od Kubikus » čtv 14. srp 2014 8:29:39
Šmarjá, kvuli tomu videu jsi nemusel ponocovat!!! Teď mám výčitky, až se z toho budu v noci odkopávat.
Abych už moc nezdržoval, pokusím se stručně shrnout svoji hlavní obavu - tj. vlastně důvod, proč jsem se na tohle vlákno přilepil.
Puvodně jsem cílil jen na dema ze zkušebny. Mám zatím jen dvouvstupou kartu, tj. bicí do dvou stop, případně zrychlene dokonce celá kapela pres Allen&Heath14fx a pak pridat zpevy. Ale ze standardniho setupu uz mi vlastne chybi jen hajtkovy mikrofon (na studiove kompresory a podobne vychytavky samozrejme necilim), tj. pokud by ta mistnost byla akusticky unosna, dokoupil bych treba Focusrite Scarlett 18i8 a mel bych 7-8 vstupu, z toho dva s analogovym predzesilenim a ekvalizaci pres Allen (kopak Shure beta 52/virbl Seinheiser 906...). S timhle bychom mohli nahravat i bici do stop a posilat to cele na mix nekomu, kdo to umi, coz by pro nas bylo logisticky nejlepsi. Predtim jsme totiz natocili svepomoci dve CDcka, ktera nemaji ani demo uroven, coz je nocni mura (plytvani energií, časem a zdroji). Dneska vím víc a mám nesrovnatelně lepší vybavení, ale třeba na mixáž si absolutně netroufám a asi nemám čas se to porádne naucit.
Tzn. OTÁZKA: Když se podíváš na ten plánek s popisky (+strop 2,5m), máme se podle tebe dál snažit ten prostor kultivovat, aby se tam dala regulérně točit muzika, nebo je to z principu pouze na demáče? Vadí ta asymetrie způsobená troubou? Chápu, že z plánku se toho moc vyčíst nedá. Není problém dát další jednorázový výdaj na přeměření, ale když se sem někdo potrmácí a pak nám třeba sdělí, že tam máme bublinu v 30-100Hz, bude to pro mě pořád jen nástřel, protože to asi nestihneme upravit tak rychle, aby to mohl hned znova přeměřit (zkušebna je 60 km od Prahy).
Omlouvám se za tak dlouhý a trochu nesourodý výlev.
Šmarjá, kvuli tomu videu jsi nemusel ponocovat!!! Teď mám výčitky, až se z toho budu v noci odkopávat.
Abych už moc nezdržoval, pokusím se stručně shrnout svoji hlavní obavu - tj. vlastně důvod, proč jsem se na tohle vlákno přilepil.
Puvodně jsem cílil jen na dema ze zkušebny. Mám zatím jen dvouvstupou kartu, tj. bicí do dvou stop, případně zrychlene dokonce celá kapela pres Allen&Heath14fx a pak pridat zpevy. Ale ze standardniho setupu uz mi vlastne chybi jen hajtkovy mikrofon (na studiove kompresory a podobne vychytavky samozrejme necilim), tj. pokud by ta mistnost byla akusticky unosna, dokoupil bych treba Focusrite Scarlett 18i8 a mel bych 7-8 vstupu, z toho dva s analogovym predzesilenim a ekvalizaci pres Allen (kopak Shure beta 52/virbl Seinheiser 906...). S timhle bychom mohli nahravat i bici do stop a posilat to cele na mix nekomu, kdo to umi, coz by pro nas bylo logisticky nejlepsi. Predtim jsme totiz natocili svepomoci dve CDcka, ktera nemaji ani demo uroven, coz je nocni mura (plytvani energií, časem a zdroji). Dneska vím víc a mám nesrovnatelně lepší vybavení, ale třeba na mixáž si absolutně netroufám a asi nemám čas se to porádne naucit.
Tzn. OTÁZKA: Když se podíváš na ten plánek s popisky (+strop 2,5m), máme se podle tebe dál snažit ten prostor kultivovat, aby se tam dala regulérně točit muzika, nebo je to z principu pouze na demáče? Vadí ta asymetrie způsobená troubou? Chápu, že z plánku se toho moc vyčíst nedá. Není problém dát další jednorázový výdaj na přeměření, ale když se sem někdo potrmácí a pak nám třeba sdělí, že tam máme bublinu v 30-100Hz, bude to pro mě pořád jen nástřel, protože to asi nestihneme upravit tak rychle, aby to mohl hned znova přeměřit (zkušebna je 60 km od Prahy).
Omlouvám se za tak dlouhý a trochu nesourodý výlev.