od mkarr » úte 21. úno 2023 14:48:41
Nevím jak jsi napočítal šest možností, kde si hrát s hlasitostí, ale každopádně z počítače obvykle dává smysl, jít nějakou hlasitostí cca 3/4 maxima, ať to co vyletí z převodníku zvukovky využívá jeho potenciál. No a na podobných hodnotách to i držet dál. Do mixu jít linkovým vstupem, ať to nemusí procházet znovu zesilovačem který to na vstupu zeslabí odporovým děličem, aby to následně z té zeslabené úrovně opět zesiloval. Citlivost nastavit tak, aby vstup byl vybuzený na nějakou hodnotu co ten mix má rád, obvykle se označuje jako 0dB, při běžné až skoro maximální hlasitosti ve skladbách co plánuješ hrát. Kombinace šavli a výstup z mixu opět na nějaké hlasitosti, kde indikátory půjdou minimálně na 1/2 ukazatele a na bednách nastavit citlivost podle prostoru do kterého hraješ. Napsal bych že se z mixu má ideálně jet taky třeba na 3/4, ale obvykle se na akcích s časem na hlasitosti spíš přidává a né ubírá, tak ať je kem přidávat a nemusí se běhat zesilovat bedna.
Nevím jak jsi napočítal šest možností, kde si hrát s hlasitostí, ale každopádně z počítače obvykle dává smysl, jít nějakou hlasitostí cca 3/4 maxima, ať to co vyletí z převodníku zvukovky využívá jeho potenciál. No a na podobných hodnotách to i držet dál. Do mixu jít linkovým vstupem, ať to nemusí procházet znovu zesilovačem který to na vstupu zeslabí odporovým děličem, aby to následně z té zeslabené úrovně opět zesiloval. Citlivost nastavit tak, aby vstup byl vybuzený na nějakou hodnotu co ten mix má rád, obvykle se označuje jako 0dB, při běžné až skoro maximální hlasitosti ve skladbách co plánuješ hrát. Kombinace šavli a výstup z mixu opět na nějaké hlasitosti, kde indikátory půjdou minimálně na 1/2 ukazatele a na bednách nastavit citlivost podle prostoru do kterého hraješ. Napsal bych že se z mixu má ideálně jet taky třeba na 3/4, ale obvykle se na akcích s časem na hlasitosti spíš přidává a né ubírá, tak ať je kem přidávat a nemusí se běhat zesilovat bedna.