od Ota » ned 06. pro 2015 13:07:37
P.A. tehdy bylo "Public Adress", odbočka pro místní ozvučení. Obvykle se z přenosového vozu odbočilo hned za vstupním zesilovačem mixážního stolu (dnes by to bylo PRE-EQ OUT) zpět do sálu na Live post, nebo spíše do zvukové režie, aby byl signál k dispozici zvukařovi místního ozvučení. Playbacky se odbavovaly z magnetofonů v přenosáku, mikrofony moderátorů a zpěváků putovaly nejprve stejným směrem. Jednotlivé vybrané nesmíchané, avšak úrovňově upravené signály putovaly pomocí P.A. OUT k živému přizvučení v sále.
S EMP 102 jsem párkrát, coby mladé ucho, dělal, ale schéma už tehdy bylo kdoví kde. Z toho na "ulož to" není poznat, zda je zde P.A. OUT a nebo IN. Logicky by mělo jít ale spíše o IN, byť vidím na schématu rovněž i výstup z desky, avšak nesymetrický.
Třeba to ještě někdo (sinclair nebo Nikolas) doplní.

P.A. tehdy bylo "Public Adress", odbočka pro místní ozvučení. Obvykle se z přenosového vozu odbočilo hned za vstupním zesilovačem mixážního stolu (dnes by to bylo PRE-EQ OUT) zpět do sálu na Live post, nebo spíše do zvukové režie, aby byl signál k dispozici zvukařovi místního ozvučení. Playbacky se odbavovaly z magnetofonů v přenosáku, mikrofony moderátorů a zpěváků putovaly nejprve stejným směrem. Jednotlivé vybrané nesmíchané, avšak úrovňově upravené signály putovaly pomocí P.A. OUT k živému přizvučení v sále.
S EMP 102 jsem párkrát, coby mladé ucho, dělal, ale schéma už tehdy bylo kdoví kde. Z toho na "ulož to" není poznat, zda je zde P.A. OUT a nebo IN. Logicky by mělo jít ale spíše o IN, byť vidím na schématu rovněž i výstup z desky, avšak nesymetrický.
Třeba to ještě někdo (sinclair nebo Nikolas) doplní. :-)