od MADMAX » stř 25. kvě 2016 13:39:50
2 djducato: hele, to jsou prostě DJové. Optimální je nabudit NA VSTUPU kanál do blízkosti nuly, protože pokud budím méně, snižuji si odstup a pokud budím více, riskuji přemodulování. Fader čili tahák mít vyjeto tak na hodnotu 7-8 z 10. No a na masteru potom buď tolik, aby to nebylo moc hlasité (čili zde ubrat mohu, pokud chci), nebo max. do nějakých +6 podle výstupního metru. To je ale teorie, kterou znají zvukaři, většina DJů ji ani nezná, natož aby ji respektovala. Pokud je někde ještě nějaká další regulace (třeba zvukařův pult), je důležité se s ním při zkoušce domluvit "TOTO BUDE MÉ MAXIMUM a takhle by to už mělo hrát opravdu nahlas" a začít pak set třeba i výrazně tišeji, abych měl kam přidávat. Pokud zvukařovi výrazněji přidáš proti úrovni, kterou jsi hrál na zkoušce, logicky tě u sebe stáhne, protože by přebuzoval vstup na svém pultu, a pokud budeš dál přidávat, bude tě opět stahovat...
2 djducato: hele, to jsou prostě DJové. Optimální je nabudit NA VSTUPU kanál do blízkosti nuly, protože pokud budím méně, snižuji si odstup a pokud budím více, riskuji přemodulování. Fader čili tahák mít vyjeto tak na hodnotu 7-8 z 10. No a na masteru potom buď tolik, aby to nebylo moc hlasité (čili zde ubrat mohu, pokud chci), nebo max. do nějakých +6 podle výstupního metru. To je ale teorie, kterou znají zvukaři, většina DJů ji ani nezná, natož aby ji respektovala. Pokud je někde ještě nějaká další regulace (třeba zvukařův pult), je důležité se s ním při zkoušce domluvit "TOTO BUDE MÉ MAXIMUM a takhle by to už mělo hrát opravdu nahlas" a začít pak set třeba i výrazně tišeji, abych měl kam přidávat. Pokud zvukařovi výrazněji přidáš proti úrovni, kterou jsi hrál na zkoušce, logicky tě u sebe stáhne, protože by přebuzoval vstup na svém pultu, a pokud budeš dál přidávat, bude tě opět stahovat...