Mix Allen&Heath PA 28

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Mix Allen&Heath PA 28

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od mkarr » stř 10. zář 2014 11:05:24

Mám PA12 a se zvukem preampů i celého mixu jsem spokojenej. občas mi trošku chybí že nejsou přeladitelné dolní středy, že to má málo auxů a řekl bych že je to maximální velikost mixu, kde mi nějak výrazně nechybí podskupiny. U většího už bych o ně brečel. Kdybych kupoval znovu, asi bych šel do ZED.
Aha, to je tak když si to člověk nepřečte celé. Pak píše do archivního vlákna o něčem už dávno vyřešeném.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Bredy » stř 03. zář 2014 23:11:07

Ty jo, tak něco podobného vidím prvně v životě :-) Ale musím říct, že po chvilku se v tom člověk celkem zorientuje a je to pro mě i vcelku pochopitelné. Což je skvělé, když to pochopí i bubeník ;-)

Díky moc. Spousta věcí o mixu mi je opravdu hned jasnější. P5edtím jsme měli v kapele Soundcraft MFXi 20 a je fakt, že ten má čudlíky jinde a jinak.. :-D Takže ještě jednou - díky oběma, pánové!

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Zdeněk Prodance » stř 03. zář 2014 15:12:14

http://eshop.prodance.cz/Files/PA%20Unp ... iagram.pdf

Nemá cenu si nadávat, naučte se všichni nejdřív hledat blokové schema a pak v něm, je to mnohem jistější, než spoléhat na rady nebo dokonce intuici, mixy nejsou všechny stejné ani obvodově, natož rozmístěním a popisem prvků na panelu, v návodu to někdy může trvat dost dlouho najít a není vždycky přeložený nebo dobře přeložený. Jsou to ty dva knoflíky úplně dole zhruba uprostřed. Je okamžitě jasné, co dělají a kde se to může všude projevit.

H.M.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Bredy » stř 03. zář 2014 11:21:53

Tome díky moc. Jsem HŇUP jakýho svět neviděl!! Samozřejmě, že jsem ty "knoflíky" měl vyjeté... Je u nich napsáno FB1 a FB2 a já myslel, že je to síla signálu do těchto sběrnic. Nevšiml jsem si, že to je v jednom "rámečku" s efektem... Jak říkám - zvukařský elév a ještě hňup k tomu!! Jsem dlužníkem!! Díky moc.. Marek

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od TomasVv » úte 02. zář 2014 23:11:57

Mrkni se na šavli, kde máš FX. Nad faderem jsou dva knoflíky FB1 a FB2, které zjevně používáš pro odposlechy. Stáhni je na minimum a nebude do nich FX signál chodit.
Pokud to nepomůže, udělej fotku ve velkém rozlišení.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Bredy » úte 02. zář 2014 22:46:18

Zdravím. Jsem zvukařský elev a měl bych prosbu o radu. Vlastníme s kapelou PA28 a do odposlechových sběrnic (FB1, FB2) mi leze efekt. Prostě když dám efekt na zpěv a zároveň zpěv dám do odposlechu, tak z odposlechu leze i s efektem a je to samozřejmě na podiu velmi nepříjemné. Můj dotaz tedy zní - má to PA28 udělané tak, že efekt jde i do FB sběrnic? Nebo já mám někde něco špatně přepnuté (nic jsem nenašel)?? Nebo prostě se jen "něco" podělalo v mixu?

Děkuji za případné odpovědi!! Marek

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od frantik » čtv 09. črc 2009 14:22:02

Honzo, Q je uvedeno někde ve specifikacích pohledám to a doplním to tady. Rozsah jsem měl na mysli co se přeladitelnosti týče: spodní středy 35Hz až 1kHz, horní středy 500Hz až 15kHz.

Moje stará GL2200 má Q = 1.6 , zdvih +/-15dB , nová GL2400 má Q = 1.8 , je tedy už malinko "ostřejší".

