Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20

Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20

od maro » sob 31. bře 2012 12:33:35

ji říkam jen to že na jednom vstupu můžeš použít max 6aux. nic víc nic míň. to kam si to pošleš je už tvoje věc.

Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20

od Tudy » sob 31. bře 2012 12:08:14

No a teď se trochu zamysli nad tím, co jsi vydedukoval. Ale z pohledu zvukaře (a ne matematika) ;-)

Já třeba doma nepoužívám odposlechy (takže fakt nemám potřebu dávat na jeden nástroj 8 efektů současně), ale když to vezmu z pohledu live-zvukaře, tak mám k dispozici 4 monitorový cesty a 4 efektový cesty s tím "omezením", že si musím vybrat, který dvě mi na každou šavli budou stačit :-)

Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20

od maro » sob 31. bře 2012 11:58:16

8 jo. ale na jednom kanale současně jen 6. buď 6x aux nebo 4x aux +2fx (aux)

Mackie CFX20 vs. Yamaha MG24/14FX vs. Allen Heath PA20

od Tudy » sob 31. bře 2012 11:24:58

Yamahu MG24/14FX jsem si koupil asi před rokem do domácího studia.
Kratší fadery mi nevadí a pouze jedny laditelný středy mě taky neomezují.
Zvukově je naprosto v pohodě.

Dvě megapřednosti:
1) zabudovaný SPX efektovky
2) 6x AUX s možností výběru (na každý šavli samostatně) směrování posledních dvou, zda půjdou do efektovek, nebo ven.
Takže celkem 8 AUX sběrnic!

od safa » sob 18. srp 2007 21:24:04

mmachtri píše:jsme schytali pivo do nový MH4 :cry:
... jezis co na to chudak Kraftik ? Pred lety na tancovacce ve Vysim Brode nam nejakej trotl postavil pivo na efektak a tancujici dvojice v sirokem tanecnim drzeni ho z vysky dopravila do pultu (24ka Roland analog). Pres troji cisteni ten pult zacal zlobit a musel jit z domu. A takovej sikovnej pulticek to byl...

PS: Admine PLS rozdel tohle tema vedvi, vsak ty vis ... dikec . :wink:

od mmachtri » stř 15. srp 2007 9:16:11

pavel2 píše:Já bych volil Allen Heath PA20

Výborný vstupní zesilovače, výborný korekce, výbornej servis - nikdy nevíš, kdy ti do něj nějakej přiblej trouba vyleje třeba pivo...
Tak tak Allen je určitě dobrá volba. A co se týká piva, tak to je svatá pravda, vloni na fesťáku jsme schytali pivo do nový MH4 :cry:

od Pavel Sedlák » stř 15. srp 2007 9:14:13

Já bych volil Allen Heath PA20

Výborný vstupní zesilovače, výborný korekce, výbornej servis - nikdy nevíš, kdy ti do něj nějakej přiblej trouba vyleje třeba pivo...

Behringer 3242

od mmachtri » úte 14. srp 2007 17:39:33

No těch 5 bodů má podle mě skoro každej mix (i kdyř třeba v trochu pozměněný formě), není to nic objevnýho, co by měl jen Behringer. A ještě k tomu talkback mikrofonu, z vlastní zkušenosti můžu říct že je k ničemu. Je to obyčejná elektretová vložka a pokud nechceš bejt nalapenej na mix tak, že už ho skoro olizuješ, tak nejseš slyšet, když ho přidáš, začne vazbit. lepší řešení je klasickej mikrofon do ruky na krátkým kabelu (pokud máš ovšem volnou šavli)

