od blaha » pon 25. srp 2014 11:00:58
DiBoxy přímo asi ne, už kvůli Phantomu.
Ono by to nějak poskládat šlo, dokonce si myslím, že i do 7mi vstupů, jenše vzhledem k ekonomické části je to nesmysl.
Zadání připojení 3-4IEM, do nich mix basa, kytara, 2x zpěv, kopák, rytmičák, HiHat, celkem 7 věcí. Funkce zapojit a hotovo, žádná nutnost ladění a nastavování, pro to tu prostor není. Mixáž v digi pultu nebo zvukovce, kvůli uloženému nastavení.
potřeba třeba:
ART S8 - 8ch mikrofonní splitter 7100,-
http://www.audiotek.cz/product-38466-art-s8
Steinberg UR824 - 8x8(24x24) zvukovka s 8mi mic. vstupy a možností mixáže vč. EQ, EFX, Comp. pro 8 vstupů 19590,-
http://www.audiotek.cz/product-50391-steinberg-ur824
pokud by se to přeci jen mělo odehrát na analogovém pultu, pak asi cenově nejdostupnější splňující zadání (8xmic, 4xAUX a neřeším teď PRE/POST)
Yamaha MG16 10990,-
http://www.audiotek.cz/product-61516-yamaha-mg16
K tomu propojovací kabeláž XLR-XLR mezi splitter a mix/zvukovku, TRS-XLR mezi mix/zvukovku a IEM a 8ch multikabel XLR-XLR mezi splitter a párák a druhej obráceně pro dovedení mikrofonů odpojených od páráku.
Plus nějakej Rack, elektrika, šuplík.
Pravda, tyhle věci alespoň z části máte.
- Fyzicky to pak znamená přepíchat minimálně 14 konektorů u páráku (7+7) a to z různejch linek a některých i pod Phantomem, což určitě přispěje k dobré orientaci v už tak velké spleti kabelů.
- Znamená to, že všechny sledované nástroje musí mít stále stejné mikrofony pro náběr, tzn. buď je budete požadovat po zvukaři, nebo si pořídíte vlastní a přeházíte si je tam. S tím problém nebude, pokud budete mit mikrofony riderové (SM57, B52, D40, D112, SM58, atd.).
- Pokud mikrofony mit nebudete vlastní, ani je nedodrží zvukař, čeká vás při každé akci samozvučení monitorů, tzn. musí tam bejt někdo, kdo vám to nakroutí rychle a dobře.
- V případě zvukovky to ještě znamená sebou noťas, pro případné dorovnání (jinak UR824 funguje i bez NB, jen si tam krom gainu nic nenastavíte).
Sečteno, podtrženo je to investice tak 20-50tis. a hromada opičáren kolem.
Když nad tím tak přemejšlím, tak vás vyjde levněji kapelní zvukař (s rukama), kterej nejen, že bude vědět komu kolik a jak nakroutit do IEM, ale udělá vám i ten správnej zvuk dopředu, bude znát písničky, správně použije efekty, vytáhne sóla atp.
Na druhou stranu, vlastní pult + mikrofony + IEM, se dá použít i ve zkušebně, nebo při doplnění o nějaké PA i třeba na menší akci s nízkým rozpočtem, třeba pro kamarády.
DiBoxy přímo asi ne, už kvůli Phantomu.
Ono by to nějak poskládat šlo, dokonce si myslím, že i do 7mi vstupů, jenše vzhledem k ekonomické části je to nesmysl.
Zadání připojení 3-4IEM, do nich mix basa, kytara, 2x zpěv, kopák, rytmičák, HiHat, celkem 7 věcí. Funkce zapojit a hotovo, žádná nutnost ladění a nastavování, pro to tu prostor není. Mixáž v digi pultu nebo zvukovce, kvůli uloženému nastavení.
potřeba třeba:
ART S8 - 8ch mikrofonní splitter 7100,-
http://www.audiotek.cz/product-38466-art-s8
Steinberg UR824 - 8x8(24x24) zvukovka s 8mi mic. vstupy a možností mixáže vč. EQ, EFX, Comp. pro 8 vstupů 19590,-
http://www.audiotek.cz/product-50391-steinberg-ur824
pokud by se to přeci jen mělo odehrát na analogovém pultu, pak asi cenově nejdostupnější splňující zadání (8xmic, 4xAUX a neřeším teď PRE/POST)
Yamaha MG16 10990,-
http://www.audiotek.cz/product-61516-yamaha-mg16
K tomu propojovací kabeláž XLR-XLR mezi splitter a mix/zvukovku, TRS-XLR mezi mix/zvukovku a IEM a 8ch multikabel XLR-XLR mezi splitter a párák a druhej obráceně pro dovedení mikrofonů odpojených od páráku.
Plus nějakej Rack, elektrika, šuplík.
Pravda, tyhle věci alespoň z části máte.
- Fyzicky to pak znamená přepíchat minimálně 14 konektorů u páráku (7+7) a to z různejch linek a některých i pod Phantomem, což určitě přispěje k dobré orientaci v už tak velké spleti kabelů.
- Znamená to, že všechny sledované nástroje musí mít stále stejné mikrofony pro náběr, tzn. buď je budete požadovat po zvukaři, nebo si pořídíte vlastní a přeházíte si je tam. S tím problém nebude, pokud budete mit mikrofony riderové (SM57, B52, D40, D112, SM58, atd.).
- Pokud mikrofony mit nebudete vlastní, ani je nedodrží zvukař, čeká vás při každé akci samozvučení monitorů, tzn. musí tam bejt někdo, kdo vám to nakroutí rychle a dobře.
- V případě zvukovky to ještě znamená sebou noťas, pro případné dorovnání (jinak UR824 funguje i bez NB, jen si tam krom gainu nic nenastavíte).
Sečteno, podtrženo je to investice tak 20-50tis. a hromada opičáren kolem.
Když nad tím tak přemejšlím, tak vás vyjde levněji kapelní zvukař (s rukama), kterej nejen, že bude vědět komu kolik a jak nakroutit do IEM, ale udělá vám i ten správnej zvuk dopředu, bude znát písničky, správně použije efekty, vytáhne sóla atp.
Na druhou stranu, vlastní pult + mikrofony + IEM, se dá použít i ve zkušebně, nebo při doplnění o nějaké PA i třeba na menší akci s nízkým rozpočtem, třeba pro kamarády.