adresování mlhy ve Freestyleru

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: adresování mlhy ve Freestyleru

Re: adresování mlhy ve Freestyleru

od Pavel Schneider » ned 28. lis 2010 10:19:06

No to je pravda, ale teď jsem na to koukal a když jsi tam hodíš ten výrobník mlhy co máš nebo si ho vytvoříš v Fixture creator, a v něm si zvolíš že chceš vytvořit mlhu a vše si tam nastavíš, tak to ve freestyleru pozná, že se jedná o mlhu, ale musíš to mít tak nastavený, já si tu mlhu v tom programu vytvářel tak jsem si to nastavil podle sebe, ale jak je to nastavený od nich v těch knihovnách tak to netušm... ale já to mám nastavený na kanálu 1.

Re: adresování mlhy ve Freestyleru

od einsteincz » ned 28. lis 2010 9:59:17

Freestyler nepoužívám (spíše DMXControl), ale dmx je jednosměrný protokol (pokud nepoužíváš nějakou rozšířenou variantu) tedy program sám nemůže zjistit, že na některém kanále je připojena mlha. Spíše bych čekal, že když přidáš mlhu jako fixture tak se automaticky přiřadí na ovládání.

adresování mlhy ve Freestyleru

od dj_scorpio » sob 27. lis 2010 21:05:39

Zdravím světlušky :)...

Jak tak procházím všechny zákoutí FS, zjistil jsem, že má zabudovanou funkci obsluhy mlhy ... no a tak bych rád věděl, jak je to tam řešeno s adresováním... umí si FS najít mlhu sám nebo jak mám tuto mlhu vlastně zapojit a naadresovat? Díky za odpovědi :).

Nahoru