Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
-
- Reklama
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
jen doplním, že Rolanda (čtyřstovku) má např. Petr Stejskal ze Žďáru a je s ním spokojený.
Každopádně mě se na něm dělalo skvěle už po cca 10 minutách zaučení. A výtku k němu nemám.
Každopádně mě se na něm dělalo skvěle už po cca 10 minutách zaučení. A výtku k němu nemám.
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Vita
Ja za sebe mohu říci, že Yamahu LS 9 mám od jejího uvedení, tj cca 5 let. a vše bez jediného problému. Zvukově jsem nidy neměl pocit, že při obsazení více vstupů se zvuk stává horší. Slašel jsem tento názor od spousty lidí na fóru, ale nikdy jsem se s tím nesetkal. Před dvěmi lety jsem doplnil pult o digitální stageboxy a zvukově došlo k posunu. Nicméně toto řešení není náhrada dospělého digitálu, ale jsem s tím spokojen, nemusel jsem najednou investovat balík peněz do digitálu. Další věc je ta, že u té LS 9 přechodem na digitál získáte 32 kanálů digitálních + 32 analogových. Soundcrafta mám jen velký analog a zvuk byl velice dobrý, určitě malý digitál SI Compakt se nedá s tím analogem srovnat. Vycházejme z určení těcto pultů. Byly konstruovány jako kompromisní řečení digitálních pultů na malé akce, kluby, konference. To že se na ně u nás zvučí velké akce je na úkor rychlosti a financí, které je ochoten dát pořadatel za techniku. Na Yamahu jsem toho slyšel hodně negativního, ale já takovou zkušenost nemám. Stejné negativní názora lze slyšen na Digico, Allen Heath. Pravda je, že jsem nezaznamenal negativní reakce na velký Soundcraft Vi 6 a Midas pro 6 a nový Innovason Eclipse, dobře si stojí Digidesign Venue, ale to je jak už jsem říkal jiná liga a v podstatě pulty bez kompromisů. Nemluvím o vrcholu kterým je Midas XL8.
Ještě poznámka, do té Yamahy budeš potřebovat ty karty dvě což bylo kolem 40.000,- Kč, ale byla akce, kdy při nákupu stageboxů jsi je dostal zdarma.
U mě je ještě druhá výhoda použití digitálního stageboxu a Ethersoudu. Jelikož mám komplet PA Nexo, taj dnes už jedu digitálně až do konců, včetně monitorů.To je značnýá zvukový posun, ale zase už to není o tom přijet na poslední chvíli zastrčit párák a hrát. Vždy musíš připojit PC a zkotrolovat jestli posíláš signál tam kam chceš a zkontrolovat správné naroutování a nastavení celého systému.
Viťa
Ja za sebe mohu říci, že Yamahu LS 9 mám od jejího uvedení, tj cca 5 let. a vše bez jediného problému. Zvukově jsem nidy neměl pocit, že při obsazení více vstupů se zvuk stává horší. Slašel jsem tento názor od spousty lidí na fóru, ale nikdy jsem se s tím nesetkal. Před dvěmi lety jsem doplnil pult o digitální stageboxy a zvukově došlo k posunu. Nicméně toto řešení není náhrada dospělého digitálu, ale jsem s tím spokojen, nemusel jsem najednou investovat balík peněz do digitálu. Další věc je ta, že u té LS 9 přechodem na digitál získáte 32 kanálů digitálních + 32 analogových. Soundcrafta mám jen velký analog a zvuk byl velice dobrý, určitě malý digitál SI Compakt se nedá s tím analogem srovnat. Vycházejme z určení těcto pultů. Byly konstruovány jako kompromisní řečení digitálních pultů na malé akce, kluby, konference. To že se na ně u nás zvučí velké akce je na úkor rychlosti a financí, které je ochoten dát pořadatel za techniku. Na Yamahu jsem toho slyšel hodně negativního, ale já takovou zkušenost nemám. Stejné negativní názora lze slyšen na Digico, Allen Heath. Pravda je, že jsem nezaznamenal negativní reakce na velký Soundcraft Vi 6 a Midas pro 6 a nový Innovason Eclipse, dobře si stojí Digidesign Venue, ale to je jak už jsem říkal jiná liga a v podstatě pulty bez kompromisů. Nemluvím o vrcholu kterým je Midas XL8.
Ještě poznámka, do té Yamahy budeš potřebovat ty karty dvě což bylo kolem 40.000,- Kč, ale byla akce, kdy při nákupu stageboxů jsi je dostal zdarma.
U mě je ještě druhá výhoda použití digitálního stageboxu a Ethersoudu. Jelikož mám komplet PA Nexo, taj dnes už jedu digitálně až do konců, včetně monitorů.To je značnýá zvukový posun, ale zase už to není o tom přijet na poslední chvíli zastrčit párák a hrát. Vždy musíš připojit PC a zkotrolovat jestli posíláš signál tam kam chceš a zkontrolovat správné naroutování a nastavení celého systému.
