od Havlis » pát 15. črc 2016 14:21:54
Ale jo, ten Zoom G1on umí opravdu nasimulovat některý klasický krabičky naprosto 1:1, fakt by ses divil, jak to hraje věrně...samozřejmě je nutná kvalitní simulace reproboxu, právě pomocí impulsů. Torst na hudebnimforu nebo instrumentu se mu dost věnuje, klidně používá G1on jako preamp do lampového konce (od Englu, mimochodem) a na hi-gainy je prý k nerozeznání.
Navíc jsem v případě tohoto zoomu měl na mysli právě modulace, delaye, reverby atd, který umí fakt skvěle a s přihlédnutím k ceně nenajdeš nebo s podobným poměrem cena/výkon. Jasně že jsou víc profi řešení, ale za mnohem víc profi, proto jsem to zmínil jako nejlevnější (a přitom je nejhorší) řešení
Sám píšeš, že se kompresor v E530 nikde nespíná...tak jak to teda je? On tam totiž žádnej kompresor není, viď?:-) Jenom zkrátka přirozeně lampově komprimuje zvuk. Ale to je něco uplně jiného - pod pojmem kompresor si představím charakteristický zvuk a samostatnej kytarovej efekt s nastavitelnýma parametrama, jak bez kompresoru uděláš třeba typickej sound z intra k Under the bridge? Já třeba občas chci hrát s kompresorem a občas bez kompresoru...
Nikde netvrdím, že e530 nehraje dobře, ale že by samotnej lampovej preamp, prohnanej přes ekvalizér (nic jinýho totiž ten emulated output není) do aktivního odposlechu měl dávat feeling, pocit ze hry a vibrovat tělem? Tak o tom silně pochybuji, byť jsem na tuhle kombinaci nikdy nehrál (ostatně kdo na tuhle ne zrovna běžnou kombinaci hraje? Kdo vůbec hraje na live přes všelijaký redboxy a emulated outputy? Když už, tak aspoň přes impulsy jako je ta Pangea).
Ale vlastním lampovýho Egnatera, taky to není uplný ořezávátko, ale dospělej lampáč...taky má emulated output a "feeling" ze zvuku před kombem a ze zvuku z emulated output se nedá srovnat...samozřejmě pokud se neudělá tahle emulace pomocí impulsů, pak je totiž dokonale věrná.
A hlavně tazatel se ptal po univerzálním řešení do třech různorodých kapel a ty mu doporučíš jenom pseudočtyřkanál a jeden delay...jasně že tahle kombinace může hrát dobře (hlavně kdyby se zapojila přes lampovej konce do pořádný kytarový bedny), ale bude to jeden dobrej zvuk...respektive čistej, zkreslenej a dva mody k tomu + plus jedno nastavení delaye...
btw. hrál jsi někdy na toho Kempera pořádně? Myslíte, že ty nevíš, o čem je řeč, když tvrdíš, že e530 přes emulated output do aktivní bedny předvede něco lepšího než Kemper...
Jinak samozřejmě jsem různý konfigurace zkoušel, moc dobře vím, jak hraje můj Egnater propojený přímo z kytary jen pomocí velmi kvalitní kabelu...a vím, že stejně dobře se mi hraje i s připojeným G-system, zvuk nijak nedegraduje (Egnater má vypínatelnou smyčku, takže umožňuje okamžité vyřazení efektů z řetězce a tím pádem přímé porovnání...
Svědomitě můžu prohlásit, že G-system v kombinaci se slušným lampovým aparátem (třeba Egnater Renegade) je velmi dobrý základ pro rock a všechny příbuzné styly (Pink Floyd, country) a poskytne všechny možný efekty v jednom velmi efektivně provedeným zařízení. Na metal a tvrdší věci už se to moc hodit nemusí, hlavně kvůli aparátu
Ale jo, ten Zoom G1on umí opravdu nasimulovat některý klasický krabičky naprosto 1:1, fakt by ses divil, jak to hraje věrně...samozřejmě je nutná kvalitní simulace reproboxu, právě pomocí impulsů. Torst na hudebnimforu nebo instrumentu se mu dost věnuje, klidně používá G1on jako preamp do lampového konce (od Englu, mimochodem) a na hi-gainy je prý k nerozeznání.
Navíc jsem v případě tohoto zoomu měl na mysli právě modulace, delaye, reverby atd, který umí fakt skvěle a s přihlédnutím k ceně nenajdeš nebo s podobným poměrem cena/výkon. Jasně že jsou víc profi řešení, ale za mnohem víc profi, proto jsem to zmínil jako nejlevnější (a přitom je nejhorší) řešení
Sám píšeš, že se kompresor v E530 nikde nespíná...tak jak to teda je? On tam totiž žádnej kompresor není, viď?:-) Jenom zkrátka přirozeně lampově komprimuje zvuk. Ale to je něco uplně jiného - pod pojmem kompresor si představím charakteristický zvuk a samostatnej kytarovej efekt s nastavitelnýma parametrama, jak bez kompresoru uděláš třeba typickej sound z intra k Under the bridge? Já třeba občas chci hrát s kompresorem a občas bez kompresoru...
Nikde netvrdím, že e530 nehraje dobře, ale že by samotnej lampovej preamp, prohnanej přes ekvalizér (nic jinýho totiž ten emulated output není) do aktivního odposlechu měl dávat feeling, pocit ze hry a vibrovat tělem? Tak o tom silně pochybuji, byť jsem na tuhle kombinaci nikdy nehrál (ostatně kdo na tuhle ne zrovna běžnou kombinaci hraje? Kdo vůbec hraje na live přes všelijaký redboxy a emulated outputy? Když už, tak aspoň přes impulsy jako je ta Pangea).
Ale vlastním lampovýho Egnatera, taky to není uplný ořezávátko, ale dospělej lampáč...taky má emulated output a "feeling" ze zvuku před kombem a ze zvuku z emulated output se nedá srovnat...samozřejmě pokud se neudělá tahle emulace pomocí impulsů, pak je totiž dokonale věrná.
A hlavně tazatel se ptal po univerzálním řešení do třech různorodých kapel a ty mu doporučíš jenom pseudočtyřkanál a jeden delay...jasně že tahle kombinace může hrát dobře (hlavně kdyby se zapojila přes lampovej konce do pořádný kytarový bedny), ale bude to jeden dobrej zvuk...respektive čistej, zkreslenej a dva mody k tomu + plus jedno nastavení delaye...
btw. hrál jsi někdy na toho Kempera pořádně? Myslíte, že ty nevíš, o čem je řeč, když tvrdíš, že e530 přes emulated output do aktivní bedny předvede něco lepšího než Kemper...
Jinak samozřejmě jsem různý konfigurace zkoušel, moc dobře vím, jak hraje můj Egnater propojený přímo z kytary jen pomocí velmi kvalitní kabelu...a vím, že stejně dobře se mi hraje i s připojeným G-system, zvuk nijak nedegraduje (Egnater má vypínatelnou smyčku, takže umožňuje okamžité vyřazení efektů z řetězce a tím pádem přímé porovnání...
Svědomitě můžu prohlásit, že G-system v kombinaci se slušným lampovým aparátem (třeba Egnater Renegade) je velmi dobrý základ pro rock a všechny příbuzné styly (Pink Floyd, country) a poskytne všechny možný efekty v jednom velmi efektivně provedeným zařízení. Na metal a tvrdší věci už se to moc hodit nemusí, hlavně kvůli aparátu