od Zdeněk Prodance » pát 25. zář 2015 13:39:50
Samozřejmě každé zbytečné řetězení vadí, to je věc, na kterou já pokládám za zbytečné odpovídat, ale asi je potřeba to muzikantům a zvukařům opakovat neustále :-)
Kdybys hned napsal, že strkáš basu do linkového stereovstupu, tak by bylo jasnější, proč ti úroveň nestačí, jinak se tomu musí divit každý, kdo o tom mixu něco ví. Ano, vytažením faderu nad nulu se nic nikde "nehulí", to je jen pasivní dělič napětí a klidně může být furt na horním dorazu, jen už nemáš rezervu na další přidání (ale jde to celé posunout i masterem, pokud ovšem není signálu málo už i pro monitory - což asi podle popisu v posledním příspěvku je). Prostě se ptej tak, abys současně poskytl maximum informací, jinak jsou pokusy o odpověď střílením do luftu. Všechny, ne jenom moje. To, že se z tvého hlediska někdo strefí (protože řekne, co chceš slyšet), není žádná výhra. Já systém, kdy jeden nástroj potřebuje několik baterek anebo síťových napaječů, aby vůbec hrál (pokud dobře počítám, tady půjde o tři), navíc to bude v extra krabičkách, propojených dalšími kabely, nepokládám za dobrý. Chápu, že doporučovat větší mix není populární, ale je to i rezerva do budoucna, takže bych to nevylučoval. Ona je ProFx16 dražší jen nepatrně a je nejen větší, ale i lépe vybavená. Kdybyste ji pořídili hned, nebylo nyní k řešení nic a nestálo by to nic navíc.
Anebo se obrátit na ty kluky, co dělali zesilovač v base, moc bych se divil, kdyby mu nešel o pár dB zvětšit zisk výměnou jednoho odporu (možné to je, například když to bude jen jeden fet kvůli impedanci a nikoli napěťovému zesílení) ale to budou vědet oni. To by měl být zásah za pár stovek maximálně.
H.M.
Samozřejmě každé zbytečné řetězení vadí, to je věc, na kterou já pokládám za zbytečné odpovídat, ale asi je potřeba to muzikantům a zvukařům opakovat neustále :-)
Kdybys hned napsal, že strkáš basu do linkového stereovstupu, tak by bylo jasnější, proč ti úroveň nestačí, jinak se tomu musí divit každý, kdo o tom mixu něco ví. Ano, vytažením faderu nad nulu se nic nikde "nehulí", to je jen pasivní dělič napětí a klidně může být furt na horním dorazu, jen už nemáš rezervu na další přidání (ale jde to celé posunout i masterem, pokud ovšem není signálu málo už i pro monitory - což asi podle popisu v posledním příspěvku je). Prostě se ptej tak, abys současně poskytl maximum informací, jinak jsou pokusy o odpověď střílením do luftu. Všechny, ne jenom moje. To, že se z tvého hlediska někdo strefí (protože řekne, co chceš slyšet), není žádná výhra. Já systém, kdy jeden nástroj potřebuje několik baterek anebo síťových napaječů, aby vůbec hrál (pokud dobře počítám, tady půjde o tři), navíc to bude v extra krabičkách, propojených dalšími kabely, nepokládám za dobrý. Chápu, že doporučovat větší mix není populární, ale je to i rezerva do budoucna, takže bych to nevylučoval. Ona je ProFx16 dražší jen nepatrně a je nejen větší, ale i lépe vybavená. Kdybyste ji pořídili hned, nebylo nyní k řešení nic a nestálo by to nic navíc.
Anebo se obrátit na ty kluky, co dělali zesilovač v base, moc bych se divil, kdyby mu nešel o pár dB zvětšit zisk výměnou jednoho odporu (možné to je, například když to bude jen jeden fet kvůli impedanci a nikoli napěťovému zesílení) ale to budou vědet oni. To by měl být zásah za pár stovek maximálně.
H.M.