od frantik » čtv 14. kvě 2009 8:14:36
Teď su z toho voĺaaký zmätený... Gusto, safa píše o Béhrošu, o Alešovi já. Esli to gómu, tak safovi patří info, že gatě nenosíš a mě to říká, žes měl v apecu Aleša a nebyl gut? Jest tak?
Ono je to totiž v této cenové třídě celkem šumafuk, 3630 má např. řídicí obvody úplně stejné jako Tapco Squeez a obvody kolem VCA se neliší od běžných zvyklostí s cenově srovnatelnými automatickými zbacávači amplitudy třeba od DBX. Základem u všech kompresorů a gaťama jsou v podstatě tytéž šváby pro VCA a RMS detektory, jen ten Squeez má místo RMS švábu tranzistorový bastl. Podle výrobce se vychytávky konají povětšinou jen v řídicích obvodech a kolem detektorů RMS (viz schématismy mašinek od DBX, tam je to myslím pěkně vidět), to pak určuje zvukové rozdíly mezi mašinkama o jejichž (ne)vhodnosti se tu pak přeme.
Aha pozdě, no nic...
Z celkového výstupu mixu jsem ho na dobrou radu od Radima Zaharadníka vyhodil, tam to skutečně není dobré umístění pro lowend stroj, mám ho na zpěvové podskupině v master-slave režimu a nestěžuju si.
Podle mě ty gatě u Aleša se nemusí nasazovat dobře právě z toho důvodu, že tam nelze nastavit od jaké frekvence mají zabrat, což u některých DBX lze udělat aspoň skokem vřazením filtru CONTOUR v side-chainu. Když už jsem Aleše kuchal, tak jsem si tam ty filtry natvrdo upravil, nicméně na zpěvy gatě stejně nepoužívám, takže nevím, zda na bicí to bude už celkem ok. Zpěváci u mě v kapele totiž mají bezdráty a v pauzách je vypínají, takže gatě mám furt rozepnuté.
Teď su z toho voĺaaký zmätený... Gusto, safa píše o Béhrošu, o Alešovi já. Esli to gómu, tak safovi patří info, že gatě nenosíš a mě to říká, žes měl v apecu Aleša a nebyl gut? Jest tak?
Ono je to totiž v této cenové třídě celkem šumafuk, 3630 má např. řídicí obvody úplně stejné jako Tapco Squeez a obvody kolem VCA se neliší od běžných zvyklostí s cenově srovnatelnými automatickými zbacávači amplitudy třeba od DBX. Základem u všech kompresorů a gaťama jsou v podstatě tytéž šváby pro VCA a RMS detektory, jen ten Squeez má místo RMS švábu tranzistorový bastl. Podle výrobce se vychytávky konají povětšinou jen v řídicích obvodech a kolem detektorů RMS (viz schématismy mašinek od DBX, tam je to myslím pěkně vidět), to pak určuje zvukové rozdíly mezi mašinkama o jejichž (ne)vhodnosti se tu pak přeme.
Aha pozdě, no nic...
Z celkového výstupu mixu jsem ho na dobrou radu od Radima Zaharadníka vyhodil, tam to skutečně není dobré umístění pro lowend stroj, mám ho na zpěvové podskupině v master-slave režimu a nestěžuju si.
Podle mě ty gatě u Aleša se nemusí nasazovat dobře právě z toho důvodu, že tam nelze nastavit od jaké frekvence mají zabrat, což u některých DBX lze udělat aspoň skokem vřazením filtru CONTOUR v side-chainu. Když už jsem Aleše kuchal, tak jsem si tam ty filtry natvrdo upravil, nicméně na zpěvy gatě stejně nepoužívám, takže nevím, zda na bicí to bude už celkem ok. Zpěváci u mě v kapele totiž mají bezdráty a v pauzách je vypínají, takže gatě mám furt rozepnuté.