od Petr Z. » stř 06. črc 2016 9:23:21
Má-li to být skutečně monitorovací sluchátkový poslech toho, co leze ven či toho, co vysírá na pódiu a nemůžeš na to v tom kraválu přijít, pak by měl být takový bez kompromisů, co nejvěrnější a v tom případě platí bez debat Sennheiser HD280 či HD280 PRO. Ale dají se vybrat srovnatelná sluchátka i u firmy Koss a AKG.
V každém případě to chce svoje "naposlouchané" CD do kapsy a hajdy do prodejny a nechat si je pustit.
A ještě maličkost: Kvalita /ne hlasitost/ a vhodnost sluchátek pro konkrétní účel i žánr se nejlépe porovnává nikoli na speciálním sluchátkovém zesilovači, na kterém hrají skoro všechny výborně, ale na obyčejném sluchátkovém výstupu CD playeru. Tam to obvykle bývá řešeno proudově boosterovanými výstupy z nějakého OZ a sériovým ochranným odporem na výstupu. Poslech z výstupu tohoto charakteru pak bude maximálně připomínat sluchátkový výstup mixu, které jsou často řešeny právě takto, nebo nějakým "výkonovějším" OZ, jako 4556, 4560 a další podobné.
Speciální sluchátkové zesilovače nemají na výstupech ty sériové odpory buď vůbec, nebo velmi malé. Sluchátka se pak hlavně dynamicky a zčásti i kmitočtově chovají úplně jinak, než na tom "běžném" výstupu.
Má-li to být skutečně monitorovací sluchátkový poslech toho, co leze ven či toho, co vysírá na pódiu a nemůžeš na to v tom kraválu přijít, pak by měl být takový bez kompromisů, co nejvěrnější a v tom případě platí bez debat Sennheiser HD280 či HD280 PRO. Ale dají se vybrat srovnatelná sluchátka i u firmy Koss a AKG.
V každém případě to chce svoje "naposlouchané" CD do kapsy a hajdy do prodejny a nechat si je pustit.
A ještě maličkost: Kvalita /ne hlasitost/ a vhodnost sluchátek pro konkrétní účel i žánr se nejlépe porovnává nikoli na speciálním sluchátkovém zesilovači, na kterém hrají skoro všechny výborně, ale na obyčejném sluchátkovém výstupu CD playeru. Tam to obvykle bývá řešeno proudově boosterovanými výstupy z nějakého OZ a sériovým ochranným odporem na výstupu. Poslech z výstupu tohoto charakteru pak bude maximálně připomínat sluchátkový výstup mixu, které jsou často řešeny právě takto, nebo nějakým "výkonovějším" OZ, jako 4556, 4560 a další podobné.
Speciální sluchátkové zesilovače nemají na výstupech ty sériové odpory buď vůbec, nebo velmi malé. Sluchátka se pak hlavně dynamicky a zčásti i kmitočtově chovají úplně jinak, než na tom "běžném" výstupu.