od MADMAX » pon 09. bře 2015 14:05:39
tak kupodivu při snímání velkých orchestrů je to poměrně běžná praxe - když tu Němci v O2 aréně zvučili Mahlerovu "Symfonii tisíců", měl na FOH Midase H3000 56 in a na stage bylo nějakých 100 mikrofonů, prakticky všechno bylo "rozkalhotkovaný". Samozřejmě vždycky šlo o dva zcela identické mikrofony (AKG C 414, Neumann U87, Neumann KM184, Schoeps CMC-64...) a na nástroje téže sekce, ačkoli nikdo na ničem nešetřil (viz technika výše...). Rozhodně bych to nezkoušel se dvěma mikrofony, které nejsou shodné.
tak kupodivu při snímání velkých orchestrů je to poměrně běžná praxe - když tu Němci v O2 aréně zvučili Mahlerovu "Symfonii tisíců", měl na FOH Midase H3000 56 in a na stage bylo nějakých 100 mikrofonů, prakticky všechno bylo "rozkalhotkovaný". Samozřejmě vždycky šlo o dva zcela identické mikrofony (AKG C 414, Neumann U87, Neumann KM184, Schoeps CMC-64...) a na nástroje téže sekce, ačkoli nikdo na ničem nešetřil (viz technika výše...). Rozhodně bych to nezkoušel se dvěma mikrofony, které nejsou shodné.