1) sejmout signál z bubnu triggerem a v bicím modulu vybrat sampl a zvukařovi poslat audio signál. (všechny bubny nebo třeba jen kopák)
2) použít triger, v modulu převést signál na midi, poslat do PC a tam v nějakém SW přiřadit sampl a pak to zase celé jako audio poslat zvukařovi.
3) sejmout buben mikrofonem a uložit WAvku do PC a použít "drum replacer" plugin:
Drumagog
http://www.drumagog.com/
Aptriggga
http://www.apulsoft.ch/aptrigga/
pracuje to tak, že to na každej pík v nahraným tracku jednotlivýho nástroje (bubnu) nasadí vybranej sampl a vygeneruje to tak další stopu, kterou se buď nahradí ta originální nebo se dají samozřejmě obě mamíchat v požadovaném poměru. pokuď je signál s výraznejma amplitudama a relativně bez přeslechů, jde to prakticky automaticky.
umí to nasadit jakoukoli wavku nebo spešl samply obsahující několik různých zvuků pro každou dynamickou hladinu a tím se dosahuje "lidštejšího" zvuku

Tady nevímjestli to lze použít LIVE nebo jen do studia na dodatečnou úpravu už nahraných stop.
1) sejmout signál z bubnu triggerem a v bicím modulu vybrat sampl a zvukařovi poslat audio signál. (všechny bubny nebo třeba jen kopák)
2) použít triger, v modulu převést signál na midi, poslat do PC a tam v nějakém SW přiřadit sampl a pak to zase celé jako audio poslat zvukařovi.
3) sejmout buben mikrofonem a uložit WAvku do PC a použít "drum replacer" plugin:
Drumagog http://www.drumagog.com/
Aptriggga http://www.apulsoft.ch/aptrigga/
pracuje to tak, že to na každej pík v nahraným tracku jednotlivýho nástroje (bubnu) nasadí vybranej sampl a vygeneruje to tak další stopu, kterou se buď nahradí ta originální nebo se dají samozřejmě obě mamíchat v požadovaném poměru. pokuď je signál s výraznejma amplitudama a relativně bez přeslechů, jde to prakticky automaticky.
umí to nasadit jakoukoli wavku nebo spešl samply obsahující několik různých zvuků pro každou dynamickou hladinu a tím se dosahuje "lidštejšího" zvuku :)
Tady nevímjestli to lze použít LIVE nebo jen do studia na dodatečnou úpravu už nahraných stop.