od pedro42 » pon 12. srp 2019 2:56:26
V posledních 2 měsících jsem u Tomanna nakoupil asi za 3.500 E. Bylo to celkem 7 objednávek. Některé se sešly tak, že díky svátkům doručovala UPS hned za sebou. S UPS mám tedy zkušenosti dosti mizerné a myslím, že Česká pošta jim může úspěšně konkurovat. Naprosto zmatečné trackování, jako že balík je v Norimberku a řidič mi zvoní u baráku. Odhadovaný čas doručení v realitě +- den. Opravdu nemám čas ani chuť dřepět celé dny na zadku a čekat, který den se UPS umilostní doručovat. Ze sedmi zásilek byla jedna potrhaná, druhá potrhaná tak, že místo balíku mi přivezli v podstatě pytel, ze kterého se sypaly mikrofony a obaly věcí vypadaly, jakoby je přejel tank. Kupodivu nic nechybělo a všechno bylo funkční. Poslední zásilka byl velký kufr na mix Midas M32. Ten UPS rozflákala tak, že byl odštípnutý kus dřeva a dřevěná deska prasklá skrz. Následovala reklamace, kdy UPS posuzovala, jestli je kufr dostatečně rozflákaný a zda je možné, že ho rozflákali oni. Po dalším naprosto zmatečném týdnu, jako například UPS si přijela vyzvednou zásilku v úplně jiný den než bylo domluveno, konečně uznali odpovědnost za škodu. Následovalo hlášení k Thomannovi, že jsem se rozhodl si kufr ponechat - naprostý nesmysl. Následovaly desítky mailů s Thomannem a UPS (UPS se se mnou moc nebavila). Po dalších mnoha dnech UPS změnila názor, prý už si nechci kufr ponechat, ale odmítl jsem ho převzít. Rozbitý kufr nakonec snad dorazil k Thomannovi.
Omlouvám se za zmatečnou zprávu, ale těch naprosto zmatečných tvrzení se strany UPS bylo tolik, že snad ani Česká pošta takový bordel u sebe nemá.
Nakonec jsem dostal od Thomanna nový, respektive náhradní kufr. Doručovala DHL (na mé přání jakákoli jiná firma než UPS). Sice doručení trvalo více než týden, ale doručeno bylo dle avíza a řidič byl slušný (ve srovnání s většinou řidičů UPS přímo úžasný). Kufr však je evidentně B-Stock, kovová lišta s prohlubní od majzlíku témeř proseknutá a nedoléhající. To zjevně není rozbité při přepravě, ale B-Stock, tedy spíše C-Stock. Je to sice tentokrát jen estetická vada, ale i tak jsem na Thomanna docela naštvaný. Kdyby se jednalo o záruční opravu, tak to pochopím, ale takhle mám pocit, že se mnou tak trochu vyjebali.
Ostatní bylo (až na vždy zmatečné doručování) v pořádku. Placení přímo v eurech převodem, takže žádné poplatky bance (FIO).
UPS nikdy více.
V posledních 2 měsících jsem u Tomanna nakoupil asi za 3.500 E. Bylo to celkem 7 objednávek. Některé se sešly tak, že díky svátkům doručovala UPS hned za sebou. S UPS mám tedy zkušenosti dosti mizerné a myslím, že Česká pošta jim může úspěšně konkurovat. Naprosto zmatečné trackování, jako že balík je v Norimberku a řidič mi zvoní u baráku. Odhadovaný čas doručení v realitě +- den. Opravdu nemám čas ani chuť dřepět celé dny na zadku a čekat, který den se UPS umilostní doručovat. Ze sedmi zásilek byla jedna potrhaná, druhá potrhaná tak, že místo balíku mi přivezli v podstatě pytel, ze kterého se sypaly mikrofony a obaly věcí vypadaly, jakoby je přejel tank. Kupodivu nic nechybělo a všechno bylo funkční. Poslední zásilka byl velký kufr na mix Midas M32. Ten UPS rozflákala tak, že byl odštípnutý kus dřeva a dřevěná deska prasklá skrz. Následovala reklamace, kdy UPS posuzovala, jestli je kufr dostatečně rozflákaný a zda je možné, že ho rozflákali oni. Po dalším naprosto zmatečném týdnu, jako například UPS si přijela vyzvednou zásilku v úplně jiný den než bylo domluveno, konečně uznali odpovědnost za škodu. Následovalo hlášení k Thomannovi, že jsem se rozhodl si kufr ponechat - naprostý nesmysl. Následovaly desítky mailů s Thomannem a UPS (UPS se se mnou moc nebavila). Po dalších mnoha dnech UPS změnila názor, prý už si nechci kufr ponechat, ale odmítl jsem ho převzít. Rozbitý kufr nakonec snad dorazil k Thomannovi.
Omlouvám se za zmatečnou zprávu, ale těch naprosto zmatečných tvrzení se strany UPS bylo tolik, že snad ani Česká pošta takový bordel u sebe nemá.
Nakonec jsem dostal od Thomanna nový, respektive náhradní kufr. Doručovala DHL (na mé přání jakákoli jiná firma než UPS). Sice doručení trvalo více než týden, ale doručeno bylo dle avíza a řidič byl slušný (ve srovnání s většinou řidičů UPS přímo úžasný). Kufr však je evidentně B-Stock, kovová lišta s prohlubní od majzlíku témeř proseknutá a nedoléhající. To zjevně není rozbité při přepravě, ale B-Stock, tedy spíše C-Stock. Je to sice tentokrát jen estetická vada, ale i tak jsem na Thomanna docela naštvaný. Kdyby se jednalo o záruční opravu, tak to pochopím, ale takhle mám pocit, že se mnou tak trochu vyjebali.
Ostatní bylo (až na vždy zmatečné doručování) v pořádku. Placení přímo v eurech převodem, takže žádné poplatky bance (FIO).
UPS nikdy více.