od MADMAX » sob 19. dub 2014 9:11:12
naroutovat signál z jednoho vstupu na dvě kliky, to přece umí snad jakýkoli digitální pult mimo MACKIE TT24. Propojovat kabelem nic nemusíš.
pokud se týče toho efektu, není jednodušší normálně použít AUX, z něho budit interní efekt v pultu a přimíchávat výstup z efektu? Pokud ti jde o to, mít tyhle dvě "kliky" v jedné vrstvě na pultu, přiřaď si návrat efektu do nějakého VCA/DCA - Behrouš bohužel má returny napevno ve třetím layeru a neumí uživatelskou vrstvu, což je jedna z jeho debilit, ale co by zas člověk chtěl za ty peníze...
S tím mícháním čistý vokál + vokál včetně efektu a podobně bych byl opatrný - jakmile posíláš dvakrát stejný signál do jednoho místa dvěma různými cestami, můžeš narazit na fázové problémy - pochybuju, že by zrovna Bachanauši udržoval konstantní latenci. Proto raději míchat čistý vokál + samotný efekt.
no a k poslední otázce, vlastně první: Ano, i když díky převodníkům na podiu odpadá dlouhé signálové vedení, pořád je užitečné používat na nástroje DI-boxy. Především kvůli impedančnímu přizpůsobení, např. u nástrojů s piezo snímači je to dokonce naprosto nutné.
naroutovat signál z jednoho vstupu na dvě kliky, to přece umí snad jakýkoli digitální pult mimo MACKIE TT24. Propojovat kabelem nic nemusíš.
pokud se týče toho efektu, není jednodušší normálně použít AUX, z něho budit interní efekt v pultu a přimíchávat výstup z efektu? Pokud ti jde o to, mít tyhle dvě "kliky" v jedné vrstvě na pultu, přiřaď si návrat efektu do nějakého VCA/DCA - Behrouš bohužel má returny napevno ve třetím layeru a neumí uživatelskou vrstvu, což je jedna z jeho debilit, ale co by zas člověk chtěl za ty peníze...
S tím mícháním čistý vokál + vokál včetně efektu a podobně bych byl opatrný - jakmile posíláš dvakrát stejný signál do jednoho místa dvěma různými cestami, můžeš narazit na fázové problémy - pochybuju, že by zrovna Bachanauši udržoval konstantní latenci. Proto raději míchat čistý vokál + samotný efekt.
no a k poslední otázce, vlastně první: Ano, i když díky převodníkům na podiu odpadá dlouhé signálové vedení, pořád je užitečné používat na nástroje DI-boxy. Především kvůli impedančnímu přizpůsobení, např. u nástrojů s piezo snímači je to dokonce naprosto nutné.