Kde a jak zaplatit OSU?

...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném
Pravidla fóra
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.
  • Reklama
  • DEMO 15
ProsteMarten
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: ned 05. úno 2017 0:01:24

Kde a jak zaplatit OSU?

Příspěvek od ProsteMarten » ned 05. úno 2017 0:20:41

Dobrý den jsem tu uplně nový tak nevím kam toto téma zařadit. Jsem celkem nováček v tomto a nevím jakou OSU vybrat a zaplatit mám totiž poprvé hrát na veřejnosti. Přesněji hasičský ples 100-150 lidí. Potřebuju zjistit na kolik mne přijde osa-gastronomie tzv. poslechová hudba aspoň tak mi to psal zájemce o moje služby :D prosil bych o radu nevyznám se v tom. Děkuji :)

potok54
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 8
Registrován: ned 27. bře 2016 10:32:50

Re: Kde a jak zaplatit OSU?

Příspěvek od potok54 » ned 05. úno 2017 0:34:19

OSU platí pořadatel akce. Více k tomu na:
http://www.osa.cz/hlavn%C3%AD-menu/lice ... bavy).aspx

potok54
Nováček fóra
Nováček fóra
Příspěvky: 8
Registrován: ned 27. bře 2016 10:32:50

Re: Kde a jak zaplatit OSU?

Příspěvek od potok54 » ned 05. úno 2017 1:45:03


ProsteMarten
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: ned 05. úno 2017 0:01:24

Re: Kde a jak zaplatit OSU?

Příspěvek od ProsteMarten » ned 05. úno 2017 9:42:37

Můžu hrát když mi je 15 až za 2 měsíce?

Uživatelský avatar
Návštěvník

Re: Kde a jak zaplatit OSU?

Příspěvek od Návštěvník » ned 05. úno 2017 10:43:14

To závisí jakou hru chceš hrát, některé jsou do 15 let nevhodné a některé až od 18.

Otas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 535
Registrován: ned 06. lis 2011 15:59:02
Bydliště: Bílina

Re: Kde a jak zaplatit OSU?

Příspěvek od Otas » ned 05. úno 2017 12:25:22

Kde není žalobce, není soudce. Pokud to někdo nepráskne, není problém.