Zdarec, nedovolim si nedat pár připomínek.
Předně je jasné že problém s fází tam je. Ale je tu ještě pár dalších.
Jednak to, že používáš různé zesilovače je dost velká pitomost. Protože jejich vlastnosti se můžou hodně lišit a taky nejspíš liší. Není důležitý jen výkon , zatěžovací impedance a vstupní napětí . Ale taky rychlost přeběhu, zda invertuje nebo ne ( tenhle problem) , pak taky frekvenční charakteristika, zkreslení a další údaje. O rozdílech v konstrukci zdroje (nejčastější kámen úrazu, taky nejdražší) ani nemluvim. Ono totiž blbě působí když z každý strany hraje to samý jinak ...
Další hodně důležitá věc je jak máš rozestavěné reprobedny. Píšeš že máš 4 na straně ve dvoupásmu. Máš nějak zajištěno a případně změřeno jak ty soustavy postavit k sobě aby se jejich zvuk netloukl, nezkresloval? Laicky řečeno aby se "nehádaly" ?
to je totiž další a ještě větší oříšek. Hodně v tom hraje roli akustika prostoru kde to hraje ale samozřejmě taky typ beden, vyzařovací úhel a tak dále.
Obecně velký problem je taky v tom že drtivá většina lidí kteří zvučí nemají absolutně žádný nebo velmi chabý teoretický základ. V žádným případě nechci nikoho zesměšnit nebo ponižovat ale pokud netušíš co se ti děje v aparátu, měl bys sis o tom něco nastudovat a pokud možno s sebou vozit zařízení který tohle umí změřit. Existuje jich docela dost a ani není problém si gonio nebo fázorměr zkonstruovat. případně si koupit analyzátor (i do kapsy jsem viděl) . Nestojí to ranec.
Zrovna třeba od Uliho chtít bas mi přijde jako od policajta chtít aby pomáhal nebo dokonce chránil

Zdarec, nedovolim si nedat pár připomínek.
Předně je jasné že problém s fází tam je. Ale je tu ještě pár dalších.
Jednak to, že používáš různé zesilovače je dost velká pitomost. Protože jejich vlastnosti se můžou hodně lišit a taky nejspíš liší. Není důležitý jen výkon , zatěžovací impedance a vstupní napětí . Ale taky rychlost přeběhu, zda invertuje nebo ne ( tenhle problem) , pak taky frekvenční charakteristika, zkreslení a další údaje. O rozdílech v konstrukci zdroje (nejčastější kámen úrazu, taky nejdražší) ani nemluvim. Ono totiž blbě působí když z každý strany hraje to samý jinak ...
Další hodně důležitá věc je jak máš rozestavěné reprobedny. Píšeš že máš 4 na straně ve dvoupásmu. Máš nějak zajištěno a případně změřeno jak ty soustavy postavit k sobě aby se jejich zvuk netloukl, nezkresloval? Laicky řečeno aby se "nehádaly" ?
to je totiž další a ještě větší oříšek. Hodně v tom hraje roli akustika prostoru kde to hraje ale samozřejmě taky typ beden, vyzařovací úhel a tak dále.
Obecně velký problem je taky v tom že drtivá většina lidí kteří zvučí nemají absolutně žádný nebo velmi chabý teoretický základ. V žádným případě nechci nikoho zesměšnit nebo ponižovat ale pokud netušíš co se ti děje v aparátu, měl bys sis o tom něco nastudovat a pokud možno s sebou vozit zařízení který tohle umí změřit. Existuje jich docela dost a ani není problém si gonio nebo fázorměr zkonstruovat. případně si koupit analyzátor (i do kapsy jsem viděl) . Nestojí to ranec.
Zrovna třeba od Uliho chtít bas mi přijde jako od policajta chtít aby pomáhal nebo dokonce chránil :-D