když mohu, tak se zvučení křídla či pianina raději vyhnu. Skoro celý nástroj totiž funguje jako ozvučnice a tak hodně nabírá zvuky z okolí, samozřejmě nejvíce ty hlučné jako bicí, komba apod.
a při velikosti našich pódií...
něco jiného je swingový orchestr v televizi, kde může křídlo stát 5 a více metrů od zbytku kapely, ačkoliv to většinou zase bývá playback
jenže když to tak dobře vypadá, že?
prostě za sebe mohu říct, že s tím bývají jen starosti a kde můžu, tam na live prosadím klávesy
a to jsem zkusil leccos - pianino mikrofonem zezadu a dvěma z vrchu, křídlo dvěma majky těsně nad ozvučnicovými otvory, nástroj různě orientovat (natáčet)...
ono taky když je na klasickém pódiu 8-10 m x 10 m víc jak dvacet muzikantů, tak už se nějaký hluk vyrobí
takže dle prostředí, kapely, žánru + hluku na pódiu
když mohu, tak se zvučení křídla či pianina raději vyhnu. Skoro celý nástroj totiž funguje jako ozvučnice a tak hodně nabírá zvuky z okolí, samozřejmě nejvíce ty hlučné jako bicí, komba apod.
a při velikosti našich pódií...
něco jiného je swingový orchestr v televizi, kde může křídlo stát 5 a více metrů od zbytku kapely, ačkoliv to většinou zase bývá playback :D
jenže když to tak dobře vypadá, že?
prostě za sebe mohu říct, že s tím bývají jen starosti a kde můžu, tam na live prosadím klávesy
a to jsem zkusil leccos - pianino mikrofonem zezadu a dvěma z vrchu, křídlo dvěma majky těsně nad ozvučnicovými otvory, nástroj různě orientovat (natáčet)...
ono taky když je na klasickém pódiu 8-10 m x 10 m víc jak dvacet muzikantů, tak už se nějaký hluk vyrobí
takže dle prostředí, kapely, žánru + hluku na pódiu