od Zdeněk Prodance » sob 12. říj 2013 20:35:46
Já tomu naopak speciálně v těch kinech úplně rozumím, tam byly racky od podlahy ke stropu už s SDDS, DTS a Dolby Digital, někde i s analogem, samotný velmi žádoucí přechod na biamp nebo triamp byl z důvodu nárůstu objemu někdy těžko proveditelný a dneska tam máte navíc v 19" uložení a zpracování obrazu z velmi různých zdrojů, což s kinofilmem zabíralo 0U. Podobná situace je ve větších instalacích, jakékoli vršení rackových výšek na kanál je nežádoucí, ono úplně stačí, že těch skoro půl metru na šířku je dneska strašně moc. Nejen pro zesilovače, pro všechno. Jsme na to zvyklí, tak nám to nepřijde, ale je to prostě technický nesmysl muset dodržovat tento prastarý systém z úplně jiné doby.
Ano, do 3U krabice jakou má např. QSC ISA se dvoukanálový zesilovač vejde nádherně, součástky lze volit libovolné, tvary traf a ventilátoru (jednoho !) optimální, ale muset dělat třeba i 2x300W v 2U je neuvěřitelné plýtvání místem a materiálem. Nikdy se moc neprosadily zesilovače s několika vertikálně orientovanými moduly vedle sebe a vypadá to, že je čtyřkanály v 1U nahradí úplně - je to ještě silnější koncentrát než kterýkoli z nich, když ne počtem, tak aspoň výkonem, obvykle ale obojím.
Mne o životaschopnosti přesvědčily 1U zesilovače Akiyama, ty jsou sice klasické a jen dvoukanálové, ale taky se samozřejmě musejí potýkat s nevýhodným tvarem kondenzátorů a toroidů. Prodávají se výborně, kombinace ceny a vlastností je dobrá a když si spočítáte, na kolik vyjde jeden W u nich a u Focuxu, tak je podobnost zřejmá.
Ve 3U může být v podstatě libovolný až ČTYŘKANÁLOVÝ biamp (např. pro monitory) včetně DSP a některé komplikovanější sestavy aparátu taky...
H.M.
Já tomu naopak speciálně v těch kinech úplně rozumím, tam byly racky od podlahy ke stropu už s SDDS, DTS a Dolby Digital, někde i s analogem, samotný velmi žádoucí přechod na biamp nebo triamp byl z důvodu nárůstu objemu někdy těžko proveditelný a dneska tam máte navíc v 19" uložení a zpracování obrazu z velmi různých zdrojů, což s kinofilmem zabíralo 0U. Podobná situace je ve větších instalacích, jakékoli vršení rackových výšek na kanál je nežádoucí, ono úplně stačí, že těch skoro půl metru na šířku je dneska strašně moc. Nejen pro zesilovače, pro všechno. Jsme na to zvyklí, tak nám to nepřijde, ale je to prostě technický nesmysl muset dodržovat tento prastarý systém z úplně jiné doby.
Ano, do 3U krabice jakou má např. QSC ISA se dvoukanálový zesilovač vejde nádherně, součástky lze volit libovolné, tvary traf a ventilátoru (jednoho !) optimální, ale muset dělat třeba i 2x300W v 2U je neuvěřitelné plýtvání místem a materiálem. Nikdy se moc neprosadily zesilovače s několika vertikálně orientovanými moduly vedle sebe a vypadá to, že je čtyřkanály v 1U nahradí úplně - je to ještě silnější koncentrát než kterýkoli z nich, když ne počtem, tak aspoň výkonem, obvykle ale obojím.
Mne o životaschopnosti přesvědčily 1U zesilovače Akiyama, ty jsou sice klasické a jen dvoukanálové, ale taky se samozřejmě musejí potýkat s nevýhodným tvarem kondenzátorů a toroidů. Prodávají se výborně, kombinace ceny a vlastností je dobrá a když si spočítáte, na kolik vyjde jeden W u nich a u Focuxu, tak je podobnost zřejmá.
Ve 3U může být v podstatě libovolný až ČTYŘKANÁLOVÝ biamp (např. pro monitory) včetně DSP a některé komplikovanější sestavy aparátu taky...
H.M.