iba vymenou podlepiek, nic ine sa robit neda.
Ale ak predsa len si aj zvukar, tak odporucam knihu Valclav Vlachy - Praxe zvukove techniky. Tam sa dozvies okrem iného, co je Gain aj Gate a ako sa pouzivaju. A mozno tam najdes aj nejaku radu ako sa popasovat s klepanim klapiek. Ja tu knihu mam prestudovanu a myslim ze tam takyto problem neriesi, ale uz to bolo davno co som ju cital.
Z brucha este dodam dve riesenia. Hrat na mikrofon silnejsie a z vacsej vzdialenosti. Tym sa zmeni pomer klepania a tonov. Otázkou je, nakolko silnejsie sa da hrat a ci to nebude diskomfortne pre hraca. Druha moznost je nasledovna. Aj to klepanie ma nejaku svoju "frekvenciu", teda na nejakom kmitocte je najsilnejsie. Skusit teda S CITOM VYREZAT danu frekvenciu s Q aspon takých 4-5 (vyzaduje to samozrejme parametricky EQ). To by zvuku nemuselo zasadne ublyzit a klepanie by mohlo byt o poznanie slabsie. Ja som takto "vyrezaval" na nahravke klepanie paliciek, ktore mi uspesne preliezlo do vsetkych mikrofonov (husle, cimbal, kontrabas ... nemal som bohuzial k dispozicii potrebne akusticke upravy).
"Keď je zvuk dobrý, tak je zvuk dobrý"
http://www.hrbikmedia.eu
http://www.hrbikmedia.eu
Re: Audio-Technica PRO 35 na saxofón
Díky za radu, budu zkoušet.