potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Ondráš » stř 27. srp 2014 17:49:04

njn, to je dost smutna pisnicka.
Mam podobnou zkusenost z mensi akce (200-250 lidi), kdy zakaznik pri opakovanych akcich opakovane odmital zaplatit za kvalifikovanou obsluhu, ktera vyplyvala z jeho prehnanych pozadavku, s odkazem na to, ze to jde udelat levneji, ze tamto a tohle je zbytecne, ze si sam donese (pozn. amaterskou/neprofesionalni) techniku misto te pronajate atp. - docela by na nej sedlo jedno velmi hrube sproste slovo na Z, ale tak vis co, clovek casem zapomene i na to spatne.
Dvakrat zaplatil, potreti odmitl, tak jsme to odmitli taky.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od MADMAX » stř 27. srp 2014 14:54:13

No, to by ses divil, co všechno se dá dělat "na partyzána..." zkušenost z rady akcí s dnes již neexistující firmou A........t (respektive existující jako odnož Hlavsa Events Company a samostatně jako obchodní firma pod jiným majitelem - modří už vědí) mne poučila, že optimální kvalita odevzdané práce je 5% nad úrovní, kdy zákazník odmítne zaplatit s poukazem na fatální průser. Pokud akce proběhla a zákazník zapravil, zapomeňte. Všechno navíc je zbytečné a jen zvyšuje náklady=snižuje zisk, kvalifikovaní pracovníci především. Kromě toho IQ obsluhy se přece sčítá a čtyři vyhulení pitomci klidně nahradí jednoho schopného... :-D

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Ondráš » úte 26. srp 2014 21:39:36

Ota: Ou, Oto, pardon! pardon!, sypu si popel na hlavu, samozrejme to byla reakce na "Navstevnika". Promin. Joo, cerveny kosile, na ty jsem primo alergickej, cerny trika docela ujdou, i kdyz nektery jsou taky na :^o , zalezi jaka to je parta, dokonce nekteri jejich monteri jsou sikovny jak opice, kdyz chteji (resp. maj to zaplaceno :mrgreen: ). Jejich R&D a rentalka hlavne ziskali zkusenosti z nekolika technologicky narocnych velkych akci, ale uprimne, vzhledem k prekotnemu vyvoji AV technologii par let si troufam rict, ze i tak se uci za pochodu - jako my vsichni.

MADMAX: Presne tak jsem to myslel, par krabicek se pujci snadno (pokud jsou pro to mistni podminky), ale nikdo z laiku je neumi ovladat, resp. umi treba, ale nema zkusenosti a takhle nejde delat akce, ve kterych lezi za zajisteni akce destiky-stovky tis. sponzorskych penez, na partyzana = nejen schopna, ale i zkusena obsluha a to dela tak 50% ceny pronajmu na strednich a vetsich akcich.

Pravda, mozna by pro sirsi verejnost nebylo spatne tema rozvinout v obecnou rovinu, vubec principielne jakym druhem AV techniky vybavovat treba mensi prostory v hotelu, atd., ale jednak to je know-how, ktere se nedava zadarmo, a druhak to sem asi uplne nepatri.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od MADMAX » úte 26. srp 2014 10:39:18

k tomu, co píše Ondráš: I pokud se vám podaří nakoupit do hotelu kvalitní techniku, ztroskotáte na na tom, že nebudete schopni zajistit KVALIFIKOVANOU OBSLUHU. Jednak proto, že schopných lidí je málo, jednak proto, že hotel je nebude chtít adekvátně zaplatit. Proto si myslím, že je opravdu mnohem výhodnější zajišťovat tyto služby externím dodavatelem, který je schopen svou techniku amortizovat 360dní v roce a zajistit svým lidem tolik práce, že se většinou nestačí ani vyspat.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Ota » úte 26. srp 2014 8:20:44

Ondráši, mohl bys dávat trochu větší pozor při čtení - do "červených košil" jsem se nestrefoval já, ale někdo úplně jinej, v příspěvku pode mnou. Je sice pravda, že poměrně agresivně válcují zdejší minitrh, ale za podvodníky bych je rovněž neoznačoval, v tom s tebou souhlasím.

Myslím ale jinak, že jde zde již o další zbytečnou diskusi - horkyze zřejmě otočil svojí kšiltovku ještě více kšiltem dozadu a s názorem, jaký jsme tu namyšlení pitomci, zřejmě slintá svoje zkratky zas někde jinde, případně vyrazil do nejbližší prodejny výpočetní techniky rovnou za nákupem...

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Ondráš » pon 25. srp 2014 20:25:10

A jeste si nemohu odpustit reakci na narazku na AV Media, ale Oto (absolutne nic ve zlem ani osobne), ruku na srdce, kolik si myslis, ze je u nas a na Slovensku firem, ktere dokazou dotahnout od navrhu az po realizaci rozsahlou AV instalaci v celem hotelu nebo kdo v CR za posledni dobu zdigitalizoval nejvice kin? Tech firem mam na prstech 1 ruky, jasne plne souhlasim, i AVM umi prodat zakaznikovi zbytecne predimenzovanou nebo uplne zbytecnou vec s velmi zajimavou marzi, ale zase osobne neznam moc firem s jejich komplexnim know-how v oboru AV integrace - jestli to je bohuzel nebo bohu dik necham na clenari.
Oni totiz umi od kazdeho tak trochu a na klicove speciality maji ty, co tomu opravdu rozumi, coz treba v takove administracce nebo hotelu z pohledu investora hraje pozitivni roli. Takovou akci nemuze delat preprodejce, ktery se tvari jako systemovy integrator.
A muzu vam rict, mam zkusenost i s nemeckym a rakouskym integratorem a oba byli horsi nez AVM.
Naopak o dost lepsi situace napr. panovala pri vystavbe jednoho velkeho prazskeho nakupniho centra s multikinem s velkym M (fakt po me nechtejte vedet kde :-) ), tam bylo vse nalinkovane jak podle notysku, tak kvalitni projekty u nas tezko hledat.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Ondráš » pon 25. srp 2014 20:04:47

