od honza637 » pát 23. zář 2011 20:31:41
No, jestli dělat aktivní všechny cesty nebo ne, to opravdu záleží na tom, co děláš a předevšim v jaké kvalitě. Ve svojí podstatě je podiový předzesilovač to nejlepší co můžeš pro kvalitu, zkreslení a odstup rušivých napětí udělat. Díky tomu totiž všechny signály dostaneš na nízkou impedanci a proudově posílené. Takže jsou daleko méně náchylné na rušení, zkreslení a tim i odstupy. Je to ale opravdu velká otázka ceny. Svoji představu nač to chceš a v jaké cenové relaci jsi nenapsal. Takže se můžem jen dohadovat. Prakticky se dá říct, že v momentě kdy máš zařízení proudově tvrdé, tak ten aktivní system pro vstupy nepotřebuješ. To ale třeba mikrofony nejsou. Oproti tomu výstup z komba, klávesy a další věci do kterých napájení leze bývají. ( záleží na konstrukci, taky jsem viděl pěkný krámy). Další použití je když potřebuješ signály rozdělit třeba pro 2 pulty, nebo pro odbočku pro televizní přenos a podobně.
Je pravda že málokdo to vozí, protože použití tohohle zařízení taky předpokládá nadprůměrnou kvalitu aparátu. To taky zvaž. Většině zvukařů okresní či krajské ligy stačí jen dlouhý kabel s konektorama.
Pokud chceš do něčeho takového jít, napřed třeba rozepiš co máš aby bylo možné zvážit jestli bys neměl nasměrovat svoje snažení někam jinam ....
Imho Gustave, co popisuješ jsem taky viděl. Trafo v bubnu páráku a bylo zapínatelné tlačítkem vedle konektoru . Fajn patent
skeletons88: Opravdu začni dodržovat pravidla pravopisu. Tohle je vážně hrůza. Nebo někoho požádej ať ti tvoje myšlenky sesmolí. Třeba to myslíš dobře, ale pro řadu uživatelů fóra je problém to po Tobě přečíst a poskládat dohromady smysl vět.
(pozn.: admin vzkaz zvýraznil, neb plně souhlasí a zatím tiše skřípe zuby)
No, jestli dělat aktivní všechny cesty nebo ne, to opravdu záleží na tom, co děláš a předevšim v jaké kvalitě. Ve svojí podstatě je podiový předzesilovač to nejlepší co můžeš pro kvalitu, zkreslení a odstup rušivých napětí udělat. Díky tomu totiž všechny signály dostaneš na nízkou impedanci a proudově posílené. Takže jsou daleko méně náchylné na rušení, zkreslení a tim i odstupy. Je to ale opravdu velká otázka ceny. Svoji představu nač to chceš a v jaké cenové relaci jsi nenapsal. Takže se můžem jen dohadovat. Prakticky se dá říct, že v momentě kdy máš zařízení proudově tvrdé, tak ten aktivní system pro vstupy nepotřebuješ. To ale třeba mikrofony nejsou. Oproti tomu výstup z komba, klávesy a další věci do kterých napájení leze bývají. ( záleží na konstrukci, taky jsem viděl pěkný krámy). Další použití je když potřebuješ signály rozdělit třeba pro 2 pulty, nebo pro odbočku pro televizní přenos a podobně.
Je pravda že málokdo to vozí, protože použití tohohle zařízení taky předpokládá nadprůměrnou kvalitu aparátu. To taky zvaž. Většině zvukařů okresní či krajské ligy stačí jen dlouhý kabel s konektorama.
Pokud chceš do něčeho takového jít, napřed třeba rozepiš co máš aby bylo možné zvážit jestli bys neměl nasměrovat svoje snažení někam jinam .... ;-)
Imho Gustave, co popisuješ jsem taky viděl. Trafo v bubnu páráku a bylo zapínatelné tlačítkem vedle konektoru . Fajn patent =D>
[b]skeletons88: Opravdu začni dodržovat pravidla pravopisu. Tohle je vážně hrůza. Nebo někoho požádej ať ti tvoje myšlenky sesmolí. Třeba to myslíš dobře, ale pro řadu uživatelů fóra je problém to po Tobě přečíst a poskládat dohromady smysl vět.[/b]
[i](pozn.: admin vzkaz zvýraznil, neb plně souhlasí a zatím tiše skřípe zuby)[/i]