od blaha » úte 20. črc 2010 16:57:25
Právě, že v rohách by bejt mohly + natočit osu na střed sálu jak psal MM.
Čím, víc je dáš do rohu, tím menší bude dýlka odrazu od boční stěny.
To samé platí pro strop, zavěsit a naklonit dolů, podlahu moc řešit nemusíš, protože pokud tam budou lidi, tak ti to odtlumí.
Pokud jsem to našel dobře, tak ty bedny mají záběr 75 stupňů horizontálně a 50 vertikálně, takže si to můžeš do půdorysu krásně zakreslit. Vejšku a náklon pak uděláš nákresem v řezu, kde si třeba naznačíš i průměrnou výšku lidí a tím uvidíš jak ti asi pokrejou sál, kde to už moc hrát nebude a kde to bude hrát nejlíp.
Je tam pak ještě potřeba počítat (a ohlídat si processingem) s jednou věcí a to blízko u pódia, ke bude slyšet zvuk nástrojovky + odposlechů + levá bedna a pravá bedna, aby to tam nebyl fázovej maglajz.
Právě, že v rohách by bejt mohly + natočit osu na střed sálu jak psal MM.
Čím, víc je dáš do rohu, tím menší bude dýlka odrazu od boční stěny.
To samé platí pro strop, zavěsit a naklonit dolů, podlahu moc řešit nemusíš, protože pokud tam budou lidi, tak ti to odtlumí.
Pokud jsem to našel dobře, tak ty bedny mají záběr 75 stupňů horizontálně a 50 vertikálně, takže si to můžeš do půdorysu krásně zakreslit. Vejšku a náklon pak uděláš nákresem v řezu, kde si třeba naznačíš i průměrnou výšku lidí a tím uvidíš jak ti asi pokrejou sál, kde to už moc hrát nebude a kde to bude hrát nejlíp.
Je tam pak ještě potřeba počítat (a ohlídat si processingem) s jednou věcí a to blízko u pódia, ke bude slyšet zvuk nástrojovky + odposlechů + levá bedna a pravá bedna, aby to tam nebyl fázovej maglajz.