Viťa
- Zbynoor
- Uživatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř 03. srp 2011 16:26:05
- Bydliště: CR
- Kontaktovat uživatele:
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
k tomu Rolandu, je pravda ze ho Petr ma, ale je asi taky jedinej a uz ho take prodava. No a ze bych byl odvazanej ze zvuku pri turne Ocean se taky rict neda...
www.silentsound.cz www.silentsound.cz/tour - VW Crafter Tourbus
L-Acoustics, Yamaha CL3, Neumann, BSS, Shure, Sennheiser, Lake, XTA, LabGruppen, DBX, AKG, AlurSystem, Nivtec ...
L-Acoustics, Yamaha CL3, Neumann, BSS, Shure, Sennheiser, Lake, XTA, LabGruppen, DBX, AKG, AlurSystem, Nivtec ...
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Dlouho jsem tu nebyl, bylo příliš mnoho práce.
Jestli můžu za sebe něco dodat, doporučuji obojí vyzkoušet a rozhodněte se sami....
Jestli můžu za sebe něco dodat, doporučuji obojí vyzkoušet a rozhodněte se sami....
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Proc ho Petr prodava? Vzdyt na nej jeste nedavno nedal dopustit
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
To bude asi tim, ze nezustal verny Harmanu...
Inu proc si kupovat veci, ktere opravdu funguji, kdyz se daji koupit shity a delat (aspon chvilku), ze hrajou taky dobre.
Inu proc si kupovat veci, ktere opravdu funguji, kdyz se daji koupit shity a delat (aspon chvilku), ze hrajou taky dobre.
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2685
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Ale no tak, neregistrovany kolego Vitusi. Sracka je ridka stolice, nikoliv elektronicke zarizeni. Bez ohledu na to co myslis vyrazem "co opravdu funguje" bych doporucoval nic prvoplanove neodsuzovat , je to nedustojne a hospodsky ubohe. Radsi nam rekni co konkterne ti na M480 vadi... to bude konstruktivnejsi nez takovyhle vykrik do tmy.
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Taky bych si to nechal rad vysvetlit, at neumru uplne bylbej.. at neudelam nejakou kravinu...ono 300.000,- je 300.000,-
-
- Uživatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: pon 09. bře 2009 12:43:06
- Bydliště: Praha
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Chi chi "zůstat věrný harmanu" to zavání nějakym sektářstvim
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
Zaprve! Nevim, co je spatneho na tom byt neregistrovany, ale to je mimo misu (a jsme opet u te stolice...)
Zadruhe! Se musim omluvit, ze jsem vynesl soud nad timto mixem pouze po predcteni vyse uvedenych prispevku. Ale stale si myslim, ze Roland se svymi zkusenostmi v oblasti vyroby digitalnich zvukovych pultu nemuze byt srovnatelny ani s Yamahou, ani se Soundcraftem. Ale mozna se mylim.
S tim sektarstvim to taky neni sranda...
Zadruhe! Se musim omluvit, ze jsem vynesl soud nad timto mixem pouze po predcteni vyse uvedenych prispevku. Ale stale si myslim, ze Roland se svymi zkusenostmi v oblasti vyroby digitalnich zvukovych pultu nemuze byt srovnatelny ani s Yamahou, ani se Soundcraftem. Ale mozna se mylim.
S tim sektarstvim to taky neni sranda...
- safa
- Uživatel
- Příspěvky: 2685
- Registrován: pon 26. pro 2005 1:28:29
- Bydliště: Praha, matka měst a vesnic
- Kontaktovat uživatele:
Soundcraft SiCompact 32 vs Yamaha LS9 32
No ja nevim, abys nesoudil moc prikre. Kdyz se budu drzet posuzovani podle dlouholetosti zkusenosti firmy tak zrovna Roland ma s digitalni technikou zkusenosti pomerne hluboke, delsi nez napriklad Allan$Heat, MIDAS i Digico (Soundtracs DPC prisla na trh az 1998).
Svuj prvni digitalni mix VM3100 uvedl na trh v roce 1999, tedy v dobre kdy se vyse jmenovane firmy zatvrzele rypaly v analogu (tedy aspon ty prvni dve). Pokud budu za digitalmi mix povazovat i DAW (coz de-facto je) tak Rolandi VS-1680 spatril svetlo sveta v roce 1997 (vyvoj zapocal v roce 1995) a jeho predchudce DM800 se zacal prodavat v roce 1994.
Takze ja bych tuhle znacku nepodcenoval...
Svuj prvni digitalni mix VM3100 uvedl na trh v roce 1999, tedy v dobre kdy se vyse jmenovane firmy zatvrzele rypaly v analogu (tedy aspon ty prvni dve). Pokud budu za digitalmi mix povazovat i DAW (coz de-facto je) tak Rolandi VS-1680 spatril svetlo sveta v roce 1997 (vyvoj zapocal v roce 1995) a jeho predchudce DM800 se zacal prodavat v roce 1994.
Takze ja bych tuhle znacku nepodcenoval...
Šáfa ::::::
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz
Soundman.cz , audiopro s.r.o., Zvukařská škola, FADER.cz