Gate na bicí

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Gate na bicí

Gate na bicí

od safa » pát 15. kvě 2009 23:38:20

mmno a nedal by se nekde pujcit (MT Pivonka nebo kdo to sem vozi)?

Gate na bicí

od mrak » pát 15. kvě 2009 8:20:15

no tak kdyz uz se nam to tema tak trochu hrouti smerem k alesum a gustavovym "krvavym" vylevum, tak i moje troska do mlyna.

Zajimalo by me jak by dopadlo srovnani toho XR4400 se SAMSON - S•GATE 4, ten behringer ted pouzivam na bici kdyz zvucivam jednu zabavovou kapelu (jejich hw) a do sviho aparatu bych chtel jeden znich koupit.
K tomu XR4400 bych rekl asi to ze pouzit se to da, rozhodne lepsi nez preznivajici az "navazbujici" bici....

SAMSON - S•GATE 4
http://kytary.cz/samson-sgate-4-ctyrkan ... 391215dae2" onclick="window.open(this.href);return false;

Gate na bicí

od safa » čtv 14. kvě 2009 13:51:29

Gustav píše:Moje ZKUŠENOST mistře SAFO z Audiapro , pramení právě s používání ALESIS 3630 asi 8 let,
Rozumim, Zvukaři Gustave ... je rozumne citit neduveru ke ctyrkanalovzmu gejtu Behringer na insertech kdyz ses 8 let tryznil s dvoukanalovym kompresorem Alesis na mastru. Chapu, to dava smysl =D> ... mistře Gustave z .... odkud vlastně ?

Gate na bicí

od frantik » čtv 14. kvě 2009 8:14:36

Teď su z toho voĺaaký zmätený... Gusto, safa píše o Béhrošu, o Alešovi já. Esli to gómu, tak safovi patří info, že gatě nenosíš a mě to říká, žes měl v apecu Aleša a nebyl gut? Jest tak?

Ono je to totiž v této cenové třídě celkem šumafuk, 3630 má např. řídicí obvody úplně stejné jako Tapco Squeez a obvody kolem VCA se neliší od běžných zvyklostí s cenově srovnatelnými automatickými zbacávači amplitudy třeba od DBX. Základem u všech kompresorů a gaťama jsou v podstatě tytéž šváby pro VCA a RMS detektory, jen ten Squeez má místo RMS švábu tranzistorový bastl. Podle výrobce se vychytávky konají povětšinou jen v řídicích obvodech a kolem detektorů RMS (viz schématismy mašinek od DBX, tam je to myslím pěkně vidět), to pak určuje zvukové rozdíly mezi mašinkama o jejichž (ne)vhodnosti se tu pak přeme.


Aha pozdě, no nic...
Z celkového výstupu mixu jsem ho na dobrou radu od Radima Zaharadníka vyhodil, tam to skutečně není dobré umístění pro lowend stroj, mám ho na zpěvové podskupině v master-slave režimu a nestěžuju si.

Podle mě ty gatě u Aleša se nemusí nasazovat dobře právě z toho důvodu, že tam nelze nastavit od jaké frekvence mají zabrat, což u některých DBX lze udělat aspoň skokem vřazením filtru CONTOUR v side-chainu. Když už jsem Aleše kuchal, tak jsem si tam ty filtry natvrdo upravil, nicméně na zpěvy gatě stejně nepoužívám, takže nevím, zda na bicí to bude už celkem ok. Zpěváci u mě v kapele totiž mají bezdráty a v pauzách je vypínají, takže gatě mám furt rozepnuté.

Gate na bicí

od honza637 » stř 13. kvě 2009 22:35:39

Takže jestli tomu dobře rozumim, hlavní problém byl v souběhu kanálů?
Co jinak zvuk - nedělal ti nějaké zabarvení či jiné zkreslení?

Gate na bicí

od Gustav » stř 13. kvě 2009 22:22:53

Nastavení byl problém v přesnosti obou kanálů , jak v kompresy (náběh ůtlumu) , tak limiteru- ten jsem měl nastaven vždy na 0 Db a to NEmluvím o gate , kdy má nabíhat Používal jsem ho k MASTERU z MIXU, čili NE na jednotlivý ŠKOPKY , tam jsem přeslechy žádný NEzaznamenal a STUDIO NEdělám - pouze LIVE/audio :|

Gate na bicí

od honza637 » stř 13. kvě 2009 22:06:57

Gustave, nejsi trochu maximalista? Ten Alesis je určitě lepší než Behringer ale horší než třeba DBX. Já ho sice nevlastním ale kdo jej má tak na něj nenadává. Co konkrétně se ti na něm nelíbí?
Nebo že by erupce na slunci?

