od Zdeněk Prodance » stř 15. kvě 2013 14:24:21
Je to poměrně složitá problematika, protože záleží i na typu horny, naprosto nelze to děrování definovat jen průměrem a roztečí, roli hraje dokonce i povrchová úprava (třetí rozměr), doporučuju se podívat na naše stránky, kde je nějaké množství měření s komentářem. Poměrně nejlíp vychází tahokov nebo síto, ale zase je s nimi horší práce, bez akustického měření nelze spolehlivě zjistit, co to opravdu dělá a proč (leda ty nejhorší případy jsou jasně slyšet pro každého). Tím nemyslím RTA, ten nemusí odhalit taky nic (podle toho, na jakých kmitočtech se to zvlní).
H.M.
Je to poměrně složitá problematika, protože záleží i na typu horny, naprosto nelze to děrování definovat jen průměrem a roztečí, roli hraje dokonce i povrchová úprava (třetí rozměr), doporučuju se podívat na naše stránky, kde je nějaké množství měření s komentářem. Poměrně nejlíp vychází tahokov nebo síto, ale zase je s nimi horší práce, bez akustického měření nelze spolehlivě zjistit, co to opravdu dělá a proč (leda ty nejhorší případy jsou jasně slyšet pro každého). Tím nemyslím RTA, ten nemusí odhalit taky nic (podle toho, na jakých kmitočtech se to zvlní).
H.M.