Behringer UB2442FX Pro

Odpovědět
  • Reklama
  • DEMO 15
Uživatelský avatar
Návštěvník

Behringer UB2442FX Pro

Příspěvek od Návštěvník » ned 09. črc 2006 15:15:41

čau

jsem začátečník v audiu a potřeboval bych poradit,jak vlastně správně propojit moje vybavení domácího ministudia s mixpultem.

Roland MV8000 Production studio
E-mu Planet Phatt
Yamaha RM1X
Behringer UB2442FX Pro
Yamaha SQ16
DJX IIB

jako sequencer, sampler a zároveň HD Recorder používám Rolanda, k němu přípojené E-mu a Yamahu jako zvukové banky +DJX jako zvuk banky+ SQ16 jako zvukové banky + midikontroler

-MV8000 má 1 audio konektory MIC/LINE IN a 2 /Master+Headphones/ OUT
-E-Mu má audio konektory Main out, SUB1, SUB2
-RM1x má audio konektory Phones, Output L/MONO-R
-Yamaha SQ 16 má audio konektory Headphones a R-L+R/L
-DJX má audio konektor PHONES

jak správně zapojit audio kabely všech zvukových modulů/a jaké druhy(mono jack, stereo jack?)/ do mixpultu Behringer 2442FX PRO jestliže chci používat MV8000 jako HD recorder všech zmíněných modulů dohromady/efektovat a míchat je na mixpultu/ i když má Roland pouze jeden LINE IN?

jak propojit konektory SUB1 a SUB2 a jakými kabely s konektory AUX SEND FX, I/O Insert na Behringeru a využívat jeho FX na efektování zvuklů ze zvuk. modulu? používá se k tomu SUBGROUPS na Behringeru?

I když jsem několikrát za sebou čet´návod k mixu, nejak se mi to propojení nedaří. :evil:

Budu moc rád, jestli se najde někdo kdo mi polopatě :oops: poradí kam co strčit :-D /hehehehe/

jestliže se tu někdo zajímá o MIDI budu moc rád, když mi poradí s nastavení synchronizace MIDI /i když to asi patří do jiné diskuse/


mex

Ota
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: ned 08. led 2006 15:06:12

Příspěvek od Ota » pon 10. črc 2006 18:05:01