od ve.ra » pát 11. led 2019 11:10:06
Ahoj, uvítám jakékoliv rady a nápady... Neřeším nazvučení, ale potřebuju co nejlépe sejmout zvuk k dalším úpravám.
Dva mikrofony pro hlas/zpěv, EA nástroje + bicí.
Odposlechy vpředu. Náhlavní soupravy nelze použít.
Teď to dělám tak, že beru mikrofony a nástroje z mixu + živý zvuk přes externí mikrofon (NTG2) do kamery, která je umístěna na balkóně.
Potíž nástává v pasážích, kdy se nemluví na mikrofon, což bývá cca 30% celkového času. Externí mikrofon na kameře to sice pobere, ale protože mezi kamerou a jevištěm je poměrně velký prostor - celé hlediště - nezní to úplně dobře. Pokud se stane, že je navíc v hledišti hluk, je tato část nesrozumitelná.
Pokud by byl mikrofon umístěn na jevišti, neměl by rušit (ani opticky, ani v pohybu), odposlechy a další ruchy z hlediště může brát, ale ne na úkor srozumitelnosti mluveného slova.
Do stran? Úplně dopředu před odposlechy? Zavěsit? Zkušenosti s nějakým konkrétním typem mikrofonu?
Díky moc.
Ahoj, uvítám jakékoliv rady a nápady... Neřeším nazvučení, ale potřebuju co nejlépe sejmout zvuk k dalším úpravám.
Dva mikrofony pro hlas/zpěv, EA nástroje + bicí.
Odposlechy vpředu. Náhlavní soupravy nelze použít.
Teď to dělám tak, že beru mikrofony a nástroje z mixu + živý zvuk přes externí mikrofon (NTG2) do kamery, která je umístěna na balkóně.
Potíž nástává v pasážích, kdy se nemluví na mikrofon, což bývá cca 30% celkového času. Externí mikrofon na kameře to sice pobere, ale protože mezi kamerou a jevištěm je poměrně velký prostor - celé hlediště - nezní to úplně dobře. Pokud se stane, že je navíc v hledišti hluk, je tato část nesrozumitelná.
Pokud by byl mikrofon umístěn na jevišti, neměl by rušit (ani opticky, ani v pohybu), odposlechy a další ruchy z hlediště může brát, ale ne na úkor srozumitelnosti mluveného slova.
Do stran? Úplně dopředu před odposlechy? Zavěsit? Zkušenosti s nějakým konkrétním typem mikrofonu?
Díky moc.