Duo JYamaha

Pravidla fóra
...přijďte "pobejt" aneb diskuze o možném i nemožném.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Duo JYamaha

Re: Duo JYamaha

od Zdeněk Prodance » ned 02. bře 2014 0:43:03

Vymýšlení levot není zase nic tak těžkého a taky se tomu žádní duševní giganti obvykle nevěnují, spíš chudáci, co jim to normálně nešlo. Je to něco podobného jako se sexem, v parku u nádraží fakt nepřepadají ti nejlepší, buď jim sama od sebe žádná nedá a na zaplacení nemají anebo jsou ujetí na násilí. Není co závidět, naopak.
Má to ještě jeden aspekt, tím je v podstatě nezbytná spolupráce "obětí", nejlépe se získává příslibem nějakého bezpracného zisku, blbec, který věří, že mu někdo bude platit za počmárané auto (zrovna jemu, protože je tak mazaný, že do toho "investoval") si v podstatě nějakou lekci z ekonomie a morálky zasluhuje. Když není moc drahá a zabere, tak na tom snad skutečně může dlouhodobě i vydělat - nenaběhne si příště na nějaké o řády větší letadlo, které mu sebere víc než pár minut a jednu větší bankovku. Mimochodem letadla tady startovala už za hlubokého socíku a dneska opravdu netvoří podnikatelskou elitu podvodníci, to tak jen vypadá v bulváru. Je to celkem jednoduché - s činným lumpem nejde dlouhodobě spolupracovat, nikdo ho nenechá na sobě dělat jednu lumpárnu za druhou, takže lumpové si nakonec jaksi zbývají sami navzájem (anebo se polepšují). Ne že by to někdy mohlo být ideální, ale samočistící mechanismy existují nejen v proudící vodě :-)

H.M.
Jo a pro fanoušky sci-fi opět připomínám Zajdelovu "Limes inferior", která s tím trochu souvisí.

Re: Duo JYamaha

od MADMAX » sob 01. bře 2014 14:27:19

Ano, to je nejúspěšnější obchodní model: nechám si zaplatit za to naději na to, že Vám poskytnu nějakou službu. Jeden vykuk tady v Praze nabízel až 5000 měsíčně za to, že si necháte vaše auto polepit reklamou, kterou on zprostředkuje. V praxi to fungovalo tak, že jste zaplatili roční poplatek 3300 korun, poslali jste mu emailem data o vozu a fotografie, on Vás zařadil do velmi seriózně vyhlížející databáze "vozidel k dispozici", která skutečně byla na netu k nahlédnutí... a samozřejmě se za celý rok žádný zájemce o reklamu na vašem voze neobjevil. Prodával naději... Tenhle frajer prodává naději na to, že když mu často zadarmo zahrajete v jeho sračkovém šoubyznisu, MOŽNÁ se zvýší prodej vašich hudebních nosičů. Kéž bych uměl taky vymyslet nějakou podobnou levotu... =P~

Re: Duo JYamaha

od Návštěvník » pát 28. úno 2014 13:08:22

Tej "Největší sledovanosti" sa mi moc nechce veriť, dychovka, či sa to už niekomu páči alebo nie, patrí medzi "menšinové" žánre. Keby to bol taký super kšeft dávno by po ňom skočila Nova, Prima a spol. Ale nie je a taký Top star magazín a podobné hovadiny im robia lepšie čísla.
Naviac Peterka údajne interpretom neplatí honoráre, majú len podiel na predaných nosičoch a je teda v ich vlastnom záujme aby sa na obrazovke objavovali čo najčastejšie, takže zaplniť vysielací čas ho nič nestojí. Takto nemôže fungovať žiadna štandardná TV

Re: Duo JYamaha

od Jája » pát 28. úno 2014 12:19:27

ale tak... je ještě další úhel pohledu

jednu z největších poslechovostí má ČRo Brno a jeho pořady s dechovkou, písničky na přání atd. V ČT aby takový pořad hledal s lupou... a tady je hnedle celá stanice, která oblíbené songy mládí našich milých seniorů valí od rána do večera, proloženo milým a klidným slovem... žádné prudké střihy, žádné stroboskopy...

takže své posluchače/diváky to má a v tomhle p. Peterku obdivuji, protože zaplnil ne zrovna zanedbatelnou díru na trhu.

Forma, to je věc jiná... chce se mi blít, pánové.

