od KamilV » stř 25. úno 2015 11:53:34
Zavání to problémem "mít FX rack, protože na velkých akcích ho zvukaři mají". Sice nevíme k čemu, jak ho zapojit a jak v něm co nastavit, ale na fotkách z akce to vypadá líp...
Nekonečná otázka je, jestli dnes stavět FX rack, nebo koupit digitál. Vlákna o tom tady najdeš. Finančně je digitál mnohem levnější, ale v malém rozsahu se i pěkný analogový outboard dá postavit za pár peněz, inzeráty jsou plné od těch, co na digitál přešli.
Rozhodně doporučuju kupovat věci až ve chvíli, kdy ucítíte, že je na něco potřebujete.
dbx 1074 je gate, budete ho asi insertovat do bicích. Pokud ale nemáte potřebu je gejtovat nebo nevíte jak, zatím ho neřešte.
dbx 223 je crossover, v aktivním aparátu zřejmě bez využití. Můžete s ním dělit suby od vrchů, pokud nechcete použít cross na subech.
215s asi nevyužijete na nic. Má málo pásem. Nouzově snad na auxech pro monitory.
FBQ bych ani na ty monitory nedal, ale pokud snesete kus šumu v odposlechách, šup tam s ním. Nikam jinam se nehodí.
To samé FBX. Třeba ho zřetězit za EQ.
Pak je to prostě o přístupu a zvyku. Rozhodně by mi chyběl slušný (!) EQ na masteru (typ pohledejte zde) a kompresory. Nouzově aspoň 4 ch, ideálně 6 - 8 ch, pokud budete dělat i kapely.
A nebo to prostě vzít za druhý konec, za který to vzali mnozí před vámi. Přicucnout se na zkušeného zvukaře, tahat mu bedny a koukat jak, co, proč a čím dělá. A pak se vrátit ke svému aparátu.
Zavání to problémem "mít FX rack, protože na velkých akcích ho zvukaři mají". Sice nevíme k čemu, jak ho zapojit a jak v něm co nastavit, ale na fotkách z akce to vypadá líp...
Nekonečná otázka je, jestli dnes stavět FX rack, nebo koupit digitál. Vlákna o tom tady najdeš. Finančně je digitál mnohem levnější, ale v malém rozsahu se i pěkný analogový outboard dá postavit za pár peněz, inzeráty jsou plné od těch, co na digitál přešli.
Rozhodně doporučuju kupovat věci až ve chvíli, kdy ucítíte, že je na něco potřebujete.
dbx 1074 je gate, budete ho asi insertovat do bicích. Pokud ale nemáte potřebu je gejtovat nebo nevíte jak, zatím ho neřešte.
dbx 223 je crossover, v aktivním aparátu zřejmě bez využití. Můžete s ním dělit suby od vrchů, pokud nechcete použít cross na subech.
215s asi nevyužijete na nic. Má málo pásem. Nouzově snad na auxech pro monitory.
FBQ bych ani na ty monitory nedal, ale pokud snesete kus šumu v odposlechách, šup tam s ním. Nikam jinam se nehodí.
To samé FBX. Třeba ho zřetězit za EQ.
Pak je to prostě o přístupu a zvyku. Rozhodně by mi chyběl slušný (!) EQ na masteru (typ pohledejte zde) a kompresory. Nouzově aspoň 4 ch, ideálně 6 - 8 ch, pokud budete dělat i kapely.
A nebo to prostě vzít za druhý konec, za který to vzali mnozí před vámi. Přicucnout se na zkušeného zvukaře, tahat mu bedny a koukat jak, co, proč a čím dělá. A pak se vrátit ke svému aparátu.