od mifune » ned 03. led 2021 11:19:38
Su idiot a neumím ty příspěvky sloučit - může mě to někdo naučit ???? Ozvučování nástrojů je právě moja parketa - víc než celková velká zvukařina, k tomu jsem se dostal, tak nějak z nouze - ("nikoho horšího už neměli, tak mě to dali")....ale právě ozvučení jakéhokoliv nástroje - to je moje - ..sám su 40 let kytarista - to už mám konečně vyřešeno....ale levný to nebylo...kvalitní slyšení se sebe sama je naprosto základ...dnes v době IEů, to jde samozřejmě jiným směrem, ale zase IE odpovídajících parametrů (né komediální pseudohračky) je tak od 30 litrů navrch!!! - zkušení víte - odlívají se konkrétnímu muzikantovi přímo do tvaru ucha, tří pásmo.....Pět borců v kapele, k tomu odpovídající pódiák..máme 200 kila jako nic...to si moc okresních smeček( a těch je 90% ) nemůže jaksi dovolit - jsou to 16 -25 let i študáci apod...a nemají nějakýho starýho skorodůchodce, kterej to je ochotnej koupit (já to teda občas dělám, kromě ozvučení RCF, půjčím AER AMP One na Basu, i tu basu Fender American Special, akustiku Furch i s Acusem kombem, cajon Meinl Artistan atd....(PRS USA Custom 22 teda nepůjčuju)..mě to prostě baví a pěnez nelituju, ale je to nutný... doopravdy někdy se sejde smečka, kde ti mladí borci (někdy sem, tam hajfa) chcou odehrát s klofnou např. SX by Fire, Stagg, Dimavery, v poslední době Thomannovi Harley Beneton (Bože, bože) - no to kdybych se po...l, tak z toho nic nevykouzlím.. nejhorší jsou ty čínský akustiky, s elektrikou (klofna, basa) se to dá vždycky nějak upravit, ale když z akustiky leze sr.čka, tak nazvučením to bude ještě větší sr.čka,- chyby se vždy sčítají....Dnes v podstatě jsou pouze dvě značky v EU -USA nemám zmáknutý:(nechytejte mě za slovo, ano i např. Fischmann, ale vzhledem k portofilu komb zanedbatelné..))- AER Amps (němci) a ACUS (taloši) vše ostatní je takový nemasný, neslaný, různě pokoušející se přiblížit slušnýmu zvuku a blablabla, (krásný příklad Roland - originály v 70. letech naprosto špička - dnes čínská komediální sr.čka..dodnes naprosto nepřekonatelný japonský Roland Chorus 120...) AER je č.1, ale Acus, za stejný prachy, nebo i menší - víc vstupů, větší možnosti - mě osobně se zdá naprosto věrný zvuk - nic nepřidá, neubere, repra jsou v nich stejný - taloši SICA . Když se tady před cca 20 lety objevil u nás AER, tak to bylo jako zjevení - 10 násobné ceny proti čínským sr.čkám...ale dva, tři roky a neexistoval profik, kdo by neměl AER..(naprostý dokonalý příklad: v současnosti největší virtuos Tommy Emanuel má svůj signovaný model - klofny má australský - je to australan, že ale komba německý, néé americký...bohužel jeho bratr Phil již nic nenzahraje...) Já jsem od AER přešel k ACUSu možná jako šetřílek nebo nevím - mě se zdá, že hrají věrněji, - AER je už moc "dokonalý" a drahý....no AER AMPs One na basu si myslím ve velikosti 10" nemá v současnosti konkurenci - teda ani cenou...proto jsem dal odkaz na ten bazarovej ACUS - jasně 18 litrů, ale je v podstatě 400W (je to dřevěný a výkon ne jen papírový..) PA pro např.tříčlennou smečku - ono to zas ve skutečnosti není tak drahý - ta kvalita tam prostě je....a na klavír... paráda, když časem přidá další klaviaturu, Mooga...vstupů má víc než dost...a ještě může zpívat...reverby mají ACUSy parádní - skoro jako Lexikony

