od frantik » úte 24. lis 2009 23:15:09
Tak jsem rád, že ti to sedlo, většinou totiž Soundcrafťáci nemají Allánovy korekce rádi, někteří je přímo nenávidí. Já měl nedávno záskok na jednom 16-kanálovém Špiritusu, tuším z řady LX7, 16mono vstupů, dva stereo plus dva returny s korekcema pro FX. Dá se s tím samozřejmě dělat, pro mě furt stokrát lepší alternativa k AH než třeba cokoliv od Uliho. Akorát jsem nemohl zvuk pultu samotného posoudit, protože PA nebylo moje a nebylo pro požadovaný výkon a kvalitu adekvátní. Bylo tvořeno jen dvěma staršíma, vytahanýma aktivkama ART300, které už měly leccos za sebou i nějaký ten pád se stojanu (to zařídili ožralci). Neměl jsem k dispozici ani kompresor na zpěvy (pro mě kámen úrazu), ani master EQ. I tak jsem ten zvuk tak nějak udělal, musel jsem. A to měl pult navíc vadný hlavní výstup R, tak se jelo jen mono z levého do obou aktivek. Hlavní věc byla, že měl pult na mono šavlích dvojí laditelné středy a ty horní šly aspoň k těm obvyklým 8kHz.
Zde zmiňovaná Yamaha má jen jeden laditelný střed a ten má rozsah omezený na 250Hz až 5kHz, což je na slušný FOH pult málo.
Časem tohoto Špiritusa budu mít doma na opravu vadného výstupu, tak uvidím, jak je to udělané uvnitř a budu si to moci v klidu pult poslechnout aspoň přes sluchátka.
Tak jsem rád, že ti to sedlo, většinou totiž Soundcrafťáci nemají Allánovy korekce rádi, někteří je přímo nenávidí. Já měl nedávno záskok na jednom 16-kanálovém Špiritusu, tuším z řady LX7, 16mono vstupů, dva stereo plus dva returny s korekcema pro FX. Dá se s tím samozřejmě dělat, pro mě furt stokrát lepší alternativa k AH než třeba cokoliv od Uliho. Akorát jsem nemohl zvuk pultu samotného posoudit, protože PA nebylo moje a nebylo pro požadovaný výkon a kvalitu adekvátní. Bylo tvořeno jen dvěma staršíma, vytahanýma aktivkama ART300, které už měly leccos za sebou i nějaký ten pád se stojanu (to zařídili ožralci). Neměl jsem k dispozici ani kompresor na zpěvy (pro mě kámen úrazu), ani master EQ. I tak jsem ten zvuk tak nějak udělal, musel jsem. A to měl pult navíc vadný hlavní výstup R, tak se jelo jen mono z levého do obou aktivek. Hlavní věc byla, že měl pult na mono šavlích dvojí laditelné středy a ty horní šly aspoň k těm obvyklým 8kHz.
Zde zmiňovaná Yamaha má jen jeden laditelný střed a ten má rozsah omezený na 250Hz až 5kHz, což je na slušný FOH pult málo.
Časem tohoto Špiritusa budu mít doma na opravu vadného výstupu, tak uvidím, jak je to udělané uvnitř a budu si to moci v klidu pult poslechnout aspoň přes sluchátka.