Mikrofony na přechody

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Mikrofony na přechody

od safa » čtv 13. lis 2008 0:12:22

Hanzi ... kdyz nic proti Propasti pak nechapu tu narazku. Propast je studio s jednou z nejlepsich velkejch nahravacek v republice a nechapu proc tobe by nemela bejt dost "profi" .

Jinak k tem mikrofonum, MD441 je "prezidentsky" mikrofon ... samozrejme nevylucuju jeho pouziti na cokoliv ale videl bych ho spis na bubinku kdyz uz jsme u bicich. Ty "svetovy PROFI" studia pouzivaji lecos, co se MD serie Senn. tyce tak na kotle spis MD421 ... coz je asi typ kterej jsi mel na mysli.

Jinak nerad vidim takhle omezena doporuceni, pouzit se da lecos, zalezi na tom jakej ten zvuk chcete mit. Nic proti D112, C414 a SM57 ;-) ... no a uz vubec ne proti MD421 ci vladnimu 441 .

BICí

od hanzsedlar » stř 12. lis 2008 23:34:56

Kluci a co Senheiser MD441... (mylsim že je to ten typ) ten se používá snad ve všech profi studiích, nemyslím profi studio jako propast (nic proti propasti) ale profi studio jako realwords a ostatní. Na bubínek klasicky Shure SM57, do kopáku AKG D112, na overheady AKG C414. Myslim si že tohle je ta nejklasičtější kombinace mikrofonů do studia. Když tam dáš tohle. NIC tim nezkazíš... Je to osvědčená klasika ale je to věc vkusu. :-)

od safa » čtv 27. pro 2007 14:31:07

No ono prece zalezi na stylu a na tom jaky ty skopky z toho chces dostat. Kdyz budu tocit akustickou jazzarnu s metlicka a tak bych na to asi sel jinak nez s dynamikama na blanu ... tam precijenom a muzika dejcha jinak. Oproti tomu na nejakej funky groove bych sahnul po vice mikrofonech nez jen citlive kondiky na kopak, bubinek a dva overheady DPA, jako u ty jazzarny.

Ani u toho kontaktniho snimani to neni jednoznacny, treba na hlubokej kotel (FloorTom) pouzivam jinej mikrofon nez na vyssi kotle, protoze se mi proste libi vic a lip to drzi s celkem.

Takze tak ;-)

od filip.c » stř 26. pro 2007 11:27:08

To je jasné. Když ten zvuk neleze z bubnu, tak ho žádným mikrofonem nevykouzlíš.

2 safa: Můžeš trochu rozvést své zkušenosti. Jak píšeš, že neupřednostňuješ stejné mikrofony?

od safa » stř 26. pro 2007 3:12:55

Tak tohle bych podtrhnul, ... pokud je to ve studiu fakt je treba dbat na to aby si bubenik ten nastroj naladil. Na zivo na to vetsinou neni moc casu, vim.

Jinak z vlastni zkusenosti nesouhlasim s tim, ze je nejlepsi pouzit vsude stejny typ mikrofonu ;-) .

od hanzsedlar » úte 25. pro 2007 19:27:40

Zdravim, z Vlastní zkušenosti vím, že nejlepší je opravdu použít jeden typ mikrofonu, popř na nejhlubší kotel dát nějaký mikr. který se používá i na kopák např D4... Ale nejlepší zkušenost mám s AKG 440. (nevim přesně ten typ ale myslim že je to 440) :-) Každopádně nejdůležitější věc je naladit bicí tak aby hrály stejně... Levné bicí hrají stejně jen v určitých polohách, když to špatně naladíš tak ti nepomůže žádnej mikr... :-) Ale je to věc vkusu... Zatim...

od haromax » stř 12. pro 2007 9:10:35

no samo je lepší mít jeden typ - maji stejné charakteristiky ,ale když nemáš tak dej co máš ,ale vysledek je pak relativni - asi zaleží kolik máš času na nazvučení a hraní si stím ....a trpělivosti kapely vyzkoušej ...

Mikrofony na přechody

od filip.c » úte 11. pro 2007 13:18:02

Zajímalo by mě, jestli je lepší na přechody použít jeden typ mikrofonů, nebo jestli na tom příliš nazáleží?

Díky

Filip

Nahoru