od frantik » pát 13. úno 2009 23:55:04
Akorát budeš muset zkousnout, že už je to vyrobeno v Číně, ale co mají kolegové nové GL2400, tak zatím vše bezproblémů. To já měl na fungl nové GL2200-424 dva studeňáky, prozradily se postupně po pár akcích, oba ale byly stejný případ - někomu se klepala ruka, když pájel drát do očka tahového potenciometru. Všechny spoje tohoto typu jsem tedy preventivně propájel a je klid (není jich mnoho, zabralo to pár minut). Taky ten GL2200 byl poslední kus vystavený v Brně a ještě jeden úplně poslední měli tou dobou v Praze, mohlo se tedy jednat o "syndrom ukončení výroby".
Výhoda je, že u řady GL2400 je už lépe posazená regulace GAINu na šavlích (větší rozsah regulace a útlum na minimu) a PAD je obvyklých -20dB. Já mám ještě PAD -30dB což už je fakt hodně, zatímco minimum GAINu na vstupu MIC je -20dB a to už mnohé mikrofony pak vstupy přebuzují (Sennheiser, Audix). Pokud si zpěvák donesl vlastní Shure SM58, tam ten problém nebyl, ale to bylo jen na jedné akci a na jednom vstupu, nelze to brát jako fakt. Co jsem se ale ptal zvukaře, který zvučil v Brně na Náměstí svobody kapelu Fleret - vesměs mikrofony SM58 - měl též GL2200 a sdělil, že přebuzování vstupů nemusel nikdy řešit. Tím neoroduji za SM58, nemám je rád, raději si poradím s vyšším napětím novějších mikrofonů, mám na to svoje vychytávky.
Jestli tedy našetříš na GL, raději přeskoč ZED, je to úplná novota, není tedy ještě vychytaná a větší výbava řady GL Ti přijde vhod. Hlavně nezapomeň rovnou objednat výrobu case na pult, je to sice dost velká položka, ale tahat po akcích pult v původním kartonu je fakt špatné (vlastní zkušenost). Co ušetříš na pultu, vraz do case. Já platil za pult přes 57 tis. a Ty už to máš teď kolem 46tis.
Akorát budeš muset zkousnout, že už je to vyrobeno v Číně, ale co mají kolegové nové GL2400, tak zatím vše bezproblémů. To já měl na fungl nové GL2200-424 dva studeňáky, prozradily se postupně po pár akcích, oba ale byly stejný případ - někomu se klepala ruka, když pájel drát do očka tahového potenciometru. Všechny spoje tohoto typu jsem tedy preventivně propájel a je klid (není jich mnoho, zabralo to pár minut). Taky ten GL2200 byl poslední kus vystavený v Brně a ještě jeden úplně poslední měli tou dobou v Praze, mohlo se tedy jednat o "syndrom ukončení výroby".
Výhoda je, že u řady GL2400 je už lépe posazená regulace GAINu na šavlích (větší rozsah regulace a útlum na minimu) a PAD je obvyklých -20dB. Já mám ještě PAD -30dB což už je fakt hodně, zatímco minimum GAINu na vstupu MIC je -20dB a to už mnohé mikrofony pak vstupy přebuzují (Sennheiser, Audix). Pokud si zpěvák donesl vlastní Shure SM58, tam ten problém nebyl, ale to bylo jen na jedné akci a na jednom vstupu, nelze to brát jako fakt. Co jsem se ale ptal zvukaře, který zvučil v Brně na Náměstí svobody kapelu Fleret - vesměs mikrofony SM58 - měl též GL2200 a sdělil, že přebuzování vstupů nemusel nikdy řešit. Tím neoroduji za SM58, nemám je rád, raději si poradím s vyšším napětím novějších mikrofonů, mám na to svoje vychytávky.
Jestli tedy našetříš na GL, raději přeskoč ZED, je to úplná novota, není tedy ještě vychytaná a větší výbava řady GL Ti přijde vhod. Hlavně nezapomeň rovnou objednat výrobu case na pult, je to sice dost velká položka, ale tahat po akcích pult v původním kartonu je fakt špatné (vlastní zkušenost). Co ušetříš na pultu, vraz do case. Já platil za pult přes 57 tis. a Ty už to máš teď kolem 46tis.