od jerry.hadr » úte 05. lis 2013 22:29:43
Ono celkem neni co pripravovat, odpovedel sis sam, kazda kombinace faktoru na kazdem jednotlivem hrani je unikatni.
Jak bys na to mohl jit? Uplne stejne jako pri nazvucovani s analogem:
Zadratujes, nastavis citlivost, zapojis gate, nastavis threshold gate, nastavis ekvalizaci dle nastroje a mikrofonu, nastavis kompresor podle dynamiky hrace.
Tohle cely ti nezabere dyl nez by sis prizpusoboval preset, ktery bys tady dostal. (Akademicky vzato bys usetril zapinani gate, kompresoru a ekvalizace

). Bavime se tedy za predpokladu, ze vis, co ktery parametr ovlivnuje a dokazes si zvukove predstavit jestli te to cilovemu zvuku priblizi nebo vzdali.
Ono celkem neni co pripravovat, odpovedel sis sam, kazda kombinace faktoru na kazdem jednotlivem hrani je unikatni.
Jak bys na to mohl jit? Uplne stejne jako pri nazvucovani s analogem:
Zadratujes, nastavis citlivost, zapojis gate, nastavis threshold gate, nastavis ekvalizaci dle nastroje a mikrofonu, nastavis kompresor podle dynamiky hrace.
Tohle cely ti nezabere dyl nez by sis prizpusoboval preset, ktery bys tady dostal. (Akademicky vzato bys usetril zapinani gate, kompresoru a ekvalizace ;) ). Bavime se tedy za predpokladu, ze vis, co ktery parametr ovlivnuje a dokazes si zvukove predstavit jestli te to cilovemu zvuku priblizi nebo vzdali.