Su idiot a neumím ty příspěvky sloučit - může mě to někdo naučit ???? Ozvučování nástrojů je právě moja parketa - víc než celková velká zvukařina, k tomu jsem se dostal, tak nějak z nouze - ("nikoho horšího už neměli, tak mě to dali")....ale právě ozvučení jakéhokoliv nástroje - to je moje - ..sám su 40 let kytarista - to už mám konečně vyřešeno....ale levný to nebylo...kvalitní slyšení se sebe sama je naprosto základ...dnes v době IEů, to jde samozřejmě jiným směrem, ale zase IE odpovídajících parametrů (né komediální pseudohračky) je tak od 30 litrů navrch!!! - zkušení víte - odlívají se konkrétnímu muzikantovi přímo do tvaru ucha, tří pásmo.....Pět borců v kapele, k tomu odpovídající pódiák..máme 200 kila jako nic...to si moc okresních smeček( a těch je 90% ) nemůže jaksi dovolit - jsou to 16 -25 let i študáci apod...a nemají nějakýho starýho skorodůchodce, kterej to je ochotnej koupit (já to teda občas dělám, kromě ozvučení RCF, půjčím AER AMP One na Basu, i tu basu Fender American Special, akustiku Furch i s Acusem kombem, cajon Meinl Artistan atd....(PRS USA Custom 22 teda nepůjčuju)..mě to prostě baví a pěnez nelituju, ale je to nutný... doopravdy někdy se sejde smečka, kde ti mladí borci (někdy sem, tam hajfa) chcou odehrát s klofnou např. SX by Fire, Stagg, Dimavery, v poslední době Thomannovi Harley Beneton (Bože, bože) - no to kdybych se po...l, tak z toho nic nevykouzlím.. nejhorší jsou ty čínský akustiky, s elektrikou (klofna, basa) se to dá vždycky nějak upravit, ale když z akustiky leze sr.čka, tak nazvučením to bude ještě větší sr.čka,- chyby se vždy sčítají....Dnes v podstatě jsou pouze dvě značky v EU -USA nemám zmáknutý:(nechytejte mě za slovo, ano i např. Fischmann, ale vzhledem k portofilu komb zanedbatelné..))- AER Amps (němci) a ACUS (taloši) vše ostatní je takový nemasný, neslaný, různě pokoušející se přiblížit slušnýmu zvuku a blablabla, (krásný příklad Roland - originály v 70. letech naprosto špička - dnes čínská komediální sr.čka..dodnes naprosto nepřekonatelný japonský Roland Chorus 120...) AER je č.1, ale Acus, za stejný prachy, nebo i menší - víc vstupů, větší možnosti - mě osobně se zdá naprosto věrný zvuk - nic nepřidá, neubere, repra jsou v nich stejný - taloši SICA . Když se tady před cca 20 lety objevil u nás AER, tak to bylo jako zjevení - 10 násobné ceny proti čínským sr.čkám...ale dva, tři roky a neexistoval profik, kdo by neměl AER..(naprostý dokonalý příklad: v současnosti největší virtuos Tommy Emanuel má svůj signovaný model - klofny má australský - je to australan, že ale komba německý, néé americký...bohužel jeho bratr Phil již nic nenzahraje...) Já jsem od AER přešel k ACUSu možná jako šetřílek nebo nevím - mě se zdá, že hrají věrněji, - AER je už moc "dokonalý" a drahý....no AER AMPs One na basu si myslím ve velikosti 10" nemá v současnosti konkurenci - teda ani cenou...proto jsem dal odkaz na ten bazarovej ACUS - jasně 18 litrů, ale je v podstatě 400W (je to dřevěný a výkon ne jen papírový..) PA pro např.tříčlennou smečku - ono to zas ve skutečnosti není tak drahý - ta kvalita tam prostě je....a na klavír... paráda, když časem přidá další klaviaturu, Mooga...vstupů má víc než dost...a ještě může zpívat...reverby mají ACUSy parádní - skoro jako Lexikony :D :D :D