od Zdeněk Prodance » sob 19. pro 2015 15:35:28
Nemusíš to chápat a dost možná ani nemůžeš - na rovinu, kolik z těch všech technických věcí ve svém autě opravdu chápeš ? Základní věcí v autoelektrice je, že se používá kostra auta jako jeden z vodičů rozvodu, obvykle je to minus. Pokud je někde na minusu kabel tak ten stejně vede rovnou na kostru. Proto ti taky budou dělat neskutečný bordel zadní sdružená světla, když budou mít špatnou kostru, vliv na audio je taky značný, jakmile začneš propojovat mezi sebou víc zařízení než jen radio a pasivní bedny. Pak se může proud napájení plést do signálu a projevy mohou být podobné popisovaným (ale i jiné a horší, taky umí shořet signálové kabely včetně přilehlých obvodů v autoradiu). Zkontroluj co jsem napsal a když to nepomůže, tak se to buď můžeš učit dál anebo si najdi někoho, kdo to už umí.
Já jsem jednou zažil, že zesilovač v kufru dělal hrozné věci a bylo to proto, že byl ukostřený na blatník a ten šroubovaný blatník byl od zbytku kastle dokonale odizolovaný rzí...
H.M.
Nemusíš to chápat a dost možná ani nemůžeš - na rovinu, kolik z těch všech technických věcí ve svém autě opravdu chápeš ? Základní věcí v autoelektrice je, že se používá kostra auta jako jeden z vodičů rozvodu, obvykle je to minus. Pokud je někde na minusu kabel tak ten stejně vede rovnou na kostru. Proto ti taky budou dělat neskutečný bordel zadní sdružená světla, když budou mít špatnou kostru, vliv na audio je taky značný, jakmile začneš propojovat mezi sebou víc zařízení než jen radio a pasivní bedny. Pak se může proud napájení plést do signálu a projevy mohou být podobné popisovaným (ale i jiné a horší, taky umí shořet signálové kabely včetně přilehlých obvodů v autoradiu). Zkontroluj co jsem napsal a když to nepomůže, tak se to buď můžeš učit dál anebo si najdi někoho, kdo to už umí.
Já jsem jednou zažil, že zesilovač v kufru dělal hrozné věci a bylo to proto, že byl ukostřený na blatník a ten šroubovaný blatník byl od zbytku kastle dokonale odizolovaný rzí...
H.M.