rack pro zpěváka

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: rack pro zpěváka

Re: rack pro zpěváka

od blaha » pát 07. úno 2014 23:46:43

Stejně bych se vyhnul FBQ.

Co třeba Rane ME 15s za 3800,-
http://www.prodance.cz/vas-bazar.html?t ... &s=Rane+ME

je tam i DBX1231 taky za 3,8

Re: rack pro zpěváka

od chatra » pát 07. úno 2014 23:22:40

blaha píše:...ale to bude už asi úplně mimo cenu.
No právě, chci to nejdřív vyzkoušet s FBQ za minimální peníz, jestli je to vůbec cesta.
Původně po mě chtěl, abych mu postavil "jednu šavli z mixu s dvojicí parametrických středů", na což fakt nemám čas, tak to řeším takhle.

Re: rack pro zpěváka

od blaha » pát 07. úno 2014 23:01:13

FBQ pokud ho máš na pokus asi OK, ale jinak bych ho nekupoval, FBQ poměrně šumí a ve sluchátkách by to mohlo docela vadit. Sice tomu pomůže přeosadit OZ, což je součástkově záležitost za 100,-Kč, ale je to prcačka.
Laciný DBXa taky šumí, dokonce víc než FBQ po přeosazení (míň než před).

Nevím jak na tom je třeba ART 341 apod.
¨
Možná by byl ale lepší PEQ, ale to bude už asi úplně mimo cenu.

Re: rack pro zpěváka

od chatra » pát 07. úno 2014 21:32:27

Díky za odpovědi, pokusím se to uvézt na pravou míru.
Jak bývá dobrým zvykem, pořadatel nejdřív šetří na zvuku a tak se stává, že jsme rádi, když máme aspoň dvě odposlechové cesty, InputList tohle nevyřeší. S tím souvisí i to, že většina těchto zvukařů má jen kabely XLR-XLR a tak se signál do IE kolikrát honí rostodivnými způsoby (přímo z TRS z mixu, přes pasivní DI atd...)

IE (Shure P4TRE) má dva vstupy TRS, ale bezdrát (AKG RS 40) ho nedokáže TS výstupem vybudit. Bezdrát má XLR a TS výstupy, XLR půjde ke zvukařovi a TS bych chtěl poslat přes ekvalizér do jednoho vstupu IE. Druhý kanál EQ bych chtěl využít pro druhý kanál IE. Zpěvák se totiž nechal slyšet, že potřebuje určitou frekvenční korekci, což je jeden důvod proč to chci vůbec realizovat. Druhý, prozaičtější důvod spočívá v tom, že tu a tam při balení ztratí zdroje, anténu... a tak mu to chci dát všechno do racku, aby stačilo připojit jeden kabel do 230V, dva do stage boxu a nic víc neřešit.

Pro začátek zkusím použít FBQ 1502 dám vědět, jestli a jak to funguje.

Re: rack pro zpěváka

od Petr V. » stř 05. úno 2014 21:05:50

Tohle jsem celkem často viděl u zpěváků.
http://www.hudebnicentrum.cz/eshop-behr ... 11046.html

Má to vstup pro mikrofon XLR, výstup signálu mikrofonu XLR typu THRU. Regulovatelný výstup pro sluchátka a regulovatelný vstup Jack 1/4" z monitorové cesty pultu. Zpěvák si může sám regulovat poměr mezi vlastním zpěvem a tím co mu pošle zvukař. Je dobré mít přechodku XLR samička na Jack 1/4" pro připojení AUX od zvukaře. Stojí to 500kč a pro jistotu bych si koupil dva kusy.... Docela to funguje.

Re: rack pro zpěváka

od blaha » stř 05. úno 2014 20:36:06

Ad kabely, konektory a cesty, proto je lepší mit InputList a dát si to do podmínek, není problém to vyřešit.

A teď jakej bezdrát a jakej IE, resp. bezdráty mívají výstup jak TS tak XLR, IE by mohl mit zase 2 vstupy, kde by měl nebo mohl umět mixovat z jednoho celek a z druhýho třeba ten zpěv.
Pak bych neviděl problém asi zvukařoj poslat výstup z XLR, TS propojit na jeden vstup IE a na druhý připojit AUX.
Úrovňově by to mělo dát, a poměr si namíchá na IE vysílači, nebo příjmači. Jediný co by mohlo nastat je, že by zpěvák potřeboval ten zpěv i nějak nabarvit, což bych ale asi nedělal, protože už ho bude mit i v tý AUXový lince a vlastně si ho jen syrovým přidá.

Pokud je to takto, tak bych to víc neřešil.

Navíc u IE by si měl moci říct i zvukaři co do sluchátek chce a kolik, ale když chce mit částečně kontrolu, pak tak.

rack pro zpěváka

od chatra » stř 05. úno 2014 20:11:35

Náš zpěvák používá bezdrát a in-ear monitor. Dokud jsme měli vlastní PA, bylo dost odposlechovych cest, fasoval do jednoho kanálu svůj zpěv a do druhého celkový master. Podle aktuální hluchoty si pak michal poměr svého zpěvu a zbytku světa. Pak jsme PA zrušili a nastaly problémy.
Někteří zvukaři neměli dost odposlechovych cest a někdy ani kabel TRS XLR pro zapojení inear odposlechu a tak mě požádal, jestli bych mu nevyřešil odposlech jednou pro vždy tak, aby měl v racku bezdrat, in-ear a něco, čím zesílit a upravit signál z bezdratu tak, aby mu to dobře znělo v inearu a zvukař by dostal jeden XLR coby zpěvovy výstup a druhý coby vstup odposlechu, do kterého by dal master.
Řešil někdo podobný problém, případně co jste použili mezi bezdrat a in-ear monitor?
Jako nejlevnější řešení mi připadá použít stereo ekvalizer s tím, že jeho druhý kanál by byl do foroty, případně pro druhý kanál inearu.
Předem díky za radu.

Nahoru