od aandree » úte 24. bře 2020 11:44:55
Přidám pár svých zkušeností s low-end kategorií. Jsem bubeník, takže je mi jasný, že zpěváci budou mít asi jiný nároky. S in-earama hraju na bicí v podstatě od začátku, mám trochu strach o sluch, takže i když cvičim sám, jedině s nima. Moje první byly Klipsch Image S4 - jeden měnič, s trojtejma silikonovejma stromečkama, který suprově izolovaly okolí. Pak jsem přešel na Etymotic ER-6 - jeden měnič, hodně starej model, ale hrály super. Oproti Klipsch hrály víc vyrovnaně v celym spektru, což znamenalo trochu míň basů, než bych si představoval. Takže jsem basy musel hodně vyhnat přes EQ na svym mixu, pak pro mě osobně zněly super. Problém jsem měl, když jsme hráli s kapelou koncert a odposlech mi míchal zvukař, většinou nebyla možnost použít EQ na odposlechový cesty, takže jsem skoro neslyšel basu. Na druhou stranu, hrávali jsme na malejch pódiích, stačilo si basový kombo dát blíž nebo natočit na sebe. Zvuk bicích i basy uplně v pohodě prolezl skrz stromečky, pokud jsem si je nezarazil až do mozku. A moje poslední, který používám aktuálně, jsou KZ ZS10 - 5 měničů. Kvalita zpracování sice neni uplně top, ale zvuk je parádní a zdaleka nejlepší z toho co jsem doteď používal. Alespoň pro mě, co nikdy neslyšel profi in-eary (což mi mimochodem bylo několikrát "nedoporučeno", pokud si je nakonec nehodlám koupit, protože po poslechu už bych jiný nechtěl)

Na těch KZ mám pěnový nástavce, protože silikonový mi nedržely v uších. Trochu víc sice propouštěj zvuk, ale nakonec je to vlastně výhoda, protože opravdu neni potřeba si do odposlechu míchat bicí a utlumení je tak akorát. A co se týče podání namíchaný basy, která je pro mě asi nejdůležitější, jsou nesrovnatelně lepší, než ER-6. Paradox je, že nový stojej polovinu toho, co jsem tenkrát dal za použitý ER-6...holt Čína nás jednou převálcuje no...
Přidám pár svých zkušeností s low-end kategorií. Jsem bubeník, takže je mi jasný, že zpěváci budou mít asi jiný nároky. S in-earama hraju na bicí v podstatě od začátku, mám trochu strach o sluch, takže i když cvičim sám, jedině s nima. Moje první byly Klipsch Image S4 - jeden měnič, s trojtejma silikonovejma stromečkama, který suprově izolovaly okolí. Pak jsem přešel na Etymotic ER-6 - jeden měnič, hodně starej model, ale hrály super. Oproti Klipsch hrály víc vyrovnaně v celym spektru, což znamenalo trochu míň basů, než bych si představoval. Takže jsem basy musel hodně vyhnat přes EQ na svym mixu, pak pro mě osobně zněly super. Problém jsem měl, když jsme hráli s kapelou koncert a odposlech mi míchal zvukař, většinou nebyla možnost použít EQ na odposlechový cesty, takže jsem skoro neslyšel basu. Na druhou stranu, hrávali jsme na malejch pódiích, stačilo si basový kombo dát blíž nebo natočit na sebe. Zvuk bicích i basy uplně v pohodě prolezl skrz stromečky, pokud jsem si je nezarazil až do mozku. A moje poslední, který používám aktuálně, jsou KZ ZS10 - 5 měničů. Kvalita zpracování sice neni uplně top, ale zvuk je parádní a zdaleka nejlepší z toho co jsem doteď používal. Alespoň pro mě, co nikdy neslyšel profi in-eary (což mi mimochodem bylo několikrát "nedoporučeno", pokud si je nakonec nehodlám koupit, protože po poslechu už bych jiný nechtěl) :-D Na těch KZ mám pěnový nástavce, protože silikonový mi nedržely v uších. Trochu víc sice propouštěj zvuk, ale nakonec je to vlastně výhoda, protože opravdu neni potřeba si do odposlechu míchat bicí a utlumení je tak akorát. A co se týče podání namíchaný basy, která je pro mě asi nejdůležitější, jsou nesrovnatelně lepší, než ER-6. Paradox je, že nový stojej polovinu toho, co jsem tenkrát dal za použitý ER-6...holt Čína nás jednou převálcuje no...