Sluchátka k mixu
-
- Reklama
Sluchátka k mixu
Ahoj chlapáci.
Hledám sluchátka k mixu,už trochu něco kloudnějšího. Cenově tak kolem 3.000Kč a používal bych to při zvučení kapel na kulturních akcích. Co používate, co by jste doporučili? Otevřená, uzavřená atd....
Hledám sluchátka k mixu,už trochu něco kloudnějšího. Cenově tak kolem 3.000Kč a používal bych to při zvučení kapel na kulturních akcích. Co používate, co by jste doporučili? Otevřená, uzavřená atd....
Re: Sluchátka k mixu
Ak tá cena nie je striktná tak mne osobne sa celkom pozdávajú AKG K271 (niekto vraví že majú tupšie výšky) a SENNHEISER HD280 ale je to malinko cez rozpočet, ak je ten limit pevný tak AKG K171 sú tiež celkom dobré a prídu mi čosi citlivejšie ako 271, no menej kritické. Ak sa dá (väčšinou v predajniach s hygienických dôvodov nechcú) nikde skúsiť môžete aj lacné čínske Superlux HD-661, či AKG K72 , mžno zvukovo budú zvukovo vyhovovať a pri tej cene to človeka až tak nemrzí ak si náhodou nedá pozor a to ožgrie.
Re: Sluchátka k mixu
Má-li to být skutečně monitorovací sluchátkový poslech toho, co leze ven či toho, co vysírá na pódiu a nemůžeš na to v tom kraválu přijít, pak by měl být takový bez kompromisů, co nejvěrnější a v tom případě platí bez debat Sennheiser HD280 či HD280 PRO. Ale dají se vybrat srovnatelná sluchátka i u firmy Koss a AKG.
V každém případě to chce svoje "naposlouchané" CD do kapsy a hajdy do prodejny a nechat si je pustit.
A ještě maličkost: Kvalita /ne hlasitost/ a vhodnost sluchátek pro konkrétní účel i žánr se nejlépe porovnává nikoli na speciálním sluchátkovém zesilovači, na kterém hrají skoro všechny výborně, ale na obyčejném sluchátkovém výstupu CD playeru. Tam to obvykle bývá řešeno proudově boosterovanými výstupy z nějakého OZ a sériovým ochranným odporem na výstupu. Poslech z výstupu tohoto charakteru pak bude maximálně připomínat sluchátkový výstup mixu, které jsou často řešeny právě takto, nebo nějakým "výkonovějším" OZ, jako 4556, 4560 a další podobné.
Speciální sluchátkové zesilovače nemají na výstupech ty sériové odpory buď vůbec, nebo velmi malé. Sluchátka se pak hlavně dynamicky a zčásti i kmitočtově chovají úplně jinak, než na tom "běžném" výstupu.
V každém případě to chce svoje "naposlouchané" CD do kapsy a hajdy do prodejny a nechat si je pustit.
A ještě maličkost: Kvalita /ne hlasitost/ a vhodnost sluchátek pro konkrétní účel i žánr se nejlépe porovnává nikoli na speciálním sluchátkovém zesilovači, na kterém hrají skoro všechny výborně, ale na obyčejném sluchátkovém výstupu CD playeru. Tam to obvykle bývá řešeno proudově boosterovanými výstupy z nějakého OZ a sériovým ochranným odporem na výstupu. Poslech z výstupu tohoto charakteru pak bude maximálně připomínat sluchátkový výstup mixu, které jsou často řešeny právě takto, nebo nějakým "výkonovějším" OZ, jako 4556, 4560 a další podobné.
Speciální sluchátkové zesilovače nemají na výstupech ty sériové odpory buď vůbec, nebo velmi malé. Sluchátka se pak hlavně dynamicky a zčásti i kmitočtově chovají úplně jinak, než na tom "běžném" výstupu.
Re: Sluchátka k mixu
Urcite uzavrete sluchtka, nad inymi ani neuvazuj.
Do pozornosti davam aj Beyerdynamic DT770, 80 alebo 250 ohmove. Ospravedlnujem sa za reklamu, samozrejme treba vyskusat a porovnat, ale su fakt dobre, nehovorim ze najlepsie.
Do pozornosti davam aj Beyerdynamic DT770, 80 alebo 250 ohmove. Ospravedlnujem sa za reklamu, samozrejme treba vyskusat a porovnat, ale su fakt dobre, nehovorim ze najlepsie.
"Keď je zvuk dobrý, tak je zvuk dobrý"
http://www.hrbikmedia.eu
http://www.hrbikmedia.eu
Re: Sluchátka k mixu
tohle není vnímáno jako reklama, to bychom se tady nemohli bavit o ničem
administrátor, moderátor