ozvučení ložnice

Domácí, Hi-Fi, auta, ...
Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
jirka.c
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 2
Registrován: úte 22. pro 2015 9:37:42

ozvučení ložnice

Příspěvek od jirka.c » úte 22. pro 2015 10:11:06

Zdravím Vás. Obracím se na Vás s prosbou o radu. Jsem absolutní laik, co se tyká audio vybavení. Chtěl bych v naší mini ložnici umístit reproduktory pro ozvučení. Místnost malinká 2,5m x 3,5m, SDK podhled cca. 2,40 výška. Moje představa by byla dvojice vestavěných stropních reproduktorů přímo nad postelí, pro poslech spíše relaxační hudby s tím, že zdrojem zvuku by byl např. mobilní telefon, mp3 přehrávač atp. přes klasický mini jack, který by byl vyvedený někde dole u postele. Je to reálná představa, nebo úplně hloupost? Doporučili by jste mi prosím nějaké reproduktory? Popř. pomohli navrhnout řešení? Budu moc rád za každou konstruktivní radu. Díky jirka

Otas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 535
Registrován: ned 06. lis 2011 15:59:02
Bydliště: Bílina

Re: ozvučení ložnice

Příspěvek od Otas » úte 22. pro 2015 18:20:30

Možná to ani na toto fórum nepatří, tady se scházejí především lidi, co ozvučují veřejné akce. Spíše na Audioweb.
Jinak toto lze zajistit běžnou minivěží (potřebuješ zesilovače, které má v sobě), která navíc může být i 2+1 (+ 1 je subwoofer pro přenos basů, ten dáš někam na podlahu). Podmínkou je, že musí být vybavena vstupem z vnějšku (aby se tam dal připojit i NB skrz ten minijack). Raději bych šrouboval bedýnky z věže k podhledu, než kupoval podhledové reproduktory, ale to je jen můj názor.

exxxi
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1443
Registrován: sob 29. led 2011 1:35:00
Bydliště: dálnice D5

Re: ozvučení ložnice

Příspěvek od exxxi » úte 22. pro 2015 23:38:06

Bose ma takovy sikovny reprak na baterky, kupodivu to i basuje jako krava. Stoji to asi sest litru. S mobilem to komunikuje bezdratove.
SiEx3, X32r, IG4T, EV, Turbosound etc.

Uživatelský avatar
maro
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 273