Re: Duo JYamaha

od MADMAX » pát 28. úno 2014 12:02:07

Inu, chlapi, řekněme si to upřímně: tohle se netýká jenom muziky, ale celého našeho života. Zatímco úhelným kamenem bolševismu byla neschopnost, nekompetence a tupost, tak základem kapitalismu je podvod a ojebávka. Největší ojebávač = nejzdatnější obchodník. Bohužel. V roce 1989 jsem si to představoval úplně jinak...

Re: Duo JYamaha

od Návštěvník » pát 28. úno 2014 8:50:04

Muzika na šágr tv, je katastrofa ...ale skutočné sado-maso sú "teplé slova" pana Peterku. Niekde som počul, že sa to sice tvári ako hudobná stanica ale v podstate je to permanentný teleshoping ...minimalizácia nákladov, maximalizácia ziskov. Biznis plán je to asi dobrý ale živiť sa tým, to chce silný žalúdok alebo zúfalého človeka.

Re: Duo JYamaha

od zahy » čtv 27. úno 2014 16:20:50

Zrovna nad tím jsem polemizoval před týdnem. Sestře jsem dělal maturák, takže jsem musel. Kapela přijela pozdě a vytáhla na mě 4 vokály a jednu linku stereo.
Ano vokály byly živě ale zbytek pouštěný přes TABLET a dvě kytary které jely přes powermix, jenom do so'lovek. Ty podklady byly nahraný jako přes nejlevnější klávesy bez dynamiky, se stejným tempem a bez srdce.
Na zábavičku pro vesnici možná dobrý ale na maturák? To pravda byla chyba třídy že si je vybraly, ale příště budu přemýšlet jestli to vezmu. Pohledy některých návštěvníků byly jak šípy, což mě docela mrzelo protože za zvukový projev jsem opravdu nemohl. Špatná reklama je prostě špatná reklama

Re: Duo JYamaha

od Egestas » čtv 27. úno 2014 16:19:45

To je otázkou záleží na tom zda bych věděl dopředu že to bude taková zhovadilost... pokud bych to věděl tak ne nevzal bych to.
Pokud bych to od zadavatele nevěděl ale slyšel jen z doslechu o co jde tak bych se to pokusil pozjišťovat a podle toho bych se rozhodl...
Když řekne že to tak bude (playback) tak odmítnu, pokud nic bližšího odledně playbacku neřekne a bude se tvářit že to bude normální živák tak to vezmu.

Ale vzhledem k tomu že jsem docela zásadovej člověk a tohle prznění mě dost vadí tak pokud bych to vzal tak ze zajímavosti abych viděl jak to bude vypadat a pokud by tam byl playback o kterém bych nevěděl do předu tak bych podle situace udělal nějakou "chybu" aby se to všichni oklamaní dozvěděli. Ano jsem škodolibej :twisted:

Re: Duo JYamaha

od blaha » čtv 27. úno 2014 16:04:29

Částečně taky týká :wink: , protože krom divadla si občas nazvučím i něco sám na sebe. Mám jen tu výhodu, že nemusím splácet aparát.

A upřímně, bejt dostatečně zajištěnej, nebo mit kšeftů že nevím kam skočit tak se nějak šikovně vymluvím. Ale jelikož z toho nemám ani jedno ani druhý a banka se splátkami hypotéky nepočká, pak je to jasný. Navíc pokud je to dobře zaplacený, v podstatě se dá říct, že to jsou i lehce vydělaný peníze, připojíš klapky, dva bezdráty a hotovo, dál už se o to nemusíš skoro starat.

Je to stejný jako se zvučením mýtingů, firemních akcí, setkání starostů apod. V tomto směru je to práce a většinou dobře honorovaná. Zvučil jsem i něco jako valnou hromadu jedné z předních církví v kostele. Jo když pak děláš živou kapelu, pak je to většinou i zábava, ale v porovnání s předchozíma za tu práci tolik většinou nedostaneš.

Ale pozor, kdybych to měl zvučit pravidelně tak by mi z toho pravděpodobně hráblo, to už by šlo vážně o zdraví a to je zase přednější než peníze :wink: .

Re: Duo JYamaha

od jerry.hadr » čtv 27. úno 2014 15:44:29

Filozoficka otazka: v pripade, ze by vas nekdo na takovy kseft poptal (pokud tedy jezdite sami za sebe, cili blahy se to vicemene netyka ;) ) a nabidl normalni penize, myslim umerne pouzitemu aparatu a clovekohodin, vzali byste to? Nebo byste odmitli kvuli tomu, ze napriklad nechcete byt soucasti vyrobniho retezce takoveho blafu?

