Zkušenosti s QSC GX5

  • Reklama
  • DEMO 15
Uživatelský avatar
Pavel Sedlák
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1326
Registrován: úte 24. črc 2007 12:44:06
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Zkušenosti s QSC GX5

Příspěvek od Pavel Sedlák » čtv 26. úno 2009 13:57:28

Asi po 200 akcích, kdy jel jako zesilovač pro odposlechy, přez sidefily na větších pódiích až po buzení PA satelitů musím konstatovat, že jde o odolného jedince.

Jednou dokonce zažil 208V v síti a to v režimu, kdy jeden kanál jel pro suby a druhý pro satelity - 6 hodin bigbítovýho trápení se zátěží 4 ohmy a často v klipu.

Nejčastěji pracuje jako buzení satelitů, občas jako fulrange.

Troufnul jsem si s ním i ven (akustika, elektrika, dva zpěvy) do 2x EM151 - docela příjemnej zvuk to vyrobilo.

Nikdy nikde neměl problém, nic se nevypíná, zvukově docela dobré, na větší akce pochopitelně slabej.

Co mi chybí je můstek, jinak si nemůžu stěžovat.
Nemám strach z lopaty, mám strach ze srpu a kladiva

Pavel Sulek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: ned 04. led 2009 19:52:13
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s QSC GX5

Příspěvek od Pavel Sulek » pát 27. úno 2009 19:52:04

ako som nedavno v inej teme avizoval, kupil som si novu GX5. Zvuk je OK, a celkom sa mi lubi aj ten cross na 100Hz. Taky univerzalny. Koncak mi ide na odposluchy 12+1". A vdaka spinanemu zdruju celkom lahucky a maly.

Len som akosi pri zapnuti a vypnuti nezasluchol relatka ochran. Neviete, ako je to riesene?

Uživatelský avatar
frantik
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: pon 29. srp 2005 23:28:41
Bydliště: Vracov

Re: Zkušenosti s QSC GX5

Příspěvek od frantik » pát 27. úno 2009 20:36:29

Pavel Sulek píše:ako som nedavno v inej teme avizoval, kupil som si novu GX5. Zvuk je OK, a celkom sa mi lubi aj ten cross na 100Hz. Taky univerzalny. Koncak mi ide na odposluchy 12+1". A vdaka spinanemu zdruju celkom lahucky a maly.

Len som akosi pri zapnuti a vypnuti nezasluchol relatka ochran. Neviete, ako je to riesene?