"Pískání systému svědčí především fázové poměry ve zpracovávaném signálu.
Nejčastěji mizerné výhybky v boxech"
Táák určitě

..no to je panečku moudro. Chudák začínajíc zvukař, bude ladit vyhybky a fázovat repro.
Místo aby se soustředil na daleko důležitější věci.Jako hlavně:
1. Signál musí být opravdu silný, a blízko k mikrofonu to znamená "kuňkat" do mikrofonu z 30cm, při vytavených bednách je opravdu k hovnu!
2. Dostatečná výkonová rezerva v PA systému
3. kvalitní PA systém, který hraje silně i středy. Rozhodně né žádný PártyBox, který hraje jenom BumCink frekvence.
4. Dostatečná vzdálenost mikrofonu od PA a samozřejmě mikrofon mít až za bednou pokud možno.
Na odposlech použít nějaký klidně i drátový InEar.
5. Ano kvalita mikrofonu nebo typ mikrofonu je až na 5. místě. Bohatě stačí Sennheiser e835 nebo asi milion dalších podobných majků.
Ale obávám se, že v tomto případě možná tazatel použil nesprávný termín a označil "zpětnou vazbou" úplně něco jiného.
Myslím že chce řešit "latenci" tzn. že se z beden slyší s např. 20-30ms zpožděním.
Takže pokud je to opravdu ono, co chceš řešit, tak doporučuju se mikrofon zapojený přes notebook vysrat, a koupit si nějaký malý digitální mix, např. Behringer FLOW8, ten je velice šikovný. A efekty a podklady si pustit z notebooku do mixu. Ten FLOW8 se chová i jako zvukovka, takže si notebook připíchneš přes USB a mikrofon zapojíš přímo do Mixu FLOW8.
[quote]"Pískání systému svědčí především fázové poměry ve zpracovávaném signálu.
Nejčastěji mizerné výhybky v boxech"[/quote]
Táák určitě :-D ..no to je panečku moudro. Chudák začínajíc zvukař, bude ladit vyhybky a fázovat repro.
Místo aby se soustředil na daleko důležitější věci.Jako hlavně:
1. Signál musí být opravdu silný, a blízko k mikrofonu to znamená "kuňkat" do mikrofonu z 30cm, při vytavených bednách je opravdu k hovnu!
2. Dostatečná výkonová rezerva v PA systému
3. kvalitní PA systém, který hraje silně i středy. Rozhodně né žádný PártyBox, který hraje jenom BumCink frekvence.
4. Dostatečná vzdálenost mikrofonu od PA a samozřejmě mikrofon mít až za bednou pokud možno.
Na odposlech použít nějaký klidně i drátový InEar.
5. Ano kvalita mikrofonu nebo typ mikrofonu je až na 5. místě. Bohatě stačí Sennheiser e835 nebo asi milion dalších podobných majků.
Ale obávám se, že v tomto případě možná tazatel použil nesprávný termín a označil "zpětnou vazbou" úplně něco jiného.
Myslím že chce řešit "latenci" tzn. že se z beden slyší s např. 20-30ms zpožděním.
Takže pokud je to opravdu ono, co chceš řešit, tak doporučuju se mikrofon zapojený přes notebook vysrat, a koupit si nějaký malý digitální mix, např. Behringer FLOW8, ten je velice šikovný. A efekty a podklady si pustit z notebooku do mixu. Ten FLOW8 se chová i jako zvukovka, takže si notebook připíchneš přes USB a mikrofon zapojíš přímo do Mixu FLOW8.