Gate na bicí

od Gustav » stř 13. kvě 2009 20:03:02

Moje ZKUŠENOST mistře SAFO z Audiapro , pramení právě s používání ALESIS 3630 asi 8 let, kdysi pořízen podle právě takových doporučení v začátkách solo zvučení k mixu "Soundcraft", dnes už Soudcrafta NEpoužívám [-X , koupil jsem DOSPĚLÝ AH přes něj jedu jak Dj. musik , tak LIVE :idea:
Zvuk mi ten 3630 jenom Ku..l :twisted:
Zvukař Gustav

Gate na bicí

od frantik » stř 13. kvě 2009 19:23:19

Zkusil bych i celkem levný Alesis 3630, jehož dvoje gatě mají nastavitelný čas doběhu, to se může hodit. Návdavkem si můžeš ještě na kompresoru nastavit kompresi či limitaci daného nástroje podle potřeby. V KN-Soundu pořídíš 3630-ku za nějakého 3,5 litru, což jde. V Audioteku je 3630 sice levnější, ale stav zásob je podle mě nula, nevím, zda ho seženou včas a dodají za tu inzerovanou cenu. Já toho Aleše mám už léta v podskupině na zpěvy a po menších úpravách jsem s ním za jeho pořizovací cenu spokojený.

Gate na bicí

od Petr V. » stř 13. kvě 2009 19:18:52

XR4400 je takřka nepoužitelná věc, pokazí zcela zvuk nástroje.Do divadla bych to vůbec nedával.K MH2 a i TT24 používám DS404 nebo DS201, fungují dobře. V divadle , kde bývá relativné víc času , by se hodila i G4 od Rane..

Gate na bicí

od blaha » úte 12. kvě 2009 22:19:40

No, vzhledem k tomu, že bych to potřeboval co nejdříve, že na to teď momentálně mám, že vůbec nevíme jak to příští rok dopadne s rozpočtem :( a navíc budu potřebovat tak 100K na bedny + ještě asi 15k na bezdrát, navíc už teď máme neplánované výdaje na opravy, tak do toho zkusím jít.

Mimochodem, sám se divím, že Gustav tohle téma přešel jen takovým univerzálním příspěvkem ;-) .

Gate na bicí

od safa » úte 12. kvě 2009 21:57:49

blaha píše: Pak by jsi mohl vědět jestli to funguje, a jak tofunguje. Jestli se to s...e :D ,
... jestli myslis to samy co ja tak nes...e ;-)
jak moc je to poruchový, jestli už vám to někdo ze zvukařů neomlátil o hlavu.
... zatim nevim o nekom ... teda krome Gustava kterej ho sice nikdy nemel, nikdy by si ho ani nekoupil, ale zato mi ho omlacuje o hlavu takrka denne ;-)
Ale podařilo se mi z toho nákupu vyšetřit trocha peněz a to by mi dalo právě na tu XR4400.
... mmno jsem si jist ze za ty penize ti to udela dobrou sluzbu ... tedy rozhodne lepsi nez gejtovani na grupe. Nadruhou stranu pokud je to vazne tak ze kdyz to ted koupis tak pak 5 let nebudes mit na nic jinyho a anopak kdyz to nekoupis tak za rok nasetris na Drawmera nebo dokonce Klarka tak to asi nekupuj ;-)

Gate na bicí

od Gustav » úte 12. kvě 2009 16:19:11



=D> Taky KOMPRESOR/LIMITER/GATE NESNÁŠÍM #-o
Zvukař Gustav

Gate na bicí

od J.J. » úte 12. kvě 2009 12:54:15

Možná je potřeba s tímto zařízením umět nějak zacházet, ale já jsem se s ním potkal pouze jednou (taky na bicích) a nejlepších výsledků jsem dosáhl když jsem ho s insertů úplně vytáhnul. Podotýkám, že to bylo jen jednou tak to nemusí být úplně objektivní názor.

Gate na bicí

od blaha » úte 12. kvě 2009 11:52:14

Já vím, že to není šťastné řešení, problém je, když musíš "vařit" z toho co máš k dispozici, snažím se to postupně dovybavovat, ale boj s rozpočtem je neúprosný. To samý dělám s hlavou :-D , tzn. vstřebávám zkušenosti, poznatky, rady a tak. Teď jsem momentálně ve stádiu, kdy už vím, že takhle to nejde a gate musím řešit.

Co se týká té výdrže, tak při naší frekvenci používání 15x/rok a v žádnejch extrémech, by to nějakej pátek vydržet mohlo :D . To byl šrumec, když ředitel na městě vysvětloval, proč potřebujeme novej mix a mikrofony, že s transimixem a 5ti mikrofonama Bigband nenazvučíme :? . A bez inteligentních hlav už to taky moc dobře nejde, nároky a požadavky na technický vybavení divadla jsou čím dál větší, a peníze z někoho dostat čím dál těžší. No nakonec to ukecal, zase se nám hnul kurz (leden, únor) a zase to bylo v kýblu, protože šlo všechno o 20%-30% nahoru a to už se nikomu vysvětlit nepodařilo :( .

Nahoru