Volba Q je tam zřejmě dost omezena typem použitého zapojení, středové filtry jsou v GL realizované Wiennovým článkem, poměr jeho čtyř základních prvků (2xR a 2xC) určuje Q i zdvih a oba tyto parametry se volbou součástek ovlivňují proto jsou tam ještě další vychytávky, které upraví zdvih při zvoleném Q do patřičných mezí. Další hlavní omezení je v tom, že pro snadnou realizaci korektorů s běžně dostupnými dvojitými potenciometry, které mají odpory drah shodné, už nezbývá tolik možností laborovat s hodnotami kondenzátorů a pomocných rezistorů kolem.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Pavel Sulek » čtv 09. črc 2009 14:19:54

Mimochodom, urcita sa ozvem po prvej vacsej akcii. Som zvedavy.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Pavel Sulek » čtv 09. črc 2009 14:19:26

Myslis, ze na streoch je nizsie Q-cko? Zabera zo siroka?

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od safa » čtv 09. črc 2009 14:13:55

Frantiku, nevis jak maj GLka siroky Qcko na parametrech ? To je jedna z veci co me na tomhle pultu vadi, ze kdyz neco vyrezavam tak to vezme ssebou i strasne veci okolo.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od frantik » čtv 09. črc 2009 7:43:27

Tak pak napiš, jak se Ti s Allánem pracuje. Já si myslím, že budeš spokojený. Hlavně až Ti např. velmi široký rozsah přeladění semipar. středů na vstupech leckde přijde vhod.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Pavel Sulek » stř 08. črc 2009 22:36:40

Caves,
tak som sa definitivne rozhodol pre GL-2400-432. Pravdepodobne behom tyzdna dvoch. Bude mi smutno za Soundcraftikom...

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od frantik » sob 14. úno 2009 0:18:27

GL2400 je dospělý pult a jako takový má individuální zapínání Phantom na každém mikrofoním vstupu, má to tak i řada PA. Stačí si stáhnout manuál, na Prodancu, měl by tam být k dispozici přeložený do češtiny, vše si lze tedy v klidu doma předem nastudovat.

Teď to v downloadu nevidím, kdyby to tam nikde nebylo napiš na mail fhruby@volny.cz, pošlu Ti český manuál ke GL2400 i k řadě PA.

Tak je to tam, musíš v e-shopu rovnou na konkrétní pult, tam je i manuál ke stažení.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od Pavel Sulek » sob 14. úno 2009 0:01:47

Dakujem za info. Este by ma zaujimalo, ci sa na 2400 da phantom zapinat aj nekao skupinovo, alebo len komplet na vsetky mono vstupy.

Re: Mix Allen&Heath PA 28

od frantik » pát 13. úno 2009 23:55:04

Akorát budeš muset zkousnout, že už je to vyrobeno v Číně, ale co mají kolegové nové GL2400, tak zatím vše bezproblémů. To já měl na fungl nové GL2200-424 dva studeňáky, prozradily se postupně po pár akcích, oba ale byly stejný případ - někomu se klepala ruka, když pájel drát do očka tahového potenciometru. Všechny spoje tohoto typu jsem tedy preventivně propájel a je klid (není jich mnoho, zabralo to pár minut). Taky ten GL2200 byl poslední kus vystavený v Brně a ještě jeden úplně poslední měli tou dobou v Praze, mohlo se tedy jednat o "syndrom ukončení výroby".

Výhoda je, že u řady GL2400 je už lépe posazená regulace GAINu na šavlích (větší rozsah regulace a útlum na minimu) a PAD je obvyklých -20dB. Já mám ještě PAD -30dB což už je fakt hodně, zatímco minimum GAINu na vstupu MIC je -20dB a to už mnohé mikrofony pak vstupy přebuzují (Sennheiser, Audix). Pokud si zpěvák donesl vlastní Shure SM58, tam ten problém nebyl, ale to bylo jen na jedné akci a na jednom vstupu, nelze to brát jako fakt. Co jsem se ale ptal zvukaře, který zvučil v Brně na Náměstí svobody kapelu Fleret - vesměs mikrofony SM58 - měl též GL2200 a sdělil, že přebuzování vstupů nemusel nikdy řešit. Tím neoroduji za SM58, nemám je rád, raději si poradím s vyšším napětím novějších mikrofonů, mám na to svoje vychytávky.

Jestli tedy našetříš na GL, raději přeskoč ZED, je to úplná novota, není tedy ještě vychytaná a větší výbava řady GL Ti přijde vhod. Hlavně nezapomeň rovnou objednat výrobu case na pult, je to sice dost velká položka, ale tahat po akcích pult v původním kartonu je fakt špatné (vlastní zkušenost). Co ušetříš na pultu, vraz do case. Já platil za pult přes 57 tis. a Ty už to máš teď kolem 46tis.

Nahoru