Re: Duo JYamaha

od Vitus » čtv 27. úno 2014 14:42:30

No ono je potreba se na to podivat jeste z jedny strany!
Kdyz tam mezi tema exotama vystupuje nejaka poctiva dechovka, ktera opravdu hraje. Tak si myslim ze, tem par babickam a dedouskum udela opravdu radost. Ale krmit je pozbytek vysilaciho casu nefalsovanym hudebnim pornem, ktery netoci uz ani nemci... tak to je opravdu zhovadilost.

Ale v sume to nakonec vypada stejne tak, ze z tech starejch duverivejch lidi delaji magory, smejou se jim za zady primo do oci a jeste si je u toho nataceji na radoby zivejch koncertech, kde exoti zpivaji na jedny mikrofony a kdyz pak chcou neco rici rozvasnenymu publiku, musi si vzit jiny mikrofon, ktery je opravdu zapojeny!

Re: Duo JYamaha

od MADMAX » čtv 27. úno 2014 14:29:54

2 blaha: že Tě to překvapuje - v týhle komunitě je to přece standard. Jistej rakouskej disko-homoděj se dokonce nechal nafotit s AKG D330 v ruce, z které čučely nezapojené piny XLR na billboardy, lákající na jeho "koncert"... Leoš Mareš, když na to přijde, zazpívá i na PETflašku... :-D

Re: Duo JYamaha

od blaha » čtv 27. úno 2014 13:34:54

Právě, že překvapilo, zatím si tam takovýhle harakiri vždy zvučil interpret sám, tím pádem já se těch akcí ani neúčastním v rámci rozdělování služeb a i toho, že tam jsem někdy skoro víc než doma, se snažím si i nějaký volný čas vyšetřit, takže pokud tam nemusím bejt kvůli zvuku, a může někdo jiný, klidně mu to přenechám.

Tohle byl pronájem a za ty roky asi první i se zvučením, resp. ono to zvučení bylo nejprve domluveno se známým co mu patří část aparátu, který používám, ale část by stejně musela bejt naše a ruce stejně moje.
Dostalo mě to o to víc, že jsem krátce předtím zvučil 2 vánoční koncerty jeden v duchu 30-40 let jeden dechovku při ZUŠ, oba poctivě živě a dobře a pak tohle.

A pravděpodobně mě to bude letos v prosinci čekat znova.

Možná bych to trochu bral ještě na nějakým plese pro tančící lid, ale prodávat to sedícímu publiku, kde si lidi myslí kdoví jak se ten "umělec" nemůže přetrhnout aby dal lidem to za co si zaplatili a on to odjede celý, ale úplně celý na plejbek a přitom ty co mají ještě nějakej sluch tím vlastně 3 hodiny mučí. #-o

Re: Duo JYamaha

od Pavel Sedlák » čtv 27. úno 2014 13:07:49

Bláho, vždyť děláš v divadle, to Tě přece nemůže překvapit :-)

Ano, je to odporně odporné :-(

Re: Duo JYamaha

od blaha » čtv 27. úno 2014 13:04:06

Já jsem zvučil u nás před vánocema koncert lidí kteří na této stanici vystupují, byla to taková složenina několika těchto interpretů + asi 3 písničky nazpívané s dětským sborem z místní ZŠ.

Všichni vybaveni "samohrajkami" a případně notebooky, v první polovině cca 20 ti písniček živě odzpíváno tak 10, z toho ty tři se sborem a to jednu vlastně zpíval živě jen sbor k plejbeku hlavního interpreta. V druhé polovině se už nenamáhal nikdo, takže bezdráty jsem nechal puštěný jen na mluvený slovo a k tomu stereolinka klávesy. Pravda chvilku jsem na pultu hledal odkud mi to vlastně zpívá, když se indikace na vstupu mikrofonu ani nehla, nakonec jsem to našel u kláves, pak už mě to nechávalo chladným.

První akce kde jsem si mohl v klidu hrát při zvučení na počítači karty aniž by to nějak ovlivnilo výsledek, větší hudební prostituci jsem neviděl.

A těch 150 lidí na sále, co na to přišli, jim to žrali i s navijákama.

A nejvíc mě pak dorazilo, když jedna ze známého dua zpěvaček, maje málo bezdrátových mikrofonů (jejich vlastní), přišla v klidu zpívat s klasickou dynamikou bez připojeného kabelu jen s čumějícím XLR konektorem.

Nahoru