T.C. electronic C 400 XL

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :-D :) :-) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: ;-) :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: T.C. electronic C 400 XL

Re: T.C. electronic C 400 XL

od janek » pon 05. říj 2009 18:45:11

Este ma napadlo:

Ci je kabel dobry zistis, ak ho premerias/prepipas. Spravne zapojenie je v manuali k mixu strana 30 skoro uplne dole.
Spicka jacku (Tip) ide na samca XLR (send) a kruzok (Ring) na samicu (Return). Ak je tvoj kabel naopak, tak ti pomoze len pajkovacka :)

Re: T.C. electronic C 400 XL

od janek » pon 05. říj 2009 18:36:49

Nepochopil som presne preco miesas lavy vstup a pravy vystup... ja by som povedal, ze jeden XLR samec na lavy vstup a XLR samica na lavy vystup, druhy to iste ale na pravy vstup a pravy vystup. Skontroluj si na prednej strane prepinac mode; ak komprimujes dva nezavisle kanaly, daj dual mono,
ak napr. stereo vystup z mixu tak stereo/serial, a pripadne kolecko mix na druhom efekte otoc na 0 (=bypass, obist/vypnut)

ak ti to nepojde, na zaciatok obe kolecka mix daj na 0 (bypass), tym vylucis zle nastavenie. skontroluj, ci su jacky/TRS dobre zastrcene. pozri ci ti kompresor pise nejaky rozumny vstupny signal. keby nepomohlo, napis viac podrobnosti. kam to zapojujes, co tym chces dosiahnut, co si skusal.

Pozn: nemal som tu krabicu v ruke, len som pozeral manual, takze sa mozem mylit...

Re: T.C. electronic C 400 XL

od MCK » pát 02. říj 2009 23:14:26

mám takový banální dotaz, jake presne kabely potrebuju k zapojení toho to kompressoru do mixu (mam mix Soundcraft EPM6) máme kabely od PRO CO insertní na jedne strane TRS jack (ktery davame do mixu do insertu) a na druhem konci dva XLR konektory jeden samice a druhy samec a do kompresoru to zapojujeme, jeden kabel na vstup na levy kanal a vystup pravy kanal a druhy na vstup pravy a levy vystup, kdyz je pustena hudba a pripojeny monitory do mixu a pripoji se to takto do insertu tak hudba prestane hrat a ani z mikrofoniho vstupu nic neleze a do kompresoru taky ne, kdyz se to odpoji vse jede jak ma, jeste doplnim, zvukovka - M-audio fast track ultra 8R, kompresor T.C. EL C400XL, mix soundcraft EPM6, monitory Alesis MKII, kabely PRO CO a mic RODE NT2 nevim co vic, pls poradte,dik.....

od maly_medved » pon 10. bře 2008 9:56:37

Neměřil jsem , pozoruju že jsem stále víc líný .

od safa » čtv 06. bře 2008 20:05:18

MMno ... k tomu me napad dotaz:
Zustava ta latence konstantni bez ohledu na to jaky bloky procesingu zaradis ?

od maly_medved » čtv 06. bře 2008 11:24:18

právě proto mě u XTA zajímala latence , kterou výrobce v manuálu neuváděl.

U DBX 260 je například 10 ms / kanál . ( Vím - jiný typ zařízení , ale já jej teď například používám v jednoom klubu v módu full rangejen jako výstupní eq a kompresor-limiter )

Docela mě posadilo na zadek , že u T.C. Triple C udávali průchozí latenci pod 2 ms .

V módu LOCK AHEAD dochází u T.C. Triple C k preciznějšímu zpracování a výpočtu, ale projeví se to ( a to "varovali" ) zvýšenou latencí 3 ms :P

Proč o TripleC píšu - dá se občas bazarově kolem 9-11 KKč sehnat a to už stojí za úvahu

od safa » čtv 06. bře 2008 9:44:24

Prominm byl jsem v presu takze jsem to nedopsal cele ;-]. Nemyslel jsem to zle, chtel jsem jen spis naznacit ze u speakermanagementu se nikde nescita procesovany a puvodni signal takze tam nejakech par ms a ostatne ani desitek ms latence prakticky nehraje roli (a to ty procesory budou mit latenci spis v jednotkach ms).

Jenze pri paralelni kompresi jo ... a tam je to pak problem. S tou Xtou se to fakt nedalo ... coz me docela mrzi, jinak je to zajimava masinka.

od maly_medved » stř 05. bře 2008 18:42:18

jj, jasně , byl to příklad , kdy jsem se pídil po latenci , které se mi u XTA nepodařilo zjistit. Pardon, že jsem odbočil od tématu

od safa » stř 05. bře 2008 14:01:13

maly_medved píše:SAFA - Trochu odbočím ... pro co a kdy používáš paralelní kompresi ?
... pro zpevy (tedy pro sola) a ... kdyz muzu tak skoro porad ;-)

Mimochodem - řešil jsem například u DBX Driverack 260 kontra XTA - XTA neudávala na rozdíl od DBX nebo T.C. latenci
... mmno tady jde o kompresory, pokud vim a ne o speaker management.

od maly_medved » úte 04. bře 2008 13:39:13

SAFA - Trochu odbočím ... pro co a kdy používáš paralelní kompresi ?

Mimochodem - řešil jsem například u DBX Driverack 260 kontra XTA - XTA neudávala na rozdíl od DBX nebo T.C. latenci

od safa » úte 04. bře 2008 10:56:06

maly_medved píše:Je v pohodě. V dané kategorii dost v pohodě. Rozhodně bych si ho jako svůj první kompresor koupil raději než třeba Uliho .
... to by sis ovsem musel samozrejme priplatit (je to cca 6.400.- Kc rozdil).
Ale kdo si jednou šáhl na TC Triple C ( kterej z mě naprosto nepochopitelnejch důvodů přestali vyrábět ) , už nechce jinak .
Je to stejné jako M-ONE versus M 350
... pro me maji tyhle masinky zasadni problem (stejne jako treba kamaradova XTA C2) ... a to je latence. Jakmile je to zarizeni digitalni tak ma latenci a tim padem nelze pouzit na grupe nebo na vedlejsim odbocenym kanale na paralelni kompresi ;-(. Diky latenci pak ve vysledku puvodni s komprimovanym signalem neprijemne fazuje. Takze pekny, ale leda do insertu.

od maly_medved » úte 26. úno 2008 8:32:23

Je v pohodě. V dané kategorii dost v pohodě. Rozhodně bych si ho jako svůj první kompresor koupil raději než třeba Uliho . Ale kdo si jednou šáhl na TC Triple C ( kterej z mě naprosto nepochopitelnejch důvodů přestali vyrábět ) , už nechce jinak .

Je to stejné jako M-ONE versus M 350

T.C. electronic C 400 XL

od X_VOICE » úte 19. úno 2008 20:35:03

Hola hej, má někdo s tímto zkušenosti?

Nahoru