od Ondráš » stř 15. říj 2014 18:38:15
Zpět k tématu, servisovatelnost v Praze pro mě není nejdůležitější kritérium, ale pravda je, že když se něco rozbije, tak mnohem raději osobně autem pult dovezu na místo a o závadě poreferuji s technikem, kde se jako bonus často člověk dozví i něco ze zákulisí servisu apod.
Nový pult bude jako havarijní záloha velkého analogu od Yamahy pro konferenční účely (tj. mluvené slovo, reprodukovaná hudba; doufám, že ho do 2 let nahradíme digitálem) a v mezidobí poslouží pro zvučení malých akcí s pár mikrofony, kde je potřeba zároveň oběma směry do a z pultu distribuovat signál mluveného slova linkové úrovně, na tyto malé akce pak ještě jako bezpečnostní záloha poslouží stávající malý Behringer.
Požadavky jsou:
min. 10x mic/line IN s laditelnými středy
2x-4x stereo IN vc. GAIN
min. 2x AUX post
podskupina nebo další paralelni výstup hlavní sběrnice
efekty nic
kompresor by byl fajn, i když ty v pultech asi za moc nestojí
100mm fadery výhoda
paralelní digitální výstup SPDIF (AES nečekám) hlavního mixu velká výhoda.
Samozřejmě mám oblíbenou Yamahu, servis je i v Praze (Yamaha Servis v Michli, jednání a přístup super), bohužel kolem těch 15.000,- Yamaha teď nemá uplně pult podle představ (vždycky je tam něčeho málo nebo špatně). Dělal jsem i se ZEDy, AH nebo Mackie, ale na základě toho nemám šanci si udělat názor.
Byl jsem i parkát v PD si je osahat, ale to asi není to rozhodující pro koupi.
S pultem se bude dělat jen třeba 20x do roka, ale měl by na něj být spoleh, na což směřoval můj dotaz, jestli se třeba z praxe ví, že třeba konkrétnímu modelu po 2 letech odejdou šavle, nebo že se kazí zdroj nebo jiná notoricky známá závada atd.
Zpět k tématu, servisovatelnost v Praze pro mě není nejdůležitější kritérium, ale pravda je, že když se něco rozbije, tak mnohem raději osobně autem pult dovezu na místo a o závadě poreferuji s technikem, kde se jako bonus často člověk dozví i něco ze zákulisí servisu apod.
Nový pult bude jako havarijní záloha velkého analogu od Yamahy pro konferenční účely (tj. mluvené slovo, reprodukovaná hudba; doufám, že ho do 2 let nahradíme digitálem) a v mezidobí poslouží pro zvučení malých akcí s pár mikrofony, kde je potřeba zároveň oběma směry do a z pultu distribuovat signál mluveného slova linkové úrovně, na tyto malé akce pak ještě jako bezpečnostní záloha poslouží stávající malý Behringer.
Požadavky jsou:
min. 10x mic/line IN s laditelnými středy
2x-4x stereo IN vc. GAIN
min. 2x AUX post
podskupina nebo další paralelni výstup hlavní sběrnice
efekty nic
kompresor by byl fajn, i když ty v pultech asi za moc nestojí
100mm fadery výhoda
paralelní digitální výstup SPDIF (AES nečekám) hlavního mixu velká výhoda.
Samozřejmě mám oblíbenou Yamahu, servis je i v Praze (Yamaha Servis v Michli, jednání a přístup super), bohužel kolem těch 15.000,- Yamaha teď nemá uplně pult podle představ (vždycky je tam něčeho málo nebo špatně). Dělal jsem i se ZEDy, AH nebo Mackie, ale na základě toho nemám šanci si udělat názor.
Byl jsem i parkát v PD si je osahat, ale to asi není to rozhodující pro koupi.
S pultem se bude dělat jen třeba 20x do roka, ale měl by na něj být spoleh, na což směřoval můj dotaz, jestli se třeba z praxe ví, že třeba konkrétnímu modelu po 2 letech odejdou šavle, nebo že se kazí zdroj nebo jiná notoricky známá závada atd.