Asi tak. Ciste ze zvedavosti by me zajimalo, i kdyz z povahy dotazu tomu tak asi nebude, ta AV technika je v hotelu jen privazek nebo budujete tzv. kongresovy hotel zamereny na kongresovou turistiku a poradani akci?
Takova uvaha:
Nevim jak na Slovensku, ale bez ohledu na vlozenou castku si myslim, ze vybavovat turisticke hotely nakladnou AV technikou stoji zbytecnou namahu, i kdyz by se vlozena castka casem vyplatila.

Ono totiz na narocne velke akce stejne NIKDY tolik techniky mit nebudete (na to by vam nestacilo ani 10 milionu), takze bude treba pronajimat z rentalek a to vcetne sluzeb (obsluhy).
Na male akce zase budete mit techninku zbytecne drahou, tudiz budete mit drahy pronajem, aby se vam to zaplatilo, coz bude snizovat konkurenceschopnost a technika se vam stezi (pokud nekdy) zaplati.

V turistickem hotelu disponujicim prostory, kde se daji poradat akce typu kongres atp. je mnohem dulezitejsi investovat do infrastruktury (pripojna mista pro elektrinu, datove site, priprava pro osvetovaci techniku, rezii atd.), vybavenosti (toalety, satny, jednaci kouty) a venovat se navrhu dispozic dle predpokladane kapacity (uprimne nema cenu jit pod 350-500 lidi) - tj. variabilnost prostoru atd.
Docela dobre pak funguje si na eventy najit staleho partnera, ktery zajisti techniku a souvisejici sluzby - tenhle model muze docela dobre fungovat pro vetsi akce. Pro malinke akce pak staci pak seminarek vybavit "obycejnym" dataprojektorem, pripojnymi misty a malym konferencnim ozvucenim.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Zdeněk Prodance » pon 25. srp 2014 11:45:03

Už jsem zažil ledacos, takže mne to zas tak nepřekvapuje, protože za toalety nebo parkovací místa se obvykle utratí víc a taky je neřeší žádný superodborník, ale minimálně je potřeba oslovit firmu nebo pár firem, které tohle dělají a dodat jim všechny informace, každá slušná se na to samozřejmě zajede i podívat (pokud už něco stojí). Částka je sice vzhledem k předpokládanému objemu (můj součet, ne těch 270m2) velmi malá, ale něco by se za to udělat ještě dalo, když se bude postupovat racionálně. Kongresové centrum bych tomu ale rozhodně neříkal, to by vám nestačilo ani na jeden sál. Pro srovnání - u nás se teď digitalizuje kinosál zhruba stejných rozměrů, bude to stát čtyři miliony (Kč) a to upozorňuju, že jde jen o obraz, zvuk končí procesorem, protože všechno ostatní tam už je. Veškerá práce se bude konat prakticky jen v promítací kabině, žádné tahání kabelů, trvá to maximálně pár dní.

H.M.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Martin » pon 25. srp 2014 11:22:24

t. urč.! :wink:

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od MADMAX » pon 25. srp 2014 11:05:48

hele, fakt myslíš, že ozvučení, potažmo multimediální výbavu v kongresového centra v hotelu vyřeší nezk. tech. pom. kr. dotazů na ozv. fóru? To bude zap. opr. použít mn. zkr., pokud mož. nesroz., jinak to zab. mn. místa... :lol: :lol: :lol:

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Martin » pon 25. srp 2014 0:05:12

to horkyze: Mariane, a těch 80 TV, které poptáváš jinde, už máš?

ať už je to fejk nebo ne, tak takhle se to jednak nedělá a za druhé se nic kloudného nedozvíš. Buďto jdi do sebe a odpověz na to, co po Tobě výše chtějí Ti, kdo tomu rozumí, nebo přestaň marnit naším časem.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Ondráš » ned 24. srp 2014 22:21:33

Nic osobniho, ale to je cely nejaky cinkly....
Ze vy mate projekt/neprojekt, za ktery jste dali spoustu penez a ten projekt je tak zhruba na dvojnasobek castky, ktera zde padla, ze? :twisted:

Poradit bych i dovedl, zkusenosti jsou, ale rovnou rikam, tech penez je malo. To by stacilo tak na ten jeden nejvetsi sal. A navic, takovehle rady se nedavaji ani nahodou zadarmo, provadeci projekt na tyhle veci stoji obvykle nekolik set tisic az klidne milion Kc (neprehanim, mam k dispozici realne udaje, vc. cen za realizaci).

Spis napis od koho mate projekt, pokud to neni tajne, to dost napovi. Setrit je spravne, ale evidentni laik se o realizaci kompletni AV instace v hotelu nemuze radit na foru o zvuku, to je absurdni. Muzete dat nejaky nastin podoby realizace, co se montuje jinde, co ne, ale tot asi vse.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od Návštěvník » ned 24. srp 2014 21:28:19

Dej sem aktuální fotografie prostor + kopii půdorysných plánů. Bez toho je to jen žvanění.

Re: potrebujem radu na tech. vyb. kongr. centra v hoteli

od horkyze » ned 24. srp 2014 21:24:17

D,. možno som neskúsený tech. potrebujem poradiť, jedná sa o rekonštrukciu, dokonca mam aj projekt ale ?! , snažím sa o tech.riešenie z hladiska techn. možnosti. ponukam barter alebo d!!!

Nahoru