od Filip servis » pon 04. srp 2014 23:12:01
Nemohl jsem se k celé situaci vyjádřit dříve z důvodu dovolené. Poprvé jsem se s rekordérem setkal téměř po dvou měsících, co byl u nás na servise. Snažil jsem se ihned zjistit příčinu problému a náhradní díly objednat. Bohužel to bylo v období, kdy DENON/Marantz koupila jiná firma a trvalo déle, než se ujasnilo, jak budou dané věci probíhat a řešit se. Nemohl jsem to nijak ovlivnit a nezbývalo, než čekat, jak to bude dále a urgovat ND mailama. Tři měsíce bylo hluché období. Pokud Vám někdo slíbil, že se ozve a řekne, kdy co a jak, tak se mnou to určitě nebylo. Dokud se komunikovalo s D&M professional, komunikace byla bezproblémová a díly nám chodily často a pravidelně. Nyní je situace opět v pořádku a vše začíná znovu fungovat. Chápu, že zákazník byl rozhořčen délkou trvání, ale nešlo to z naší strany nijak urychlit. Co se týče opravy samotné, nemám zapotřebí si vylévat na nikom zlost a škubat ho na hodinách. Přistupoval jsme k tomu jako ke kterékoli jiné opravě, nehledě na to, o koho se jedná. Samotné rozebrání + diagnostika přístroje se nedá stihnout do 15 min. Poté odpájení a napájení SMD konektoru, který má 50 pinů od sebe vzdálených pod 1 mm, smontování přístroje a vyzkoušení funkčnosti, zabere další čas. Jestli jste to vše zvládl za 15 min, opravdu před Vámi smekám a máte mou poklonu.
Nemohl jsem se k celé situaci vyjádřit dříve z důvodu dovolené. Poprvé jsem se s rekordérem setkal téměř po dvou měsících, co byl u nás na servise. Snažil jsem se ihned zjistit příčinu problému a náhradní díly objednat. Bohužel to bylo v období, kdy DENON/Marantz koupila jiná firma a trvalo déle, než se ujasnilo, jak budou dané věci probíhat a řešit se. Nemohl jsem to nijak ovlivnit a nezbývalo, než čekat, jak to bude dále a urgovat ND mailama. Tři měsíce bylo hluché období. Pokud Vám někdo slíbil, že se ozve a řekne, kdy co a jak, tak se mnou to určitě nebylo. Dokud se komunikovalo s D&M professional, komunikace byla bezproblémová a díly nám chodily často a pravidelně. Nyní je situace opět v pořádku a vše začíná znovu fungovat. Chápu, že zákazník byl rozhořčen délkou trvání, ale nešlo to z naší strany nijak urychlit. Co se týče opravy samotné, nemám zapotřebí si vylévat na nikom zlost a škubat ho na hodinách. Přistupoval jsme k tomu jako ke kterékoli jiné opravě, nehledě na to, o koho se jedná. Samotné rozebrání + diagnostika přístroje se nedá stihnout do 15 min. Poté odpájení a napájení SMD konektoru, který má 50 pinů od sebe vzdálených pod 1 mm, smontování přístroje a vyzkoušení funkčnosti, zabere další čas. Jestli jste to vše zvládl za 15 min, opravdu před Vámi smekám a máte mou poklonu.