od jeany » stř 20. led 2010 9:33:53
Poslech jsem si a:
(nevím co máš za možnosti a efekty, takže ty návrhy jsou jen orientační - myšleny jsou SW ekvivalenty ne HW krabice - též nejsem Rotchild

)
kytárky pěkný
zpěv též pěkný, jen bych ho lehce zprůraznil a vysunul dopředu prohnáním přes něco jako la2a (optokopresor s lampovým make up ), dostane to takovej intimější charakter, možná lehce víc basůch by taky neuškodilo
po kopáku ni stopa, takže težko říct co je tam špatně; sampl ošéfovat EQ, jak už ti bylo raděno (já bych na to ale šel spíš PEQ, je tam víc kontroly) a dynamiku pomocí buď ADSR v sampleru nebo (a to spíš) nějakým pěkným kompresorem (hezký a jednoduše nastavitelný je třeba SPL transient designer, něco ve stylu la3a (rychlej opto) taky funguje, nějakej FET (urei 1176).. možností je spousta
v případě že basa jede spolu s kopákem (jako tady) se dá kompresor basy sidechainovat kopákem, to způsobí, že když hraje kopák, basa se trochu zatáhne a zčitelní se to (ale to je už trochu vyšší dívčí)
další možností, která u škopků funguje a neničí attack je paralelní komprese (signál rozdělit na 2 a jeden brutálněji komprimovat, druhej nechat tak a smíchat)
děsně uhuhlaná basa, ubrat na basech přidat vyšších středů a zprůraznit kompresorem (něčím ve stylu dbx 160A)
trochu tenký činely, neřezal bych je tak dole a přidal něco středů, moc se mi nelíbí ani virbl, je to jak když plácá mokrym hadrem do kbelíku, neutahoval bych ho tak kompresorem, možná na celý škopky něco kratšího reverbu - plate (EMT 140)
to Pizzicato je prohnaný nějakým reverbem, nebo ten sampl už je tak? pokud platí to první, rozhodně bych ho dal pryč, bo aspoň stahnul, pokud druhý, oříz bych ho hipass filtrem, bo to celej mix uhuhlává na basech
bacha na stereo a panoramy, občas ten mix padá na stranu (třeba v nánananá, kdy se přidá druhej hlas)
Jinak docela pěkná muzika

Poslech jsem si a:
(nevím co máš za možnosti a efekty, takže ty návrhy jsou jen orientační - myšleny jsou SW ekvivalenty ne HW krabice - též nejsem Rotchild :-D )
kytárky pěkný :D
zpěv též pěkný, jen bych ho lehce zprůraznil a vysunul dopředu prohnáním přes něco jako la2a (optokopresor s lampovým make up ), dostane to takovej intimější charakter, možná lehce víc basůch by taky neuškodilo
po kopáku ni stopa, takže težko říct co je tam špatně; sampl ošéfovat EQ, jak už ti bylo raděno (já bych na to ale šel spíš PEQ, je tam víc kontroly) a dynamiku pomocí buď ADSR v sampleru nebo (a to spíš) nějakým pěkným kompresorem (hezký a jednoduše nastavitelný je třeba SPL transient designer, něco ve stylu la3a (rychlej opto) taky funguje, nějakej FET (urei 1176).. možností je spousta
v případě že basa jede spolu s kopákem (jako tady) se dá kompresor basy sidechainovat kopákem, to způsobí, že když hraje kopák, basa se trochu zatáhne a zčitelní se to (ale to je už trochu vyšší dívčí)
další možností, která u škopků funguje a neničí attack je paralelní komprese (signál rozdělit na 2 a jeden brutálněji komprimovat, druhej nechat tak a smíchat)
děsně uhuhlaná basa, ubrat na basech přidat vyšších středů a zprůraznit kompresorem (něčím ve stylu dbx 160A)
trochu tenký činely, neřezal bych je tak dole a přidal něco středů, moc se mi nelíbí ani virbl, je to jak když plácá mokrym hadrem do kbelíku, neutahoval bych ho tak kompresorem, možná na celý škopky něco kratšího reverbu - plate (EMT 140)
to Pizzicato je prohnaný nějakým reverbem, nebo ten sampl už je tak? pokud platí to první, rozhodně bych ho dal pryč, bo aspoň stahnul, pokud druhý, oříz bych ho hipass filtrem, bo to celej mix uhuhlává na basech
bacha na stereo a panoramy, občas ten mix padá na stranu (třeba v nánananá, kdy se přidá druhej hlas)
Jinak docela pěkná muzika :D