Mackie CFX20 MKII vs Behringer SL3242FX

od skvrnda » sob 16. čer 2007 14:12:43

Zdravim!
Je nás v kapele jako psů (asi 10), všichni chtěj na něco hrát a zpívat, takže s ozvučením to nemáme moc lehký a pořád řešíme, jak to zlepšit. Současně to vypadá asi takto: 6x mic na zpěv, 1x linka akustická kytara, 1x linka elektrická kytara, 1x linka bakytara, 1x kondenzátor flétna, 1x linka housle, 1x kondenzátor zvonkohra, 1x kondenzátor perkuse (převážně šejky), bicí (celá sada: 2x overhead + 5 mic) + příležitostně ještě navíc klávesy. Máme mix Mackie CFX20 MKII, na který se samozřejmě s celou bicí sadou nevejdeme, takže to řešíme malým mixem navíc, na kterým mixujeme pouze bicí (neni to ideální). Používáme pouze 2 odposlechové cesty (mix má pouze 2 AUXy), kdo potřebuje, má navíc vlastní aparát, kterým si řeší svůj odposlech.
Mackie CFX20 MKII neni špatnej mix, ale jak jsem již zmínil, je nám na něm už celkem těsno a hlavně na něm postrádám několik důležitých funkcí. Tuhle jsem měl totiž možnost sedět u Behringeru SL3242FX a žasnul jsem, co všechno ten mix uměl (odpůrci Behringeru ať mě nekamenují). Nejen, že měl úplně všechny funkce, co ten Mackie + dalších 8 vstupů, ale navíc je tam:
  • 1. Detekce zpětné vazby - má ekvalizér s ledkama a pokud dojde ke zpětné vazbě, rozsvítí se ledka s příslušnou frekvencí, na které vazba vzniká
    2. Zabudovanej mini-mikrofon v mixu, kterým se dá mluvit přímo do AUX výstupů (vyřešená komunikace zvukaře s kapelou)
    3. (NEJZAJÍMAVĚJŠÍ VĚC) Na odposlechu do sluchátek u mixu se dá zvolit, co má zvukař slyšet - jestli hlavní výstup nebo AUXy, takže se dá slyšet, co kapele pouští do odposlechů!!! (může tím pádem udělat hezkej zvuk jak venku, tak uvnitř - náš věčný problém)
    4. 2 integrované efektové smyčky (Mackie má integrovanou jednu - přijde mi, že volby jsou stejné, kvalita nevím, ale Behringer jinak nedělá špatný efekty)
    5. Čudlík MAIN, který umožňuje přiřazení vstupu na výstup i bez přiřazování do skupin (to jsme zpočátku na našem současném mixu marně hledali)
Škoda, že má zase jen dva AUXy, ale my jsme si ještě pořádně nezvykly ani na ty dva, takže to jako takový problém nevidim. Možná na tom ten Behringer bude hůře co se šumu týče než ten Mackie. Nicméně za ty peníze (kolem 17.000,-) jsem funkcemi tohoto mixu velice mile překvapen a mám pocit, že by nám vyřešil spoustu současných problémů (např. právě naštelování zvuku do AUXů - které v současné době není nikdy ideální, protože zvukař se pouze domnívá, co tam vlastně slyšíme - jsme zapojený přes 30-ti metrovej párák - takže to dokáže hezky naštelovat venku, ale uvnitř to bývá často peklo).

Co si o tom myslí odborníci? :smt017

od twixi » stř 04. dub 2007 20:24:36

jaky typ mixaku je nejlepsi k pripojeni ke gramcum,prosim,prosim poradte.. :lol:

od JJ » sob 17. bře 2007 16:01:37

Já bych volil Mackie, ale alespoň Onyx 24.4 nebo 1640-vynikací stránky s kvalitní obrázky a popisy+PDFka, Někdo tu psal, že Mackie je jeho oblíbená značka, taky si to myslím. Co se týká Yamahy, libila se mi cena, ale zjistil jsem, že 100hz na basech nebude dělat moc hezký zvuk na kopáku či basovce (tam to musím trochu vyřezávat) a to by měl mix umět bez ext. EQ. PA20 se mi moc nelíbí. Prozatím používám Behringer 3282A, je slušně vybavený, jen asi nebude tak poctivě udělaný jako Mackie. Zvuk se mi zdá solidní ikdyž je to Behringer. Určitě se kvůli tomu ozve nějaký zlý jazyk!!!

od Tudy » pát 04. srp 2006 21:27:27

Vlastní zkušenost:
1) V domácím studiu jsem 5 let točil na Behringer MX2004A - bez jediné chybičky (žádné chrastění potenciometrů, nebo vysazování konektorů, či přepínačů.
2) Rok a půl vozíme po koncertech RX1602 - naprostá spokojenost. (teď jsem si koupil druhý do homestudia)

Zkušenost kamaráda:
nechal si z Německa dovézt nějaké UBéčko a dvakrát ho reklamoval se stejnou závadou (vadný zdroj), ale Bůh ví, kde to bylo na opravě...

Re: A co Behringer?

od safa » pát 04. srp 2006 21:17:36

Supino píše: Kdo máte přehled. Jak si podle vás stojí mixpulty Behringer? Mě od nich odrazuje skoro kde kdo, protože 4 z 5 kusů jsou samý reklamace.
... promin, co to je za blbost ? 4 z 5ti kusu cili 80 procent ?? To ti vazne nekdo nakukal peknej nesmysl ...

od EXTASY » úte 01. srp 2006 17:05:44

měl jsem možnost si poslechnout jak ženská dělá zvukaře s mix. pultem značky Behringer no lepší zábavu by jste fakt nenašl....hlavně byla největší legrace když už měla hezky všechno připravený a zapojeny tak že ji to nějak nehralo tak byla cela červena až na prdeli pak už jsem přispěchal já začínajici nezkušeny zvukař a zapnul ji mixák...v tom byl cely problem :lol: :lol: :lol: :lol:

od Návštěvník » úte 25. črc 2006 6:28:20

no vidis.tak co jeste chces za prehled? 8)

Nahoru